LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] topform afslankpillen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
eilahtan

topform afslankpillen

Ongelezen bericht door eilahtan »

ook ik ben er in getuind maar dacht nog even ik zal toch eens op internet kijken en ja hoor oplichters ik heb nog niets ontvangen en er is nog niets van mijn rekening gehaald ik heb dus gelijk de bank gebeld en de rekeningnummers van die schoften doorgegeven om het te laten blokeren en dat kon en die mevrouw vertelde mij dus dat ze inderdaad wel meer dingen moest blokeren onder de naam Global collect B.V.
dus je hoeft echt niet af te wachten totdat ze geld van je rekening afhalen als je de banknummers maar hebt en je hoeft niet naar het postkantoor gewoon even bellen met de klanten sevice van je bank

Paardestaartje

Re: topform afslankpillen

Ongelezen bericht door Paardestaartje »

Dag eilahtan, ik zie dat je bericht alweer een half jaar oud is. Mag ik je vragen hoe het is afgelopen?

Ik ben gisteren telefonisch benaderd voor de topform tabletten en ook ik ben erin gestonken. En dat terwijl ik me toch behoorlijk kritisch opstelde, maar die meneer bleef maar doorhameren dat het echt helemaal veilig was en dat er echt niets verkeerd kan gaan. En toen heb ik me dus toch laten ompraten. Na het telefoontje had ik er toch een raar gevoel over en ben, net als jij, op internet naar info gaan zoeken. Nou ik schrok behoorlijk van alle verhalen die ik las. Ik heb gelijk de bank gebeld en de rekeningnummers die ik kon achterhalen van Fitanova / Global Collect laten blokkeren.

Toch zit het me nog steeds niet lekker omdat ik niet weet wat er verder gaat gebeuren. Daarom ben ik erg benieuwd hoe het bij jou is afgelopen.

Groetjes, Maartje

eilahtan

ik heb toch die pillen ontvangen en ze gelijk weer terug gestuurd
en tot mijn grote verbazing kreeg ik ze weer gewoon terug naar mij gestuurd nog een keer gedaan en weer kreeg ik ze retour en toen heb ik ze dus gewoon in de prullenbak gekiepert
ze hebben geen geld van mijn rekening af kunnen halen omdat dat geblokkeerd was dus ik heb er verders ook niets meer van gehoord
ik denk dat jij er ook wel niets meer van zal horen hoor
stelletje oplichters
ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes eilahtan

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

topic Kansspelen en de pillen.

Toch wel handig om uw pillen onder de noemer "kansspelen"te plaatsen.
Immers, volgens die firma is het: "Ach, u hebt verloren!!

Alleen een beetje bewuste slimme consument zou dit verlies ook in winst kunnen omzetten.
Dus, een kansspel kennelijk voor u

Grootvader

eilahtan

beste kanovaarder
ik snap uw reactie niet

Gesloten