LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarmaxx.nl van xxxx

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Lebo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 13:50

Spaarmaxx.nl van xxxx

Ongelezen bericht door Lebo »

He


Ik lees net dit stukje over spaarmaxx.nl!


De man die paar geleden is begonnen met spaarmaxx.nl is xxx en woonde toen die tijd in Enschede! Hij staat ook wel op internet onder de naam xxx! ( hij heet xxx) Naar lang zoeken ben ik er achter gekomen dat deze man nu de zelfde pratijken uithaalt in Spanje. Omdat hij in Nederland niet meer welkom is! En zou hij wel weer naar Nederland komen dan staat heb grote geld schuld op hem tewachten.

xxx moet nog ingeschreven staan in Enschede!


http://www.spaarmaxx.nl staat al een hele poos op off-line!


Ik zag dat er over spaarmax werd gesproken dan moet zijn spaarmaxx.nl!


http://www.spaarmax.nl heeft helemaal niks met deze man te maken!
deze site bied de juiste informatie over de juiste hypotheken en verzekeringen. Via hun heb ik mijn hypotheek afgesloten alleen maar veel lof over hun. momenteel is de site in verbouwing!


ik hoop dat alle mensen die door xxx gedupeert zijn hun geld weer terug krijgen!

Freek77
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2007 01:34

Re: Spaarmaxx.nl van xxxx

Ongelezen bericht door Freek77 »

Beste Lebo,

De man achter Spaarmaxx.nl is Eric Kuipers. Deze heer heeft diverse bedrijven om zeep geholpen en is tevens de meester oplichter mbt spaarverzekeringen!

Erik Kuipers van spaarmaxx heeft jonge naieve studenten in dienst die jonge mensen spaarverzekeringen laat verkopen met een zogenaamde looptijd van 5 a 10 jaar. Achteraf blijkt het een looptijd te zijn van 40 jaar!!!!

Ik ben zelf ook zwaar genaaid door deze Eric Kuipers. Helaas kun je niets meer terugdraaien want de handtekeing is nu eenmaal door mij gezet. Inleg kwijt en geen spaarcent overgehouden.

Ik hoop dat deze man nooit meer actief in de spaarbranche kan zijn!

Is getekend!
Freek uit Den Helder

jamie10
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 15:07

Re: Spaarmaxx.nl van xxxx

Ongelezen bericht door jamie10 »

weten jullie of deze Eric Kuipers uit enschede toevallig ook in parfum doet..? voor de FM Group..

Ben hier heel benieuwd na..

m.v.g.

jjansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2009 23:42

Re: Spaarmaxx.nl van xxxx

Ongelezen bericht door jjansen »

Ja, dit klopt !!!!

Gesloten