LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HEBAFORM OF EGGERSMANN

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kosherman
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2007 16:33

HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door kosherman »

HEBAFORM of EGGERSMANN

Van mijn Projektleverancier moest ik naar een Eggersmann dealer in Rotterdam Zuid. Op zoek naar greeploze hoogglans gelakt viel ik voor deze keuken, alleen niet voor de prijs.
Voor een hoekeuken 3x 3.2 met Siemens app. granietblad en montage kwam deze op Euro 28.500, te hoog voor mijn budget.
Toen ging ik op zoek, want over 3 maanden zou het huis opgeleverd worden.
Verschillende merken gezien, Next, Hacker, Systemat, Nolte en Hebaform,
goed laten voorlichten over de kwaliteit en aan de kasten en fronten en laden gezeten om de kwaliteit te checken. De voorlichting klopte niet altijd.
Nolte was qua prijs/kwaliteit de beste koop, goede kwaliteits laden en lakwerk,
maar zij maken geen greeploos, dus viel die af.

Omdat ik niet kon beslissen heb ik een zeer ervaren keukenmonteur geraadpleegd, die dagelijks duurdere keukens monteert.
En hij zei: Een goede keuken heeft laden, beslag en scharnieren van BLUM
Goede lakwerk, 8 keer gespoten, degelijke kasten met MDF wanden

en dat vind je allemaal bij Hebaform voor een redelijke prijs.

Daarna getogen naar dealer in Alexandrium, weer een te hoge prijs.

Tenslotte een kleine Hebaform dealer in Capelle bezocht, gelijk een 3-D tekening
laten maken en offerte meegekregen.
Prijs: Euro 25.400 -/- 35 % korting = E 16.500,00 excl. montage

Ik was zeer tevreden met mijn keuken, maar de aannemer dreigde met het niet uitbetalen van de stelpost of een veel lager bedrag., niet het meerwerk uit te voeren.
De keukenmonteur heeft tenslotte al het leidingwerk gedaan en het is goed gekomen.

Dus let op je zaak bij het kopen van een keuken.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door rayke »

Goede lakwerk, 8 keer gespoten
zeker nog nooit in een deurenfabriek geweest, zitten echt geen 8 lagen op.

kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door kuchina »

:| doen ze als ze de kans krijgen bij autos niet eens meer :D

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Pfffff

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

babbel54
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mei 2007 08:46

Re: HEBAFORM OF EGGERSMANN

Ongelezen bericht door babbel54 »

Geplaatst op 11 Jul 2007 15:40 door kosherman


--------------------------------------------------------------------------------

Na maanden zoeken en tal van bezoeken aan keukenzaken, ben ik eindelijk ook geslaagd in een mooie NOLTE keuken.

Zo’n keuken had ik gezien bij een familielid en ging daarvoor naar verschillende dealers z.a. Interset, Keukenadviseur, Superkeukens,voor een offerte.
Maar kreeg geen offerte en geen 3-D tekening mee, alleen een prijsopgave, wat tot teleurstelling leed.

Ik had al van tevoren besloten niet te kopen zonder vooraf een duidelijke offerte en CBW garantie, tenslotte kwam ik terecht bij een kleine Nolte dealer terecht, Profit Keuken in Capelle.

Ik kreeg daar een duidelijke gespecificeerde offerte met 3-D tekening, ze deden niet moeilijk over.
Qua prijs scheelde het ook enkele duizenden euro’s met de eerst genoemde zaken, voor een keuken met luxe Bosch apparatuur, granietwerkblad, ondergebouwd stenenspoelbak etc.

Achteraf heb ik dus ook geluk gehad, veel voordeliger en de levering en montage zijn ook prima verlopen.

Dus keukenkopers, je hoeft niet voor topduur keukenmerk te gaan, Nolte is prima betaalbaar en voor een eerliike prijs vooral de grote keukenzaken mijden en vooral offerte vragen. "


Wel typisch Kosherman, dat je in korte tijd zowel een Hebaform als een Nolte keuken bij dezelfde zaak hebt gekocht, over reclame voor jezelf gesproken

Gesloten