LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoezo 3 j. na contractdatum

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Wel een beetje zielig als je zo alle topics af moet struinen om je gal te kunnen spuwen.
Ik geloof dat jij dat al sinds 2002 hier doet. :lol:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door CB »

Misschien moet je een hobby zoeken Flipper. :lol:

Zwemmen lijkt me wel iets voor jou, of is dit je hobby?
Laatst gewijzigd door CB op 21 jul 2007 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Martinvdm

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ach ja, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Ik geloof dat jij dat al sinds 2002 hier doet.

Het spreekwoord 'uit mijzelf ken ik duizend anderen' is hier zeer zeker van toepassing.

Goed verwoord Flip :D

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Math »

Navarre vindt de DR een goede oplossing en is daar tevreden mee. Waar je gelijk in hebt is dat er nog steeds gedupeerden rondlopen die het gewoon niet interesseert en het maar op hun beloop laten. Je ziet ze nog steeds iedere op het forum. Er zijn er nog duizenden die nu nog slapen dat wet ik zeker. Een ding vergeet je Navarre. Er zijn gedupeerden waaronder ik, die door Dexia zijn gedagvaard. Ik kreeg de deurwaarder op de stoep en niet Dexia. En nu maar even de DR pakken na 3 jaar procederen en 4 keer al uitgestelde rechtzaak met hun vertragingstaktiek. En laat Piet met rust. Pal zonder contributie doet veel meer voor de gedupeerden dan welke belangenvereniging dan ook. Gr. Math

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Navarre »

Er zijn gedupeerden waaronder ik, die door Dexia zijn gedagvaard. Ik kreeg de deurwaarder op de stoep en niet Dexia. En nu maar even de DR pakken na 3 jaar procederen en 4 keer al uitgestelde rechtzaak met hun vertragingstaktiek. En laat Piet met rust. Pal zonder contributie doet veel meer voor de gedupeerden dan welke belangenvereniging dan ook. Gr. Math
Math, dat er gedupeerden zijn die geen of te weinig baat hebben bij de Duisenberg-regeling heb ik nooit ontkent.
Eigenlijk is het een beetje andersom, op dit forum wordt/werd nog wel eens gesuggereerd dat deze regeling voor niemand enige waarde zou hebben.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken welke weg men kiest, Duisenberg danwel opt-out.

Voor wat betreft het met rust laten van Piet.....voor Piet is de aandelenlease zo'n beetje z'n leven geworden, althans die indruk heb ik.
Dat is allemaal prima en als dat een bepaalde invulling aan zijn leven geeft is dat alleen maar mooi voor hem, echter het afgeven op anderen die het niet met hem eens zijn of een andere weg bewandelen dan de zijne is in mijn ogen niet juist.

Piet bekijkt/bekeek de dingen nogal zwart/wit en stelde daar zijn adviezen op af, dat ik daar kritisch op reageer is op een forum als dit mijn goed recht, of zie jij dit anders?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door cornelis »

