Mijn partner en ik zijn zoekende naar een tandartsverzekering. Natuurlijk heb ik t forum al doorgelopen en zie hier en daar wel wat staan, maar eigenlijk niets concreets.
Wie heeft er ervaring met - apart- afgesloten tandartsverzekering?
Graag zou ik wat ervaringen willen horen van verschillende maatschappijen. Zodat wij ons ook kunnen orienteren op deze verzekering.
Nu zijn wij (collectief) verzekerd bij de Menzis, maar zoals inmiddels breed uitgemeten in de media is alom bekend dat er vele haken en ogen aanzitten bij de aanvullende tandartsverzekering.

Ons gebit is aan een grondige behandeling toe

Vandaar mijn concrete vraag.
Graag jullie ervaringen, welke maatschappij en hoe de vergoedingen daadwerkelijk in de praktijk zijn. Laten we eerlijk zijn, met letters worden vele van ons in de maling genomen, omdat wij noch de juiste codes bij de behandelingen kennen en noch dus het overzicht duidelijk kunnen krijgen m.b.t. de echte vergoedingen die werkelijk uitgekeerd worden. Wie heeft er goede ervaringen en wie slechte.......

Alvast bedankt en ik hoop dat ik juist met deze vraag ook e.e.a. duidelijk krijg voor anderen die worstelen met dezelfde vraag/kwestie.
groetjes,
ienie