LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Ter aanvulling op bovenstaande post:
Advies Kassa
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3235302
http://www.naturpost.nl/default.asp?id= ... refid=1929
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2855835
Maxiem.
Advies Kassa
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3235302
http://www.naturpost.nl/default.asp?id= ... refid=1929
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2855835
Maxiem.
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
hoi ik heb ff een email gestuurd naar www. thuiswinkel org. ben benieuwd voor recaktie van hun heb net wel een blanco email gekregen
moest wel een week wachten op een nader bericht van de naturpost als dat dan niet het geval is dan moest ik hun opnieuw een email sturen
en dan hoop ik van die hele zooi er van af tezijn
moest wel een week wachten op een nader bericht van de naturpost als dat dan niet het geval is dan moest ik hun opnieuw een email sturen
en dan hoop ik van die hele zooi er van af tezijn
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Nog als aanvulling een reactie van het Juridisch Bureau:
En de brief die zat bijgevoegd:Geachte heer,
In antwoord op uw vraag/verhaal per email, kan ik u als volgt berichten. Helaas krijgen wij meer, soortgelijke klachten over dit bedrijf. U vindt bijgaand een brief die u kunt aanpassen aan de omstandigheden en vervolgens kunt versturen, zowel aangetekend als per gewone post (zowel naar Natuurpost als naar het Inkassobureau). Verder raden wij u aan niet meer te reageren op brieven van het bedrijf, zendingen hoeft u ook niet terug te sturen, dat heeft geen zin. U kunt zich de moeite en kosten verder besparen, hier wordt toch niet op gereageerd. Momenteel zijn verschillende instellingen bezig onderzoek uit te voeren naar de rechtmatigheid van het handelen van naturpost. Waarschijnlijk zal er op niet al te lange termijn actie worden ondernomen tegen deze praktijken!
Met vriendelijke groet,
het Juridisch Loket Maastricht
0900-8020
Nooit betalen dus, gewoon een brief of mail sturen. Zie pagina 5 van deze topic voor het juiste emailadres.In …….. 2007 zijn wij benaderd door uw bedrijf inzake een proefpakket Appelazijn plus afslanktabletten als dank voor een door mij ingevulde enquete. Wij hebben met toezending van dit proefpakket ingestemd nadat was vermeld dat dit € 3,45 aan kosten mee zou brengen. Op ….. 2007 hebben wij het proefpakket ontvangen, het bedrag aan verzendkosten ad. € 3,45 is betaald.
Wij hebben nimmer verzocht om verdere toezending van pakketten Appelazijn plus afslanktabletten, maar hebben nog 1 pakket ongevraagd ontvangen. Wij hebben ons gewend tot het Juridisch Loket. Deze hebben ons geïnformeerd dat het op grond van artikel 7:7 BW verboden is om ongevraagd zaken aan consumenten toe te zenden. Op grond van ditzelfde artikel is de ontvanger bevoegd de toezending om niet (zonder te betalen!) te behouden en mag hij niet lastig worden gevallen door terugvorderingvan pakketten of betaling voor toezendingen.
Ondanks dat wij hiertoe niet verplicht waren hebben wij contact met u opgenomen om de ongevraagde toezendingen stop te zetten. Verdere toezendingen wens ik niet van u te ontvangen. Ik ben niet gehouden te betalen en heb geen enkele verplichting jegens u. Voor verdere pakketten die ik ongevraagd van u ontvang zal ik dus ook niet betalen! Het moge duidelijk zijn dat ik geen pillen/producten meer wens te ontvangen, hetgeen ik u ook reeds eerder– en derhalve ruim voor de door u gestelde termijn van 10 dagen die u hanteert in de voorwaarden - heb laten weten.
Het vorenstaande houdt in dat er ook geen algemene voorwaarden zoals door u opgesteld op mij van toepassing zijn. Voor zover er wel sprake zou zijn van een overeenkomst – quod non – zeg ik deze tegen een zo vroeg mogelijke datum op, hetgeen ik reeds eerder heb gedaan.
Een eventuele volgende zending zal ik niet meer retour zenden. Mocht er nog een zending volgen dan laat ik u nu reeds weten dat ik deze ter uw beschikking stel en krijgt u van mij de gelegenheid om alsdan de pillen/producten binnen een termijn van twee weken na verzending wederom op te halen.
