LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies voor nieuwe wasmachine. Ariston goede keus?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
jari1

Re: Advies voor nieuwe wasmachine. Ariston goede keus?

Ongelezen bericht door jari1 »

Bedankt voor al jullie reacties.
Wat een ingewikkelde materie met al die overnames en zo. Jullie adviezen zijn overduidelijk: Miele of Bosch/Siemens is ver te verkiezen boven Ariston. Ik ga mijn vriendin proberen op andere gedachten te brengen.
Die 5 jaar garantie lijkt me trouwens ook wel wat....

Groeten,

Jari1

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag jari1,

Op de meer eenvoudige Miele's kun je naast de gewone 2 jaar fabrieksgarantie ook 8 jaar garantie bijkopen voor een alleszins redelijke prijs. Je bent dan sowieso voor 10 jaar onder de pannen.

Vriendelijke groet, Maxiem.

cecile03

Ongelezen bericht door cecile03 »

Wat een onzin allemaal. Onze wasmachine houdt er nu na 11 jaar zeer intensief gebruik mee op, hij is gewoon versleten. Dit was een heel goedkope EDY. Dit merk is ons prima bevallen en we kopen gewoon weer een EDY. Voor de prijs van een MIELE kan ik 3 EDY's kopen en je kunt mij niet vertellen dat ik met 1 MIELE langer doe dan met 3 EDY's ! (zo'n 30 jaar dus)

Cecile

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Wat een onzin allemaal. Onze wasmachine houdt er nu na 11 jaar zeer intensief gebruik mee op, hij is gewoon versleten. Dit was een heel goedkope EDY. Dit merk is ons prima bevallen en we kopen gewoon weer een EDY. Voor de prijs van een MIELE kan ik 3 EDY's kopen en je kunt mij niet vertellen dat ik met 1 MIELE langer doe dan met 3 EDY's ! (zo'n 30 jaar dus)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Good Luck.

tantevangrouwel

Ongelezen bericht door tantevangrouwel »

ik heb een miele, ik heb hem nu zo'n jaar of twee. Ik heb er niets dan ellende mee gehad. En te herstellen is hij al helemaal niet.
we hebben het gisteren nog geprobeerd.
DE voorkant is zeker geen deur, enkel de bovenkant gaat open, en we kunnen niet bij de onderdelen.

Ik had vroeger een bauknecht, spotgoedkoop gekocht omdat ik toen ook geen geld voor een dure machine had.

Hij is zo'n twaalf jaar meegegaan zonder de minste problemen. Toen ik hem voor de eerste keer moest laten herstellen heb ik mij een Miele laten aansmeren.

spijt dat ik daarvan heb!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik heb online een wasmachine gezien Bosch E388,- afgehaald, anders komen er E39 bezorgen en eventueel E10,- voor aansluiten en afvoer oude bij !

Via http://www.kieskeurig.nl een echte Bosch met 1200 toeren dus niet eens de slechtste, de 1000 was duurder!

en diverse Indesit en Aristons gevonden die duurder waren, en ook Whirlpool van enkele jaren oud staan nu vrij snel voor groot vuil klaar, dus dat is geen philips meer!

Gesloten