LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 jul 2007 11:51
zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
in juli 2006 6 stoelen[4 rode en 2 zwarte] en 2 bankstellen besteld, na zeer late levering, toch nog de meubelen gekregen , 3 stoelen beschadigd bij levering, de bankstellen beiden beschadigd. 2e bankstel geleverd na zeer lang wachten, ook weer 1 verkeerd afgewerkt, weer monteur komen pas na 11mnd hersteld niet geheel naar genoegen, stoelen na 11mnd 1 geleverd ipv 3 , en dat was nog een ander model ook , waren de andere stoel kwijt in het magazijn en de andere kon niet meer geleverd worden.[4juli 2007]:optie of 85 euro per stoel bijbetalen[ander model] of showmodellen en dan 2 andere stoelen[de zwarte dus]of geld terug ,maar kwamen dan wel direct de stoelen ophalen,hmm waar halen wij zo gauw 6 stoelen vandaan ons gezien kan toch niet 8 tot 10 weken op de grond zitten, en moeten snel elders stoelen bestellen, maar nee geen excuus , en schadevergoeding daar deden ze niet aan. stoelen ophalen en daarmee de kous af , ik moet zeggen nog nooit zo onredelijk bedrijf mee te hebben gemaakt , ik koop nooit meer iets bij de zuiderster te capelle a den ijssel en ander filiaal barendrecht, heb het uit handen gegeven bij mn rechtsbijstand, ik laat u weten hoe het af is gelopen
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
11 maanden wachten op stoelen?
Had je na twee maand niet zoiets van: ja daaaag? Aanbetaling gedaan?
Had je na twee maand niet zoiets van: ja daaaag? Aanbetaling gedaan?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 jul 2007 11:51
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
mijn stoelen en bank had ik helaas met aanbetaling gedaan[was helaas verplicht] en met de levering moest ik meteen betalen, ik moest de stoelen zelf uitpakken,dus kon de beschadigingen niet in de chauffers bijzijn controleren , wel ondervoorbehoud getekent en na 1 uur controleren meteen de klantenservice gebeld die een monteur zou sturen binnen 2 weken
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
Als een winkel verpicht aan te betalen, voor speciale bestelling kan het, maar normale makkelijk verkoopbare produkten kun je eisen dat het zonder is.
Alleen nooit meer dan 10% bij bestellingen, als zij Uw voorwaarden niet accepteren, ik koop dan ook daar niet, en dan moeten ze dat wel aanpassen!
Wij hebben het geld, dus wij zijn de baas, ook eerst uitpakken en controleren als de verpakking sporen vertoonde van eventuele schade, dus alleen als het strak erin zit, kun je dit accepteren..
Eerst kijken en dan pas betalen....
De beschadigde doos van Wasmachine werk ook door mij eerst gekontroleerd hoe ver het was, niets dus, en ik accepteerde dit butsje, maar het produkt wel gecontroleerd.
Er zijn genoeg wilkels die mijn wel leveren, dus laat dit soort firma's maar zitten!
Bij een te hoge aanbetaling is de winst al binnen en hebben ze geen haast of intresse om snel en goed te leveren!
Soms is de aanbetaling hoger dan de winst.... dus dan heb je echt vaker problemen dan zonder!
Ik word zonder te betalen zelden weggestuurd, maar heb daar nooit spijt van gehad! Meestal lees ik hier later wat voor firma dit is....!
Alleen nooit meer dan 10% bij bestellingen, als zij Uw voorwaarden niet accepteren, ik koop dan ook daar niet, en dan moeten ze dat wel aanpassen!
Wij hebben het geld, dus wij zijn de baas, ook eerst uitpakken en controleren als de verpakking sporen vertoonde van eventuele schade, dus alleen als het strak erin zit, kun je dit accepteren..
Eerst kijken en dan pas betalen....
De beschadigde doos van Wasmachine werk ook door mij eerst gekontroleerd hoe ver het was, niets dus, en ik accepteerde dit butsje, maar het produkt wel gecontroleerd.
Er zijn genoeg wilkels die mijn wel leveren, dus laat dit soort firma's maar zitten!
Bij een te hoge aanbetaling is de winst al binnen en hebben ze geen haast of intresse om snel en goed te leveren!
Soms is de aanbetaling hoger dan de winst.... dus dan heb je echt vaker problemen dan zonder!
Ik word zonder te betalen zelden weggestuurd, maar heb daar nooit spijt van gehad! Meestal lees ik hier later wat voor firma dit is....!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 jul 2007 11:51
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
bedankt voor je reactie, heb het nu uit handen gegeven aan mijn rechtsbijstand , hopelijk hoor ik deze week over hoe of wat, en ik heb nieuwe stoelen elders besteld , hopelijk gaat hier alles naar wens, en was een aanbetaling niet nodig en komen nog gratis bezorgen ook dus ben benieuwd
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
Meestal zijn het juist de goedkoper firma's die aanbetaling eisen en matige of geen produkten leveren, en als je ziet wat je krijgt, deze gratis bezorgers, en betalen achteraf zijn meestal ook beter als je toch ooit een garantie claim zou hebben, ook als het enkele maanden te laat is!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 sep 2007 17:20
Re: zeer grove fouten door zuiderster ,erg onmenselijk
JA breek me ook de bek niet open over de zuiderster,
misschien wat voor het programm om er aandacht aan te gaan besteden gezien de vele klachten hier op het forum.
Ik heb er ook heel veel problemen mee :
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54041
Groeten Ronald
En weet je al wat meer van rechtsbijstand??
misschien wat voor het programm om er aandacht aan te gaan besteden gezien de vele klachten hier op het forum.
Ik heb er ook heel veel problemen mee :
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54041
Groeten Ronald
En weet je al wat meer van rechtsbijstand??