Middels deze brief sommeren wij u de betalingsopdrachten welke u heeft gegeven in te trekken en van verdere correspondentie aan ons adres af te zien.
Indien u hiertoe niet overgaat en ons lastig blijft vallen, stellen wij u reeds nu aansprakelijk voor alle schade die wij door uw handelswijze lijden. Mocht u mij blijven lastig vallen met misleidende post/producten dan overweeg ik om verdere juridische stappen tegen u te ondernemen.
Wij zijn uiteraard ook op de hoogte van de uitzendingen van Radar en Kassa die uitgebreid zijn ingegaan op uw malafide handelswijzen. Gezien de negatieve naamsbekendheid die is ontstaan rondom Naturpost, zie ik een eventuele juridische procedure met vertrouwen tegenmoet.
Ik doe u dit schrijven zowel aangetekend alsmede per gewone post toekomen.
Onder voorbehoud van al mijn rechten en weren en erop vertrouwende dat de zaak hiermede is afgedaan, verblijf ik,
De heer/mevrouw
(adres)
(Handtekening)
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Beste mensen;
Ook wij hebben nachtmerries van deze "firma", ook hebben ze ons met een incasso buro en een deurwaarder gedreigd.
Nou wij hebben tegengas gegeven, wij zijn namelijk naar een Juridisch Loket gegaan, en die wisten hier ook al vanaf.
Ze hebben met ons een harde brief richting het incasso-buro geschreven, en gefaxt, dit kan dus ook !!
Wij hebben inmiddels een hele stapel rekeningen van hun (Natur-Post.)
Maar wij gaan dus NIET BETALEN !!!
Het Juridisch Loket heeft geschreven "tot ziens in de rechtzaal".
Nou hier kunnen ze het mee doen !!
Vraag: Kunnen wij niet met z'n allen eens deze firma opzoeken ??
Kan heeeeeel leuk worden.
Ben zwarte band (ex) tae-kwondo.
Jammer dat breekijzer niet meer bestaat.
Beste mensen, het wordt hoog tijd dat Radar hier eens een uizending aan wijdt. Anders loopt dit fout af.
Met vriendelijke groet;
Brigitta en Hans[/b]
Ook wij hebben nachtmerries van deze "firma", ook hebben ze ons met een incasso buro en een deurwaarder gedreigd.
Nou wij hebben tegengas gegeven, wij zijn namelijk naar een Juridisch Loket gegaan, en die wisten hier ook al vanaf.
Ze hebben met ons een harde brief richting het incasso-buro geschreven, en gefaxt, dit kan dus ook !!
Wij hebben inmiddels een hele stapel rekeningen van hun (Natur-Post.)
Maar wij gaan dus NIET BETALEN !!!
Het Juridisch Loket heeft geschreven "tot ziens in de rechtzaal".
Nou hier kunnen ze het mee doen !!
Vraag: Kunnen wij niet met z'n allen eens deze firma opzoeken ??
Kan heeeeeel leuk worden.
Ben zwarte band (ex) tae-kwondo.
Jammer dat breekijzer niet meer bestaat.
Beste mensen, het wordt hoog tijd dat Radar hier eens een uizending aan wijdt. Anders loopt dit fout af.
Met vriendelijke groet;
Brigitta en Hans[/b]
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Er is schijnbaar al eens een aflevering over geweest als ik alles hier goed gelezen heb.
En uit mijn ervaring blijkt: als je gewoon een boze brief stuurt zoals die hierboven die ik gepost heb, ben je er al vanaf. klaar. geen kostbare tijd meer aan verspillen.
En uit mijn ervaring blijkt: als je gewoon een boze brief stuurt zoals die hierboven die ik gepost heb, ben je er al vanaf. klaar. geen kostbare tijd meer aan verspillen.
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Ok ik ben de dupe geworden van naturpost, Bij mijn weten heb ik niets besteld bij dit bedrijf en ook ik heb de regeltjes niet goed gelezen over meteen opzeggen.
Ik heb meteen de pakketjes retour afzender gestuurd en gebeld waar mij te kennen gegeven is dat ik geen pakket terug kon sturen en dat ik per e-mail besteld zou hebben. En op mijn vraag om een schriftelijk bewijs hiervan vertelde de relefoniste dat dit nooit gebeurde.
Ze hadden mijn e-mailadres dus ik had besteld. En na een poaar vragen van mij gooide ze gewoon de haak erop.
