LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
jm

rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door jm »

Een jaar geleden heb ik rijlessen gevolgd bij Henk Kas te Zeist. Het begon met het afbellen van lessen, 5 minuten voor aanvang tot afzegging van examen door zogenaamde kapotte auto, een kwartier voordat je rij-examen moet doen. Vervolgens liegen over inschrijving bij CBR/BNOR waar ik dus nooit bleek ingeschreven te zijn en me vervolgens mijn toen nog fl 360 gulden niet willen terugbetalen en mijn examenaanvraag.
Na bezoek aan bureau voor rechtshulp, die 2 aanmaningen naar hem gestuurd heeft, heb ik uiteindelijk mijn geld terug gehad. Hij heeft tevens ook mijn voormalige rij instructeur opgelicht voor ruim 9000 gulden. En verder bleken er nog zeker 10 andere gedupeerden rijles volgers.
En als klap op de vuurpijl reed hij zelf in de nieuwste mercedes....jaja en niet zo'n kleintje ook. rara waar zou dat geld toch vandaan komen....!

Ik vind dat deze man zijn papiertje om rijles te geven snel mag kwijtraken... WEG MET DE OPLICHTERS!!!

ben je het met me eens of ken je hem, geef dan graag een reactie!

Bennie

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bennie »

Geef em aan bij het CBR! Die kunnen actie ondernemen lijkt me.

Bos-M
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2007 23:07

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bos-M »

Er zijn inmiddels enkele site's om beoordelingen te geven over rijscholen: rijschoolvergelijker.net en rijscholenindex.nl. Daar heb ik mijn negetive ervaringen met een Maastrichtse rijschool gespuid, ik schiet er alleen niet veel mee op omdat niemand vooraf naar dit soort pagina's zoekt...

zanderke
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2007 13:28

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door zanderke »

Maar als iedereen er nu voor zorgt dat op site's zoals http://www.rijschoolvergelijker.net zowel positieve als negatieve berichten komen te staan wordt het wel beter mogelijk voor iedereen om beter een keuze te kunnen maken!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door flepp »

Snap niet om hier over KAS te beginnen daar zijn geschiedenis bekend is. Gedupeerde zullen juridische wegen moeten bewandelen als zij daarover iets bereiken willen.

Bos-M
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2007 23:07

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bos-M »

Makkelijk praten,....Ik ben verwikkeld in een echtscheidingsprocedure, er is tot nog toe nouwelijks iets gebeurd maar de advocaten-rekening overstijgt intussen de €3500,-. Zulke bedragen zijn toch wel een fikse drempel om een bedrag van €800,- terug te krijgen. Ik heb overigens ook een positief commentaar erop gezet nl. dat van de volgende rijschool die wel z'n afspraken nakwam, zodat m'n dochter inmiddels haar rijbewijs heeft terwijl ze anders nu nog steeds maanden wachten moest!!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door flepp »

IK snap best dat je geld terug wilt krijgen .
Waneer Kas indien hij geld uit de verkoop van zijn huizen overhoudt je de schade met andere gedupeerde misschien alsnog voor een deel terug kan vorderen.
Maar samenloop van je omstandigheden kan Kas niets aan doen.

Bos-M
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2007 23:07

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bos-M »

Overigens, mijn rijschool was "Mulkens" te Maastricht en die kan er verdomd veel aan doen, ik reageer omdat ze onze kinderen oplichten!

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Shareena »

Snap niet om hier over KAS te beginnen daar zijn geschiedenis bekend is. Gedupeerde zullen juridische wegen moeten bewandelen als zij daarover iets bereiken willen
Die reactie is dan ook van 4 jaar geleden!!!

3210
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 sep 2004 14:21

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door 3210 »

Shareena
BerichtGeplaatst op: 17 Jul 2007 15:41 Onderwerp:

Quote:
Snap niet om hier over KAS te beginnen daar zijn geschiedenis bekend is. Gedupeerde zullen juridische wegen moeten bewandelen als zij daarover iets bereiken willen


Die reactie is dan ook van 4 jaar geleden!!!
Mensen, mensen toch...
Kijk eerst eens voordat je ergens op reageer, 'n topic van 4 jaar oud is 'n beetje achterhaald en als u nu eens een beetje door zou zoeken dan zou u allerlei andere dingen lezen over deze man.
"Ontvoering", gijzeling en rondzwerven door Europa met z'n gezin ???...

Bos-M
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2007 23:07

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bos-M »

Yep, wel van gehoord ja, of onze rijschoolhouder dat ook gaat doen?

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

je zou ook kunnen stellen dat degene die dit forum beheerd de zaak niet bepaald bijhoud

en topic van 4 jaar oud, hallelujah

ik zou zeggen, berichten/topicsna 12 maanden verwijderen, dat houd het forum fris

als ik zo kijk hier dan wordt hier niets weggemikt, het is dan ook een brei en chaos aan onderwerpen

zoek voor de grap maar eens op de term upc of kpn

je schiet er niets mee op, de zoekmachine vind honderden topics en je verdwaald kompleet in dat bos

Bos-M
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2007 23:07

Re: rij instructeur Henk Kas uit Zeist een oplichter

Ongelezen bericht door Bos-M »

Maar inmiddels wel meer reaktie's dan ik met mijn eigen site (http://nederland.corruptieland.nl/) kreeg, geen enkele namelijk. En JM heeft er in die vier jaar ook kennelijk geen enkele gehad!!!! Iedereen start met rijlessen en komt er te laat achter dat er informatie te vinden is of mensen wel eerlijk zaken doen. Probeer maar eens een reaktie in het gastenboek te zetten van de genoemde rijschool. :wink:

Gesloten