Voor wat betreft het met rust laten van Piet.....voor Piet is de aandelenlease zo'n beetje z'n leven geworden, althans die indruk heb ik
Voor velen is het zo'n beetje ons leven geworden,is natuurlijk niet raar Navarre.
Velen van ons hadden een normaal rustig gezinsleven met opgroeiende kinderen we hadden het goed,totdat bleek dat we waren opgelicht door een bank nogwel een bank die totaal geen fatsoen of medeleven toont en koste wat het kost wil innen van de gedupeerden ok al gaat het gezin van de gedupeerden er helemaal aan kapot dat deert dexia niet,dat velen al jaren financieel en geestelijk kapot zijn maakt deze bank niet uit,dexia blijkt hen bestoken met dreigementen en deurwaarders,ik heb zelfs mijn auto moeten verkopen daar ik ten koste van alles geen deurwaarder in mijn huis wil hebben,dat was kort na het aflopen van de contracten,maar ondanks dat was het geld in no time weg want ik moest zo'n idioot groot maandelijks bedrag aan dexia overmaken dat ik ook mijn huis zou moeten verkopen wilde ik aan de wens van dexia tegemoet komen,je zult je afvragen waarom verkocht je dan je auto,nou ik was bang doodsbang dat dexia alles wat ik had daarop beslag zou laten leggen,dat heeft dexia mij telefonisch meerdere malen laten weten als ik niet aan mijn "verplichtingen"zou voldoen,uiteindelijk heb ik hulp gezocht bij Piet en die vertelde mij dat er vele mogelijkheden waren om te procederen want wat bleek dexia had mij een lening verstrekt die belachelijk hoog is zou ik die afmoeten betalen bleeft er niets over om mijn gezin te onderhouden,en zo zijn er velen met mij die in dezelfde positie verkeren als ik.
Voordat ik een advokaat raadpleegde heb ik vele malen contact met dexia gehad en uitgelegd dat ik en mijn gezin finacieel tenonder zouden gaan als dexia wilde dat ik werkelijk die belachelijk hoge lening zou betalen,ik heb alles geprobeerd maar dexia had geen oren voor mijn benarde situatie,dreigde alleen maar met deurwaarders en dat zij juridisch zeer sterk stonden,nou ik kan je vertellen dat er een paar jaar van mijn leven en van mijn gezin gewoon weg zijn.
Ons eerst zo rustig bestaan één keer per jaar op vakantie verder niks bijzonders, is gewoon kapot gemaakt door een bank die het in zijn hoofd heeft gehaald om mij een onbelaalbaren lening aan te smeren,een lening die mij nooit of te nimmer verkocht had mogen worden zo hoog!!!!

En dat Piet er zijn best voor doet om mensen zoals ik te helpen waar hij kan is alleen maar toe te juichen anders was ik een makkelijke prooi van dexia geweest en velen met mij,ik heb diep resecht voor deze man.

Je kunt het verglijken met mensen van het rodekruis die ook mensen helpen bij sommigen zit het in het bloed om mensen te helpen,kan van jou niet gezegd worden,jij en vele verziekers/leedvermakers hebben totaal geen idee wat gezinnen met opgroeiende kinderen is aan gedaan.Probeer je eens voor te stellen dat je je kinderen dingen moet ontzeggen die,voordat dexia in ons leven kwam, heel normaal waren zoals vakantie een nieuwe fiets enz Dexia heeft het kapot gemaakt en het is te ziek voor woorden dat er mensen zijn zoals jij die daar van genieten want anders kan ik het niet verwoorden.

Ben ervan overtuigd dat er weer één of andere lullige reactie van jou cluppie komt maar als jullie daar van genieten veel plezier dan.
Ik heb nog een tip voor de verziekers er is nog meer leed in de wereld zoek het op en ga daar ook lekker van genieten.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Het is al zo vaak gezegd, maar het schijnt aan dovemansoren gericht te zijn geweest:

Navarre geniet ervan de gedupeerden te sarren!

Laat het maar gauw 1 augustus worden, dan kunnen er spijkers met koppen worden geslagen en weten veel gedupeerden eindelijk waar zij aan toe zijn!

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door B17 »

Er komt een behoorlijke stortvloed (TSUNAMI) opgang om zoveel mogelijk van de inleg, wettelijke rente en kosten juridische bijstand te eissen.

En honend uit te halen naar de laaste streken van deze bank, en daarom procesvoerder heb je volkomen gelijk, wij zijn jarenlang aan het lijntje gehouden en die verhalen wij zien niet verantwoordelijk kunnen wij met een gerust hart aan de wilgen hangen.

Wij hebben diepe zakken, volgens een uitspraak, wel beduvel ons dan
nog niet langer met al die rechtzaken die geen enkele zin hebben, en alleen handenvol geld kost.

Terug met de inleg, wettelijke rente kosten juridische bijstand.

b17

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Navarre »

Jammer, ik had een reaktie van Math verwacht.

Helaas krijg ik wederom een paar zeer gefrustreerde reakties.
Van Cornelis kan ik me er nog wel iets bij voorstellen als ik zijn verhaal lees, maar Procesvoerder.....man wat ben jij een zielepoot.

Maar goed, 1 augustus komt met rasse schreden naderbij en dan is het afgelopen met al dat gemekker, dan rest niets anders dan wachten op uitspraken die volgen.
Geen reklamecampagnes meer, geen zelfverheerlijking over de rug van anderen meer en zeker ook geen graantjes meepikkende schurkjes meer.