Daarna heb ik contact opgenomen met mijn rechtsbijstand verzekering en deze vertelde mij dat ze wel een schriftelijk bewijs moesten kunnen overleggen en adviseerde mij om een aangetekende brief te sturen maar ik kan nergens een adres anders van een postbus vinden.
Wel komen er rekeningen binnen met steeds hoger wordende aanmaningskosten.
Heeft iemand hier ervaring mee of deze kosten werkelijk geind kunnen worden?????????
Ik heb meteen de pakketjes retour afzender gestuurd en gebeld waar mij te kennen gegeven is dat ik geen pakket terug kon sturen en dat ik per e-mail besteld zou hebben. En op mijn vraag om een schriftelijk bewijs hiervan vertelde de relefoniste dat dit nooit gebeurde.
Ze hadden mijn e-mailadres dus ik had besteld. En na een poaar vragen van mij gooide ze gewoon de haak erop.
Daarna heb ik contact opgenomen met mijn rechtsbijstand verzekering en deze vertelde mij dat ze wel een schriftelijk bewijs moesten kunnen overleggen en adviseerde mij om een aangetekende brief te sturen maar ik kan nergens een adres anders van een postbus vinden.
Wel komen er rekeningen binnen met steeds hoger wordende aanmaningskosten.
Heeft iemand hier ervaring mee of deze kosten werkelijk geind kunnen worden?????????
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Dag lis50,
Een aangetekende brief met bewijs van ontvangst kun je gewoon naar het antwoordnummer schrijven. Gegevens:
Adres naturpost:
NATURPOST
Antwoordnummer 10036
5060 VB OISTERWIJK
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0900 - 202 10 61 (€ 0,50/min.)
Openingstijden Klantenservice:
Maandag-vrijdag 9.00-17.00 uur
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3235302
http://www.naturpost.nl/default.asp?id= ... refid=1929
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2855835
Advies van het Juridisch Loket Maastricht:
0900-8020
In antwoord op uw vraag/verhaal per email, kan ik u als volgt berichten. Helaas krijgen wij meer, soortgelijke klachten over dit bedrijf. U vindt bijgaand een brief die u kunt aanpassen aan de omstandigheden en vervolgens kunt versturen, zowel aangetekend als per gewone post (zowel naar Naturpost als naar het Inkassobureau). Verder raden wij u aan niet meer te reageren op brieven van het bedrijf, zendingen hoeft u ook niet terug te sturen, dat heeft geen zin. U kunt zich de moeite en kosten verder besparen, hier wordt toch niet op gereageerd. Momenteel zijn verschillende instellingen bezig onderzoek uit te voeren naar de rechtmatigheid van het handelen van Naturpost. Waarschijnlijk zal er op niet al te lange termijn actie worden ondernomen tegen deze malafide praktijken!
Voorbeeld van de brief:
Aan….
In …….. 2007 zijn wij benaderd door uw bedrijf inzake een proefpakket Appelazijn plus afslanktabletten als dank voor een door mij ingevulde enquete. Wij hebben met toezending van dit proefpakket ingestemd nadat was vermeld dat dit € 3,45 aan kosten mee zou brengen. Op ….. 2007 hebben wij het proefpakket ontvangen, het bedrag aan verzendkosten ad. € 3,45 is betaald.
Wij hebben nimmer verzocht om verdere toezending van pakketten Appelazijn plus afslanktabletten, maar hebben nog 1 pakket ongevraagd ontvangen. Wij hebben ons gewend tot het Juridisch Loket. Deze hebben ons geïnformeerd dat het op grond van artikel 7:7 BW verboden is om ongevraagd zaken aan consumenten toe te zenden. Op grond van ditzelfde artikel is de ontvanger bevoegd de toezending om niet (zonder te betalen!) te behouden en mag hij niet lastig worden gevallen door terugvorderingvan pakketten of betaling voor toezendingen.
Ondanks dat wij hiertoe niet verplicht waren hebben wij contact met u opgenomen om de ongevraagde toezendingen stop te zetten. Verdere toezendingen wens ik niet van u te ontvangen. Ik ben niet gehouden te betalen en heb geen enkele verplichting jegens u. Voor verdere pakketten die ik ongevraagd van u ontvang zal ik dus ook niet betalen! Het moge duidelijk zijn dat ik geen pillen/producten meer wens te ontvangen, hetgeen ik u ook reeds eerder– en derhalve ruim voor de door u gestelde termijn van 10 dagen die u hanteert in de voorwaarden - heb laten weten.
