Heb een keuken gekocht met eetbar.
blijkt nu dat hij 4 barkrukken (speciale )die wij uitgezocht hadden niet kan leveren.
in de offerte staan geen prijzen bij de krukken.
Hoe lossen we dat op???
zelf geen idee (wat kosten de krukken? en mijn totaalbeeld keuken is verpest
groetjes Betsie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is normaal
Re: wat is normaal
Betsie kun je anders niet deze krukken in een folder opzoeken of speuren op het internet op de merknaam/typenummer of je een verkoopprijs kunt achterhalen?
Beste S Van Super
ik heb ze inderdaad kunnen vinden op internet.
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. met prijs en al.
Door de stress zeker.
ik neem aan dat ik meer terug krijg als het bedrag op het internet?
of heb ik dat fout!
Vind het maar niks die keukenwereld
Alles zo onduidelijk
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. met prijs en al.
Door de stress zeker.
ik neem aan dat ik meer terug krijg als het bedrag op het internet?
of heb ik dat fout!
Vind het maar niks die keukenwereld
Alles zo onduidelijk
Hallo, fijn dat je ze toch nog hebt kunnen vinden.
Of je het gehele bedrag terug krijgt, of een deel? Geen idee, werk niet binnen de keukenwereld.
Maar wanneer je krukken op het net te vinden zijn, dan zijn ze wellicht toch ook nog leverbaar? Desnoods via een andere importeur ofzo, maar wanneer de keukenzaak er wat extra tijd insteekt, en elders navraag doet, moet het lukken, lijkt me.
Succes.
Of je het gehele bedrag terug krijgt, of een deel? Geen idee, werk niet binnen de keukenwereld.
Maar wanneer je krukken op het net te vinden zijn, dan zijn ze wellicht toch ook nog leverbaar? Desnoods via een andere importeur ofzo, maar wanneer de keukenzaak er wat extra tijd insteekt, en elders navraag doet, moet het lukken, lijkt me.
Succes.
hmm we leveren bij keukens zeer vaak krukken uit, allicht kan ik voor je navragen of ze in nederland nog te verkrijgen zijn.
Voor het geldbedrag, waarschijnlijk heeft de verkoper er korting op gegeven,. waarschijnlijk op de brutoadvies prijs. Echter op internet zie je compleet andere prijzen staan. Veel lager mag ik aannemen. MAAR het bedrag dat je zal terugkrijgen zal niet veel hoger liggen dan deze, daar de verkoper zijn marge zal willen terugpakken.
Ik hoor het wel
Groetjes
Voor het geldbedrag, waarschijnlijk heeft de verkoper er korting op gegeven,. waarschijnlijk op de brutoadvies prijs. Echter op internet zie je compleet andere prijzen staan. Veel lager mag ik aannemen. MAAR het bedrag dat je zal terugkrijgen zal niet veel hoger liggen dan deze, daar de verkoper zijn marge zal willen terugpakken.
Ik hoor het wel
Groetjes