Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben met Abel telecom, om gezamenlijk een nette, eerlijke en degelijke behandeling te verkrijgen. Alleen lukt het me niet, zie onderstaande ervaringen. Waarbij ik verder (nog) niet inga op de telefonische behandeling door zowel klantenservice als technische dienst.
08/12 internet+bellen besteld bij abel telecom
10/12 borg modem (€ 30,-) wordt afgeschreven
27/12 bevestigingmail dat aanvraag in behandeling is
18/01 bericht dat aanvraag akkoord is en modempakket wordt verstuurt
19/01 modem ontvangen, blijkt verkeerde (want analoge) modem te zijn
20/01 tot 10/02 dagelijks gebeld over status modem, steeds antwoord dat deze in behandeling is, maar niemand weet door wie de afdeling kan namelijk niet gebeld of gemaild worden.
op 03/02 wordt toegezegd dat modem uiterlijk zaterdag 10/2 verstuurd zal worden en dat ik een wireless isdn krijg toegezonden
13/02/07 nog steeds niets binnen, staat nog in behandeling.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abel Telecom
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 feb 2007 19:32
Re: Abel Telecom
Abel heeft mij per email beloofd de omzetting van de ene telefoonprovider naar Abel provider te coordineren. Daarbij hebben zij verzuimd de vorige telefoonprovider op te zeggen met als gevolg dat ik nu twee telefonabonnementen heb voor een en dezelfde lijn. Als ik hierover kontakt opneem met Abel (schriftelijk aangetekend en telefonisch) geven zij niet thuis. Er wordt niet gereageerd of gezegd dat zij geen tijd hebben.
Mijn concusie: Abel is snel met het binnen halen van klanten maar is niet in staat service te bieden. Mijn indruk is dat het absoluut geen professioneel bedrijf is, ook gezien het Nederlands taalgebruik, de formulering heeft het niveau van klas 4 lagere school.
Het zou goed zijn als een "klachtencommissie" hier onderzoek naar zou doen alvorens meerdere "slachtoffers" vallen.
Mijn concusie: Abel is snel met het binnen halen van klanten maar is niet in staat service te bieden. Mijn indruk is dat het absoluut geen professioneel bedrijf is, ook gezien het Nederlands taalgebruik, de formulering heeft het niveau van klas 4 lagere school.
Het zou goed zijn als een "klachtencommissie" hier onderzoek naar zou doen alvorens meerdere "slachtoffers" vallen.
Re: Abel Telecom
waardeloze oplichters !!
Re: Abel Telecom
Het is helaas waar wat hier staat!
Ook in ben slachtoffer van de wanpraktijken van Fabel Telecom!
Ik ben het echt helemaal zat!
De beloofde e-mailadressen heb ik nog steeds nietgekregen, de gratis telefoon zou besteld zijn (jaja....) nog steeds geen antwoord op mijn klachten....ga zo maar door.
Inmiddels heb ik een klacht neergelegd bij de OPTA. Hoe meer mensen bellen en klachten neerleggen, hoe moeilijker het voor abel gaat worden om het hoofd boven water te houden!
Ook in ben slachtoffer van de wanpraktijken van Fabel Telecom!
Ik ben het echt helemaal zat!
De beloofde e-mailadressen heb ik nog steeds nietgekregen, de gratis telefoon zou besteld zijn (jaja....) nog steeds geen antwoord op mijn klachten....ga zo maar door.
Inmiddels heb ik een klacht neergelegd bij de OPTA. Hoe meer mensen bellen en klachten neerleggen, hoe moeilijker het voor abel gaat worden om het hoofd boven water te houden!
Re: Abel Telecom
Ook hier slechte ervaringen Abel Telecom
Ga niet met ze in zee: ze leveren of niet (in mijn geval) of een produkt wat niet of voor de helft werkt. Klachten reageren ze niet op
Het enige wat Abel doet is facturen, herinneringen en dreigbrieven sturen omdat ze geld willen zien. Niet van mij. Niks leveren, niet reageren en telefonisch leugens verkopen = geen geld krijgen.
Het zijn gewoon oplichters. Niet doen dus. Voor meer Abel ellende kijk ook op
http://aniem.an.funpic.de/abel.htm
weg met Abel Telecom
Ga niet met ze in zee: ze leveren of niet (in mijn geval) of een produkt wat niet of voor de helft werkt. Klachten reageren ze niet op
Het enige wat Abel doet is facturen, herinneringen en dreigbrieven sturen omdat ze geld willen zien. Niet van mij. Niks leveren, niet reageren en telefonisch leugens verkopen = geen geld krijgen.