Het vorenstaande houdt in dat er ook geen algemene voorwaarden zoals door u opgesteld op mij van toepassing zijn. Voor zover er wel sprake zou zijn van een overeenkomst – quod non – zeg ik deze tegen een zo vroeg mogelijke datum op, hetgeen ik reeds eerder heb gedaan.
Een eventuele volgende zending zal ik niet meer retour zenden. Mocht er nog een zending volgen dan laat ik u nu reeds weten dat ik deze ter uw beschikking stel en krijgt u van mij de gelegenheid om alsdan de pillen/producten binnen een termijn van twee weken na verzending wederom op te halen.
Middels deze brief sommeren wij u de betalingsopdrachten welke u heeft gegeven in te trekken en van verdere correspondentie aan ons adres af te zien.
Indien u hiertoe niet overgaat en ons lastig blijft vallen, stellen wij u reeds nu aansprakelijk voor alle schade die wij door uw handelswijze lijden. Mocht u mij blijven lastig vallen met misleidende post/producten dan overweeg ik om verdere juridische stappen tegen u te ondernemen.
Wij zijn uiteraard ook op de hoogte van de uitzendingen van Radar en Kassa die uitgebreid zijn ingegaan op uw malafide handelswijzen. Gezien de negatieve naamsbekendheid die is ontstaan rondom Naturpost, zie ik een eventuele juridische procedure met vertrouwen tegenmoet.
Ik doe u dit schrijven zowel aangetekend alsmede per gewone post toekomen.
Onder voorbehoud van al mijn rechten en weren en erop vertrouwende dat de zaak hiermede is afgedaan, verblijf ik,
De heer/mevrouw
(adres)
(Handtekening)
Sukses, groeten, Maxiem.
Een aangetekende brief met bewijs van ontvangst kun je gewoon naar het antwoordnummer schrijven. Gegevens:
Adres naturpost:
NATURPOST
Antwoordnummer 10036
5060 VB OISTERWIJK
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0900 - 202 10 61 (€ 0,50/min.)
Openingstijden Klantenservice:
Maandag-vrijdag 9.00-17.00 uur
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3235302
http://www.naturpost.nl/default.asp?id= ... refid=1929
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2855835
Advies van het Juridisch Loket Maastricht:
0900-8020
In antwoord op uw vraag/verhaal per email, kan ik u als volgt berichten. Helaas krijgen wij meer, soortgelijke klachten over dit bedrijf. U vindt bijgaand een brief die u kunt aanpassen aan de omstandigheden en vervolgens kunt versturen, zowel aangetekend als per gewone post (zowel naar Naturpost als naar het Inkassobureau). Verder raden wij u aan niet meer te reageren op brieven van het bedrijf, zendingen hoeft u ook niet terug te sturen, dat heeft geen zin. U kunt zich de moeite en kosten verder besparen, hier wordt toch niet op gereageerd. Momenteel zijn verschillende instellingen bezig onderzoek uit te voeren naar de rechtmatigheid van het handelen van Naturpost. Waarschijnlijk zal er op niet al te lange termijn actie worden ondernomen tegen deze malafide praktijken!
Voorbeeld van de brief:
Aan….
In …….. 2007 zijn wij benaderd door uw bedrijf inzake een proefpakket Appelazijn plus afslanktabletten als dank voor een door mij ingevulde enquete. Wij hebben met toezending van dit proefpakket ingestemd nadat was vermeld dat dit € 3,45 aan kosten mee zou brengen. Op ….. 2007 hebben wij het proefpakket ontvangen, het bedrag aan verzendkosten ad. € 3,45 is betaald.
Wij hebben nimmer verzocht om verdere toezending van pakketten Appelazijn plus afslanktabletten, maar hebben nog 1 pakket ongevraagd ontvangen. Wij hebben ons gewend tot het Juridisch Loket. Deze hebben ons geïnformeerd dat het op grond van artikel 7:7 BW verboden is om ongevraagd zaken aan consumenten toe te zenden. Op grond van ditzelfde artikel is de ontvanger bevoegd de toezending om niet (zonder te betalen!) te behouden en mag hij niet lastig worden gevallen door terugvorderingvan pakketten of betaling voor toezendingen.
