LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dreigbrieven, incasso, deurwaarders ............. advocaat ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Forever

dreigbrieven, incasso, deurwaarders ............. advocaat ?

Ongelezen bericht door Forever »

Beste mede-gedupeerden
Ik heb en restschuld van 27.000 euro, ik kijg nu aangetekende brieven van Dexia om te betalen omdat ik niet heb gereageerd op het Dexia-aanbod. Is er iemand die me kan vertellen hoe sterk ik sta als ik blijf volhouden niet te betalen. Ik wil absoluut niet betalen. Hoe groot is de kans dat daadwerkelijk een deurwaarder op de stoep staat en hoe groot is de kans dat de rechter indien ik voor de rechter moet verschijnen zegt: we houden de zaak aan ....... Is het nodig nu al contact met een advocaat te zoeken??
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een advies

Groeten,
Forever

Gast

Re: dreigbrieven, incasso, deurwaarders ............. advocaat ?

Ongelezen bericht door Gast »

niet bang zijn wij 200.000 staan sterk

renzokos

Ongelezen bericht door renzokos »

Beste Forever,
heb in mijn naaste familie een lid die er hetzelfde voorstaat. Weet ook absoluut niet wat te doen. Ondanks de site zijn er nog steeds geen serieuze oplossingen c.q. adviezen aangedragen.
Wij zijn inmiddels als 'naasten' al aan het rondkijken zodat we misschien kunnen voorkomen dat er niet nog eens een gevoel gaat onstaan van 'ook bij mijn familie sta ik er alleen voor'.
De schuldsanering kan niets betekenen ivm 'huurschulden die voorrang hebben', via een lening bij een bank kom je niet ver met een minimum inkomen en advocaten 'weten het niet'. Dexia geeft aan dat er betaald moet worden en de incasso afdeling weigert te praten over een betalingsregeling.
inderdaad, wie weet er iets meer over de procedurele kant, wie kan er een gedegen advies geven met argumentatie, of beter, wie weet een advocaat of collectief die op de hoogte is van de zaak, zodat er voor de eerste groep gedupeerden alvast actie kan worden ondernomen?
Ik begrijp jouw oproep heel goed. Het gevoel er alleen voor te staan is overduidelijk ook bij ons familielid aanwezig. Dus reacties als 'we zijn met 200.000' zetten geen zooden aan de dijk!

Forever, mocht je iets weten inmiddels reageer dan aub. Wij zullen dit doen indien wij iets wijzer worden.

M.vr.G.
Renzokos

j.moret

Ongelezen bericht door j.moret »

nou ik moet al meer dan een jaar betalen en ze hebben nog steeds niks de deurwaarder heb ik gehgad niet aan de deur dan maar wel brieven maar ze hebben miks kunne halen bij me dus ze moetten de zaak terug geven aan dexia en die gaan beslissen ik gedacgvaardigt wordt eerst zien dan geloven dus er gebeurt voorlopig helemaal niks met je

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Weet je, het ergste is gewoon dat eigenlijk niemand iets weet, en dat Dexia hierdoor lekker zijn gang kan gaan!!!! Er zijn in het verleden hier nog wel dingen over verteld Misschien kun je nog oude tpics terugvinden, maar je kunt toch naar een advocaat gaan en vragen wat je het beste hiermee aan kunt?? SUCCES en laat weten hoe het verder gaat.

Groetjes Anita :D

Druif

Ongelezen bericht door Druif »

Dexia doet zaken met het beste advocatenkantoor van Nederland: Nauta Dutilh, dus andere advocaten zullen zich wel bedenken voordat ze een procedure starten tegen deze zware jongens.
Niet meer dan logisch: als je geen procedure start, dan verlies je nooit (Druif)

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Nauta is een goed kantoor, maar of het het beste kantoor in Nederland is...?

jopie

Ongelezen bericht door jopie »

Het beste kantoor is Rompelberg op dit gebied.

Gesloten