Nog ruim een week en dan is wat dat betreft gelukkig alles voorbij.

Martinvdm

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nog ruim een week en dan is wat dat betreft gelukkig alles voorbij.
Inderdaad...

En als de rechtbank ook een beetje meewerkt, kan alles voor het eind van het jaar afgehandeld zijn. Misschien voor de opt outers een nieuwe (lees betere) schikking of anders de gang via de rechtbank.

Het eind is in zicht...

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

kan alles voor het eind van het jaar afgehandeld zijn
Deze uitspraak is door de jaren heen vele malen gebruikt op dit forum.
:wink:

Martinvdm

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Daar heb je gelijk in...

Ware het niet dat Dexia met zijn WCAM de zaak behoorlijk opgehouden heeft. Ik mag er van uit gaan dat zelfs jij op de hoogte bent van het feit dat 1 augustus een deadline is voor zowel gedupeerde als Dexia en dat daarna de zaken behandeld gaan worden. (wat ook de bedoeling is als ik de rechtbank mag geloven)

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Die Navarre toch! JIJ bent accoord gegaan met de Duisenbergregeling en blijft met lege handen staan. IK ben niet accoord gegaan en bovendien staat mijn eegaleasezaak voor vonnis, dat met zekerheid ertoe zal leiden dat mijn vrouw 100% van de inleg over twee WVD's zal terugkrijgen en met rente en kosten. Wie van ons tweeën is nu de "zielepoot" ?

Probeer JIJ nu maar eens aan de gedupeerden uit te leggen welke "voordelen" hen staan te wachten indien zij accoord gaan met die Duisenberg-oplichterij en dus geen opt-out verklaring insturen. Of noem jij jezelf zonder rechterlijke uitspraak overleveren aan de hufters van Dexia soms een "voordeel"?

Nee, Navarre, JIJ bent zo gefrustreerd door je overhaaste, superdomme en foute beslissing om de Duisenbergregeling van niks te accepteren, dat je andere gedupeerden wilt meeslepen in je val! Dat is de verwerpelijke handelwijze van een walgelijke kwal. Niet meer en niet minder!

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Nu moet de rechtbank ook eerlijk handelen zonder 'rookgordijn' zodat ook wij de zaken kunnen voortzetten Dexia is schuldig en ze hebben met opzet de gedupeerden hun geld afhandig gemaakt / gestolen!

Nu worden de rollen eerlijk omgedraaid en Dexia moet boeten, dankzij de Opt Out die nog steeds mogelijk is! Hoera!

masterofdisaster
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 jan 2006 20:35

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door masterofdisaster »

Navarre is 67 jaar te laat geboren!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Elias »

Deze uitspraak is door de jaren heen vele malen gebruikt op dit forum.
gerrit bakzeil,
Vooral dexia staat bekend om bijv. steeds maar weer verweer tegen de toepassing van huurkoop etc.
Informeer eens bij Dexia Ticket Shop ( zie www.dexia.be ) voor een interessante excursie ! Maar pas op, laat je niet foppen; een educatieve zitting ( ook in een aandelenleasezaak ) volgen op de publieke tribune is gratis hoor !
Ze hebben kennelijk ook verre-enkele-reizen...... :wink:

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

kan alles voor het eind van het jaar afgehandeld zijn
20.000 processen.
20 afhandelingen per week (zéér optimistisch!)
Dat zijn 1000 weken/ 52 weken = 19,2 jaar.

Voor het eind van welk jaar ook alweer? 2026?

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Procesvoerder, ik snap niet dat jij nog door gaat met procederen want dit druist in tegen de adviezen van jou geliefde "belangenbehartiger" PAL.
Platform Aandelen Lease

Voor

· Een laag schadebedrag (inleg + restschuld) hebben. De advocaatkosten wegen dan niet op tegen het terug te vorderen bedrag.

· Geestelijk niet in staat zijn een strijd te voeren tegen Dexia
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Beste Flipvanderwaal, graag hoor ik dan jouw advies over wat ik het beste kan doen. Jij schijnt er verstand van te hebben.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hoezo 3 j. na contractdatum

Ongelezen bericht door pluutje »

De enige die lacht om de z.g.n. grappen van flipvanderwaal is hijzelf. :cry:

Gesloten