Ik speel Habbo al 1 jaar. Ik heb daar leuke vrienden en zo..
Maar nadeeltje: Als ik ruzie heb, ga ik daar altijd op in. Mezelf verdedigen en zo. Geef ik hun aan krijg ìk de schuld! Maar ik vind het wel zonde van al die centen die ik er in gestoken heb. En mijn vrienden dan, die ik moet achterlaten?
Ik zit er niet zo vaak meer op..
Ik heb meestal dat ik bel en dan ontvang ik geen credits, bellen we opnieuw krijg ik die 20 cr. Oplichters, jonge. Ik zweer het je!
Nep habbo's leek me nog wel leuk, maar wat blijkt: honderd virussen.
Habbo vinden ze allemaal wel leuk, en ik ook nog een beetje maar als ik toch telkens een domme ban krijg, verliezen ze wel bezoekers. Veel mensen zijn gestopt. En ja, hoe komt het? Als ik een ban heb of zo, mail ik. Krijg ik dit: Kijk maar eens in de FAQ. Kijken. Nee, staat geen antwoord. Meld ik dat, telkens maar: FAQ. Ze doen zich allemaal wel aardig voor, maar gemeen dat ze zijn. Ik ben de enige uit mijn klas die het speelt, maar nog zijn mensen zo dom.. Ik geef mijn zakgeld er weinig aan uit en ik heb veel tijd voor mijn huiswerk. DUS NIET. Rekeningen, altijd te laat met huiswerk. Ik probeer te minderen maar dan word ik zenuwachtig en al.. Ik ben er gewoon aan verslaafd. Mensen, begin er nooit aan, je kan een slechte carriere verwachten, ik heb mazzel dat ik slim ben, anders was ik er nu wel geweest. Veel te dure prijzen in cato. Ik ga alleen maar door met Habbo wegens mijn vrienden daar op. Ik mag geen onbekende uit msn of zo. Ze zijn heel veel ouder dan mij, maar ik ben net zo wijs.. Dus.. Anders was ik al lang gestopt.