LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Credit Europe: Sparen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
guus100

Credit Europe: Sparen

Ongelezen bericht door guus100 »

Een paar weken geleden bood Credit Europe de hoogste rente op spaarrekeningen zonder beperkingen. Ik heb toen gelijk een rekening aangevraagd (Inmiddels hebben ze al niet meer de hoogste rente). Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.

Is dit een incident of hebben meerdere mensen dit ervaren?

Baskruit

Re: Credit Europe: Sparen

Ongelezen bericht door Baskruit »

Ik heb ook gelijk zo'n rekening aangevraagd. Ik kreeg na een paar dagen een bevestiging. Inmiddels staat er van mij al geld te renderen.

Baskruit

Ongelezen bericht door Baskruit »

Overigens duurt mijn aanvraag voor een ATBank internetspaarrekening nu best wel lang. Maar ik kan me voorstellen dat ze overspoeld zijn met aanvragen.

old no.7

Ongelezen bericht door old no.7 »

Ik wilde net een topic openen ivm mijn aanvraag bij de ATbank. Duurt naar mijn gevoel inderdaad erg lang ( aanvraag de deur uit op 7/7 ). Zal inderdaad aan de vele aanmeldingen liggen. Ik kijk het deze week nog aan en dan zal ik eens gaan informeren. Credit Europe was snel geregeld !

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Baskruit

Geplaatst op 17 Jul 2007 21:28 door Baskruit
Overigens duurt mijn aanvraag voor een ATBank internetspaarrekening nu best wel lang. Maar ik kan me voorstellen dat ze overspoeld zijn met aanvragen.
Mijn ervaring uit het verleden ,toen de rente opeens flink was gestegen met de ATB Spaarrekening ,dat ze de aanvragen niet aan konden .
Er was toen een Stop op nieuwe cliënten .Ik vrees dat ze deze maatregel dadelijk weer moeten nemen .

Ik zelf wacht nu ook al 2 weken .
Verder is het ook een beetje vreemd dat je alles opnieuw (zelfs kopie Identiteitsbewijs) moet doen als je een spaarder bent.
Bij de AK Bank kon ik toen zo een online formulier uit printen en op sturen .
Maar overigens verder geen problemen met deze bank.
Laatst gewijzigd door Inter op 18 jul 2007 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Een paar weken geleden bood Credit Europe de hoogste rente op spaarrekeningen zonder beperkingen. Ik heb toen gelijk een rekening aangevraagd (Inmiddels hebben ze al niet meer de hoogste rente). Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.

Is dit een incident of hebben meerdere mensen dit ervaren?
Mijn ervaring was dat ze heel snel waren .Ik zou hier over bij de bank zelf gaan informeren .

En voor diegene die al eerder een rekening hadden
Over die 4.25% is volgens http://www.spaarinformatie.nl/ onderhandelbaar .Zie het forum/

Gesloten