LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelmaar.nl
Bestelmaar.nl
Heeft iemand met deze site/zaak weleens te maken gehad en hoe waren de ervaringen??? Want ik zou het graag willen weten omdat ik intresse heb in een aanbieding van hun.
Re: Bestelmaar.nl
Ik heb er tot nu toe 2x besteld en in alle gevallen super goed afgehandeld. Bestelling was altijd binnen 7 dagen na het versturen van alle formulieren (per post naar een antwoordnummer) binnen. Ook de cashback was of precies op tijd of zelfs iets te vroeg.
Kortom: Niks op aan te merken. Prima webshop
Zie ook bijv. de ervaringen van andere met deze webshop op www.telecomvergelijker.nl. Vrijwel allemaal positief
Kortom: Niks op aan te merken. Prima webshop

Zie ook bijv. de ervaringen van andere met deze webshop op www.telecomvergelijker.nl. Vrijwel allemaal positief

-

het bedrijf schijnt ondertussen overgenomen te zijn, maar zelfs daarover heb ik mijn twijfels.....
ik heb al zo'n 10 keer gebeld en al verschillende emailtjes verzonden, maar er gebeurt helemaal NIKS!
ik weet nu niet hoe ik dit verder aan kan pakken...
als er iemand tips voor me heeft, kan ik bv. bestelmaar in gebreke stellen ofzo??

al met al vind ik een zeer onbetrouwbare webwinkel en zal er dan ook zeker niks meer bestellen!!

Er zijn dus nu al 134 Cashback aktie's bekend die nooit uitbetaalden!
Veel winkels doen dit om meer omzet te krijgen en verkopen daarna deze tijdelijk erg drukke winkel voor veel geld, en de nieuwe eigenaar zit zonder klanten waar deze op rekende!
Wastora Zaandam werd Its. en het zelfde met omzet!
Wel geld terug gehad, maar toen kon dat nog, alle latere actie's zijn dus erg lang wachten!
Alle na dec 1992 gemaakte aktie's is slechts 3x uitbetaald!
Veel winkels doen dit om meer omzet te krijgen en verkopen daarna deze tijdelijk erg drukke winkel voor veel geld, en de nieuwe eigenaar zit zonder klanten waar deze op rekende!
Wastora Zaandam werd Its. en het zelfde met omzet!
Wel geld terug gehad, maar toen kon dat nog, alle latere actie's zijn dus erg lang wachten!
Alle na dec 1992 gemaakte aktie's is slechts 3x uitbetaald!
Ondanks het feit dat het een tamelijk gedateerde topic is, start ergens in 2004, wil ik toch even reageren op e.e.a.
Heb in het verleden, 't laatst eind 2006, meerdere malen tot volle tevredenheid bij Bestelmaar een bestelling gehad.
En ik denk zelf dat 't nog steeds een goed en betrouwbaar bedrijf is en zeker niet geschaard mag worden, zonder dat hier bewijzen voor zijn, onder de noemer van 'malafide-bedrijven'.
Verder kan ik je mededelen dat Bestelmaar recentelijk is overgenomen door GSM.nl (Elders Websales) eveneens een van de grotere 'spelers/partijen' in dit 'wereldtje'.
"3210"
Heb in het verleden, 't laatst eind 2006, meerdere malen tot volle tevredenheid bij Bestelmaar een bestelling gehad.
En ik denk zelf dat 't nog steeds een goed en betrouwbaar bedrijf is en zeker niet geschaard mag worden, zonder dat hier bewijzen voor zijn, onder de noemer van 'malafide-bedrijven'.
Verder kan ik je mededelen dat Bestelmaar recentelijk is overgenomen door GSM.nl (Elders Websales) eveneens een van de grotere 'spelers/partijen' in dit 'wereldtje'.