Peachtail, Ofschoon ik niets meer met Vakantiekaart te maken wil hebben, ben ik ervan overtuigd dat u die reísbescheiden zeker zult krijgen, want dat kunnen ze niet maken, dan zouden ze direct hun faillissement moeten gaan aanvragen. Dus nog een nachtje slapen, post afwachten en gaan bellen.
Iets anders dat ik mij afvraag en dat is: waarom hanteren bijna alle (mannelijke?) deelnemers aan dit forum een pseudoniem? Ik ben -denk ik- de enige zover die z'n eigen naam gebruikt, behalve enkele leden van het vrouwelijk geslacht, die eenvoudig de voornaam gebruiken ....
Dat is iets dat ik niet goed kan verklaren. Waarom doet geen Jansen, Pietersen of Willemsen mee, de gewone doorsnee-Nederlander?
Dit kan ik niet goed verklaren en roept bij mij twijfels op of het nog wel allemaal serieus is?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantiekaart
Re: Vakantiekaart
Protest;
Ik gebruik al jaren mijn eigen voornaam, en D1rk moet wel omdat er al een andere dirk was, tip van mij en het lukte.
Omdat ooit gebruikte namen niet vrijgegeven worden, moet je vaak wel, en met minder vrouwen blijven die langer beschikbaar.
Verder zijn er vrouwen die mannelijke namen gebruiken omdat ze dan eerder serieus genomen worden of minder Sexuele opmerkingen krijgen.
Ook weten de ervaren gebruikers dan Maxiem, Read(vara kassa) ook Ton genoemd mag worden, de nr1 van de Vara Experts dus!
Ook zijn er bedrijven die klagers gaan bedreigen, en dus is een fantasie naam beter.
Zelfs als je onder de naam van de eigenaar klaagde, dus hij leest dat hijzelf zijn eigen bedrijf zwart maakte.
En als ze boos worden vinden sommige (ik dus) wel erg leuk.
Gozik, soms ook als G0z1k geschreven.(nul-één)
Ik gebruik al jaren mijn eigen voornaam, en D1rk moet wel omdat er al een andere dirk was, tip van mij en het lukte.
Omdat ooit gebruikte namen niet vrijgegeven worden, moet je vaak wel, en met minder vrouwen blijven die langer beschikbaar.
Verder zijn er vrouwen die mannelijke namen gebruiken omdat ze dan eerder serieus genomen worden of minder Sexuele opmerkingen krijgen.
Ook weten de ervaren gebruikers dan Maxiem, Read(vara kassa) ook Ton genoemd mag worden, de nr1 van de Vara Experts dus!
Ook zijn er bedrijven die klagers gaan bedreigen, en dus is een fantasie naam beter.
Zelfs als je onder de naam van de eigenaar klaagde, dus hij leest dat hijzelf zijn eigen bedrijf zwart maakte.
En als ze boos worden vinden sommige (ik dus) wel erg leuk.
Gozik, soms ook als G0z1k geschreven.(nul-één)