Ondanks dat wij hiertoe niet verplicht waren hebben wij contact met u opgenomen om de ongevraagde toezendingen stop te zetten. Verdere toezendingen wens ik niet van u te ontvangen. Ik ben niet gehouden te betalen en heb geen enkele verplichting jegens u. Voor verdere pakketten die ik ongevraagd van u ontvang zal ik dus ook niet betalen! Het moge duidelijk zijn dat ik geen pillen/producten meer wens te ontvangen, hetgeen ik u ook reeds eerder– en derhalve ruim voor de door u gestelde termijn van 10 dagen die u hanteert in de voorwaarden - heb laten weten.
Het vorenstaande houdt in dat er ook geen algemene voorwaarden zoals door u opgesteld op mij van toepassing zijn. Voor zover er wel sprake zou zijn van een overeenkomst – quod non – zeg ik deze tegen een zo vroeg mogelijke datum op, hetgeen ik reeds eerder heb gedaan.
Een eventuele volgende zending zal ik niet meer retour zenden. Mocht er nog een zending volgen dan laat ik u nu reeds weten dat ik deze ter uw beschikking stel en krijgt u van mij de gelegenheid om alsdan de pillen/producten binnen een termijn van twee weken na verzending wederom op te halen.
Middels deze brief sommeren wij u de betalingsopdrachten welke u heeft gegeven in te trekken en van verdere correspondentie aan ons adres af te zien.
Indien u hiertoe niet overgaat en ons lastig blijft vallen, stellen wij u reeds nu aansprakelijk voor alle schade die wij door uw handelswijze lijden. Mocht u mij blijven lastig vallen met misleidende post/producten dan overweeg ik om verdere juridische stappen tegen u te ondernemen.
Wij zijn uiteraard ook op de hoogte van de uitzendingen van Radar en Kassa die uitgebreid zijn ingegaan op uw malafide handelswijzen. Gezien de negatieve naamsbekendheid die is ontstaan rondom Naturpost, zie ik een eventuele juridische procedure met vertrouwen tegenmoet.
Ik doe u dit schrijven zowel aangetekend alsmede per gewone post toekomen.
Onder voorbehoud van al mijn rechten en weren en erop vertrouwende dat de zaak hiermede is afgedaan, verblijf ik,
De heer/mevrouw
(adres)
(Handtekening)
Sukses, groeten, Maxiem.
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Geachte Naturpostklant
Wij hebben kennis genomen van de verschillende klachten via dit forum. Naturpost betreurt het ten zeerste dat deze klachten zijn ontstaan en doet er alles aan om dit voor u op te lossen.
Om uw klacht zo spoedig mogelijk te kunnen beoordelen, willen we u verzoeken uw klacht te mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar om binnen twee weken een voor u passende oplossing te vinden.
Vermeld u aub wel uw naam, adresgegevens en klantnummer. Zonder deze gegevens kunnen we uw e-mail niet in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Naturpost
www.naturpost-online.nl
Wij hebben kennis genomen van de verschillende klachten via dit forum. Naturpost betreurt het ten zeerste dat deze klachten zijn ontstaan en doet er alles aan om dit voor u op te lossen.
Om uw klacht zo spoedig mogelijk te kunnen beoordelen, willen we u verzoeken uw klacht te mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar om binnen twee weken een voor u passende oplossing te vinden.
Vermeld u aub wel uw naam, adresgegevens en klantnummer. Zonder deze gegevens kunnen we uw e-mail niet in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Naturpost
www.naturpost-online.nl
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Ze hebben dus eindelijk door dat ze veel klanten verliezen, maar of ze nu terug komen, laat het weten hoe je klacht via dit mail adres is opgelost!
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Klanten? Heeft naturpost klanten ?
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Hallo allemaal,
Ik wil allereerst "Bandietje" bedanken voor zijn inbreng in dit forum. Ik heb zijn/haar brief gebruikt en uiteraard aanpast op mijn eige situatie. (Inclusief alle klachten welke ik ook zelf heb gedaan bij verschillende instanties e.d.)
Zijn inbreng is "geplaatst op 13 Jun 2007 21:01 door bandietje" en naar mijn inziens werkt dit perfect.
Na mijn mail te hebben verzonden met mijn specifieke inhoud en in de bijlage de kopieën van mijn klachten kreeg ik dit antwoord retour:
Geachte mevrouw/heer ,
Bij deze laten wij u weten dat u geen facturen meer gaat ontvangen. Vanaf heden heeft u geen openstaande rekeningen meer bij ons.
