LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgang van CVB Bank naar SNS Regio bank goed voor klant?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Klompie77

Overgang van CVB Bank naar SNS Regio bank goed voor klant?

Ongelezen bericht door Klompie77 »

Voor de tussenpersonen (intermediairs van CVB Bank en Regio Bank is de overgang van CVB Bank/Regio Bank naar SNS Regiobank geen goede zaak, daar ze hun exclusiviteit dreigen te verliezen en een Fee moeten betalen.

Hoe zal de klant dit ervaren dat wanneer je bij een tussenpersson met Intermediair bank geen onafhankelijk advies meer zult ontvangen op gebied van betaal en spaarproducten zoals voorheen.

Byob

Re: Overgang van CVB Bank naar SNS Regio bank goed voor klant?

Ongelezen bericht door Byob »

Die discussie loopt nog.

Op het gebied van betalen is er niet veel in de markt als zelfde produkt, dus valt ook niet veel in te adviseren. Op het gebied van sparen is er wel meer mogelijk idd.

Maar wat bedoelt u met het verliezen van de exclusiviteit?

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

Tegen deze adviseurs zou ik willen zeggen: Word geheel onafhankelijk. Dan heeft een klant nog wat aan een adviseur.

haas007

Ongelezen bericht door haas007 »

De CVB Bank, nu dus de SNS Regio Bank, werkt met kleine agentschappen die volgens mij allemaal zelfstandig zijn. De samenwerking met SNS bestaat al langere tijd. De (spaar)produkten van CVB en SNS zijn nagenoeg gelijk. Ik denk dat de mate van tevredenheid over je agent bepalend is en niet de naam CVB of SNS.
Persoonlijk heb ik nog geen verschil ontdekt, ik ben nog altijd even tevreden als voorheen.

SNS Regio Bank Brunssum = supergoed

:P :P :P :P :P :P :P :P

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat een naam altijd goedkoper is als 2, reclame kost veel geld, zal het later dus beter worden, zij werken goedkoper, dus kunnen U een beter en betaalbaarder rekening sturen dan de postbank, die alle klanten nu weg jaagde, pasje van GRATIS naar E10,95
Dus het kan nog druk worden, bij Argenta komen er al vele, en nu die ABN ARMRO overlopers nog die een beetje bang?

Als je te klein bent, ben je te duur in organisatie, dus ze moesten helaas wel!
Ik verwacht over enige tijd juist groei, vooral als de huidige klanten de ontevreden van Postbank en ABN AMRO uitnodigen...
Eindelijk weer eens een ander onderwerp om over te praten op verjaardagen, want Voetbal en Auto's wil ik niet meer!

Gesloten