Het zijn gewoon oplichters. Niet doen dus. Voor meer Abel ellende kijk ook op
http://aniem.an.funpic.de/abel.htm
weg met Abel Telecom
Re: Abel Telecom
Abel Telecom is een bedrijf waarvoor de kwalificatie waardeloos nog te goed is.
Alleen met de afschrijven van geld zijn ze snel. Voor de rest een drama. Wij hebben het telefoniepakket besteld en zijn nu al geruime tijd aan het wachten. Bellen naar de heldpesk heeft geen zin omdat je dan voor €0,50 per minuut naar muziek zit te luisteren. Het kopen van een hele CD is dan goedkoper. Emailen naar de servicedesk zet ook geen zoden aan de dijk omdat ze consequent niet reageren.
Een schandaal. Er moet een telecom keurmerk komen die dit soort prutsers eruit filtert.
Alleen met de afschrijven van geld zijn ze snel. Voor de rest een drama. Wij hebben het telefoniepakket besteld en zijn nu al geruime tijd aan het wachten. Bellen naar de heldpesk heeft geen zin omdat je dan voor €0,50 per minuut naar muziek zit te luisteren. Het kopen van een hele CD is dan goedkoper. Emailen naar de servicedesk zet ook geen zoden aan de dijk omdat ze consequent niet reageren.
Een schandaal. Er moet een telecom keurmerk komen die dit soort prutsers eruit filtert.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jul 2007 12:05
Re: Abel Telecom
Helaas heb ook ik alleen maar slechte ervaringen met Abel:
- tot tweemaal toe zijn dubbele kosten in rekening gebracht. Geld terugstorten, daar doet Abel vervolgens 45 werkdagen over.
- ruim 2 weken geen telefoonaansluiting en dus niet bereikbaar.
- nu al ruim 2 maanden met 'n tijdelijk nummer opgescheept. Nummerportering bij Abel is 1 doffe ellende. Vijf weken ervoor zegt Abel dat mijn nummer niet bekend is op mijn woonadres volgens de KPN database (Canvas). Een medewerker van Abel heeft dit hersteld; althans dat zegt hij. Drie dagen geleden en dus 3 maanden verder blijkt het nog steeds niet geregeld. En wat zegt de medewerker van Abel: "Volgens KPN is het adres niet overeenkomstig met het telefoonnummer. Wij hebben de nummerportering nogmaals gestart. Abel Telecom heeft geen invloed gehad op deze vertraging. Wij zullen het zsm laten oplossen".
Dus Abel heeft geen invloed gehad op deze vertraging. Begrijpt u het nog? Het is 3 maanden eerder gecorrigeerd door Abel en nu legt Abel het probleem bij KPN. En wie is hier de dupe van? Juist, de klant, ik dus. Hier wordt ik niet vrolijk van en ik heb per direct opgezegd. Wat 'n slechte service. BAAAAHHHHHH!!!
- tot tweemaal toe zijn dubbele kosten in rekening gebracht. Geld terugstorten, daar doet Abel vervolgens 45 werkdagen over.
- ruim 2 weken geen telefoonaansluiting en dus niet bereikbaar.
- nu al ruim 2 maanden met 'n tijdelijk nummer opgescheept. Nummerportering bij Abel is 1 doffe ellende. Vijf weken ervoor zegt Abel dat mijn nummer niet bekend is op mijn woonadres volgens de KPN database (Canvas). Een medewerker van Abel heeft dit hersteld; althans dat zegt hij. Drie dagen geleden en dus 3 maanden verder blijkt het nog steeds niet geregeld. En wat zegt de medewerker van Abel: "Volgens KPN is het adres niet overeenkomstig met het telefoonnummer. Wij hebben de nummerportering nogmaals gestart. Abel Telecom heeft geen invloed gehad op deze vertraging. Wij zullen het zsm laten oplossen".
Dus Abel heeft geen invloed gehad op deze vertraging. Begrijpt u het nog? Het is 3 maanden eerder gecorrigeerd door Abel en nu legt Abel het probleem bij KPN. En wie is hier de dupe van? Juist, de klant, ik dus. Hier wordt ik niet vrolijk van en ik heb per direct opgezegd. Wat 'n slechte service. BAAAAHHHHHH!!!