Hopende u hiermee van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Naturpost
Ik heb deze mail gestuurd naar de volgende e-mail adressen omdat ook ik mijn mail niet meer kon zenden naar [email protected]
>> [email protected];
>> [email protected];
>> [email protected];
>> [email protected]
Ik laat het hierbij...Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben...Mij heeft het geholpen...en een hoop geld bespaard...Ook ik stond op het punt om maar te betalen...als ik maar van dat gezeik af was...(niet doen dus!)
Groetjes en succes!
Ik wil allereerst "Bandietje" bedanken voor zijn inbreng in dit forum. Ik heb zijn/haar brief gebruikt en uiteraard aanpast op mijn eige situatie. (Inclusief alle klachten welke ik ook zelf heb gedaan bij verschillende instanties e.d.)
Zijn inbreng is "geplaatst op 13 Jun 2007 21:01 door bandietje" en naar mijn inziens werkt dit perfect.
Na mijn mail te hebben verzonden met mijn specifieke inhoud en in de bijlage de kopieën van mijn klachten kreeg ik dit antwoord retour:
Geachte mevrouw/heer ,
Bij deze laten wij u weten dat u geen facturen meer gaat ontvangen. Vanaf heden heeft u geen openstaande rekeningen meer bij ons.
Hopende u hiermee van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Naturpost
Ik heb deze mail gestuurd naar de volgende e-mail adressen omdat ook ik mijn mail niet meer kon zenden naar [email protected]
>> [email protected];
>> [email protected];
>> [email protected];
>> [email protected]
Ik laat het hierbij...Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben...Mij heeft het geholpen...en een hoop geld bespaard...Ook ik stond op het punt om maar te betalen...als ik maar van dat gezeik af was...(niet doen dus!)
Groetjes en succes!
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
nou het is ze gelukt!!!!!!!!!!!!!!
had ook proefpaketje besteld netjes €2.95 overgemaakt
afgemeld dat ik niks meer wou
alle na zendingen terug gestuurd
alle rekeningen terug gestuurd
nu na ongeveer 4 maanden krijg ik een brief van het inkasso buro
voor einde van de maand betalen €92.19
BEDANKT NATURPOST
had ook proefpaketje besteld netjes €2.95 overgemaakt
afgemeld dat ik niks meer wou
alle na zendingen terug gestuurd
alle rekeningen terug gestuurd
nu na ongeveer 4 maanden krijg ik een brief van het inkasso buro
voor einde van de maand betalen €92.19
BEDANKT NATURPOST
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Ook ik ben zoals velen gedupeerde van Naturpost. Medio april heb ik gebeld dat ik wenste geen pakjes meer te krijgen en heb gevraagd of alles dan is afgelopen aan die mevrouw van de klantenservice.
Van de week kom ik thuis van vakantie en zie ik een brief liggen van het inkassobureau Universum dat ik een schuld had bij Naturpost van 29,95 en 10 euro aanmaningskosten + incassobureaukosten van 53 euro. Of ik dit wilde betalen anders werden er verdere stappen ondernomen. Ik gemaild met het incassobureau maar krijg geen mail terug. Ik weet zeker dat ik alle rekeningen die ik gekregen heb, betaald heb, dus snap er helemaal niks van. Morgen maar eens even bellen met die gasten hoe het nu precies zit.
Weet iemand hier raad mee???
Van de week kom ik thuis van vakantie en zie ik een brief liggen van het inkassobureau Universum dat ik een schuld had bij Naturpost van 29,95 en 10 euro aanmaningskosten + incassobureaukosten van 53 euro. Of ik dit wilde betalen anders werden er verdere stappen ondernomen. Ik gemaild met het incassobureau maar krijg geen mail terug. Ik weet zeker dat ik alle rekeningen die ik gekregen heb, betaald heb, dus snap er helemaal niks van. Morgen maar eens even bellen met die gasten hoe het nu precies zit.
Weet iemand hier raad mee???
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Heb trouwens gehoort van die klantenservice, want die had ik ook gebeld na de eerste proefverpakking, dat terugsturen niet mogelijk is i.v.m hygiene enzo.. Terwijl het niet eens open is geweest?!
Ik vind het echt een raar bedrijf. Morgen maar even bellen met het incassobureau over welke nota het gaat. Is het trouwens zo, dat er in een brief van het incassobureau niet een beschrijving moet staan om welke nota het precies gaat?
