LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wunderbar Cooler onderdelen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
eknapen

Wunderbar Cooler onderdelen

Ongelezen bericht door eknapen »

Hallo, ben nu ruim 1,5 jaar in het bezit van een Wunderbarcooler , je weet wel een thuistap waar ALLE typen vaatjes bier is kunnen. (http://www.wunderbarcooler.com). Maar nu ben ik op zoek naar reserve onderdelen zoals adapters voor de vaatjes, slangetjes enz enz, via hun website krijg je geen response meerdere malen e-mails verstuurd. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik ben al bij mijn expert winkel geweest echter die hebben ook al veel moeite gedaan helaas zonder resultaat. OP hun website staat al maanden vermeld dat hun online shop binnenkort actief wordt, echter dit bericht staat er al maanden op.

Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn? Zijn er meer mensen met dit probleem?

gravedigger

Re: Wunderbar Cooler onderdelen

Ongelezen bericht door gravedigger »

Hun postadres staat op de website. Dus.....??

eknapen

Ook geen reactie gekregen, op dat idee was ik ook al gekomen. Anyway thanks.

jelledeboer

Ongelezen bericht door jelledeboer »

via www.e24.nl te bestellen :lol:

eknapen

Daar was ik ook al achter gekomen, echter ze vragen een slordig 16 Euro porto kosten???? Via de officiele site taal nog teken vernomen. Jammer dat het zo moet. Ik denk dat ik maar weer gewoon een perfectdraft ga halen geen geklooi meer met adapters ed. Service bij de Wunderbarcooler daar is helaas weining van terug te vinden.

hamblim

Ongelezen bericht door hamblim »

ik ben zeer tereden over de wonderbar,
service is ook goed na het bellen kan ik gewoon adapters bestellen

m hebinck

Ongelezen bericht door m hebinck »

Ik heb vandaag iemand telefonisch gesproken die bij Wunderbar werkt. Ze schijnen al lang problemen met KPN te hebben na een verhuizing.
Het telefoonnummer waar ik die meneer op bereikte was een 06-nummer. Ik heb 3 adaptors besteld en verzocht het onder rembours te verzenden. Als het goed is heb ik deze week het zaakje in huis.
Het nummer heb ik gekregen via Gamma die voor vaderdag een aanbieding had van deze apparaten.
Het nummer dat ik heb gebruikt is: 06-51192355.
Ik hoop dat meer mensen er wat aan hebben dan alleen ik!

eknapen

Dank voor je reactie, maar ik heb een Perfectdraft gekocht en ben er zeer happy mee, geen geklooi met adapters, slangetjes en brullende compresoren. Tevens het verwiselen gaat ook 10 keer sneller. Uiteindelijk drink je toch je lievelingsbier en die zaten in de Perfectdraft.

kuilenburg

Ongelezen bericht door kuilenburg »

Vele telefoontjes gepleegd... veel niet bestaande nummers gebeld.
Toch eindelijk een telefoon nummer gevonden waar ik een bestelling voor onderdelen van de wunderbar gedaan kan worden.
Vervelend was het wel daar er een dame zat die alleen maar Duits sprak. Maar voor onderdelen kan men bellen naar Telef. 0546679767.

Gesloten