Ik vind het echt een raar bedrijf. Morgen maar even bellen met het incassobureau over welke nota het gaat. Is het trouwens zo, dat er in een brief van het incassobureau niet een beschrijving moet staan om welke nota het precies gaat?
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
ik wil van naturpost af, maar hoe?
HELP!!!!!!!!
HELP!!!!!!!!
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Hoi Ellen,
Je kan ze bellen en zeggen dat je allergische reacties krijgt van die pillen... (vlekken enzo)
Heb ik ook gedaan en hielp wel. Hou alles bij, wanneer je iets betaald heb, waneer je pakketjes hebt ontvangen en wanneer je ze gebeld hebt.
Mocht er een incasso brief komen van Universum inkasso bureau Nederland BV dan moet je die rekening niet uit schrik betalen, maar eerst even met ze bellen om welke rekeningen het gaat. Als jij alles maar bij houdt en niks ondertekend, dan sta je sterk.
Veel succes
Nijntje
Je kan ze bellen en zeggen dat je allergische reacties krijgt van die pillen... (vlekken enzo)
Heb ik ook gedaan en hielp wel. Hou alles bij, wanneer je iets betaald heb, waneer je pakketjes hebt ontvangen en wanneer je ze gebeld hebt.
Mocht er een incasso brief komen van Universum inkasso bureau Nederland BV dan moet je die rekening niet uit schrik betalen, maar eerst even met ze bellen om welke rekeningen het gaat. Als jij alles maar bij houdt en niks ondertekend, dan sta je sterk.
Veel succes
Nijntje
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
dankje voor je tips. ik heb inmiddels twee mailtjes naar ze gestuurd,
naar verscillende email adressen die ik tegenkwam tussen alle berichten en reacties. maandag zal ik ze ook nog even bellen.
naar verscillende email adressen die ik tegenkwam tussen alle berichten en reacties. maandag zal ik ze ook nog even bellen.
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Hoi Ellen,
Ja gewoon doen, Mijn verhaal staat boven die van jou, dus ben ook nog niet compleet van ze af. Ik heb mijn incassorekening dus van de schrik direct betaald, wat niet handig is. Heb mijn vader laten bellen en het mooiste daarvan is: Die vrouw beweerde dat ze mij al eens eerder aan de lijn had gehad en dat ze compleet op de hoogte was van de situatie, dit terwijl ik nooit gebeld heb met dit incasso bureau
Erg vreemd allemaal....
Maar goed, ik heb de bewijsstukken opgestuurd en hopelijk krijg ik dan alsnog de 92,19 euro die ik betaald heb alsnog terug...
Dat mensen uberhaupt bij zo'n "bedrijf" werkzaam kunnen zijn....
Misschien weten ze niet eens dat er niks deugd...
a.s. maandag komt er weer een aflevering van radar of kassa, in iedergeval gaat het over naturpost, dus zeker kijken
Fijne zaterdag en als je behoefte hebt om te mailen dan kan dat op [email protected].
groetjes Laura
Ja gewoon doen, Mijn verhaal staat boven die van jou, dus ben ook nog niet compleet van ze af. Ik heb mijn incassorekening dus van de schrik direct betaald, wat niet handig is. Heb mijn vader laten bellen en het mooiste daarvan is: Die vrouw beweerde dat ze mij al eens eerder aan de lijn had gehad en dat ze compleet op de hoogte was van de situatie, dit terwijl ik nooit gebeld heb met dit incasso bureau
Erg vreemd allemaal....
Maar goed, ik heb de bewijsstukken opgestuurd en hopelijk krijg ik dan alsnog de 92,19 euro die ik betaald heb alsnog terug...
Dat mensen uberhaupt bij zo'n "bedrijf" werkzaam kunnen zijn....
Misschien weten ze niet eens dat er niks deugd...
a.s. maandag komt er weer een aflevering van radar of kassa, in iedergeval gaat het over naturpost, dus zeker kijken
Fijne zaterdag en als je behoefte hebt om te mailen dan kan dat op [email protected].
groetjes Laura
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Hoi laura, ik zal zeker wachten met betalen, na al reacties die ik heb gelezen. gelukkig heb ik alleen nog maar een herinnering ontvangen en nog geen deurwaardrspost. ji ook een goet weekend groetjes ellen
Re: Naturpost???? Je reinste nachtmerrie
Dankjewel
Groetjes Laura
Groetjes Laura