In oktober 2006 sloot ik via casema internet, telefonie en televisie aan.
Doordat ik alles in een pakket nam kreeg ik als 'cadeau' een gratis upgrade van casema midi internet naar multi. Ik betaalde hiervoor dus de prijs van midi (19,95 euro)
Dit ging maanden goed tot ik deze week een nieuwe factuur kreeg waarbij ik plots 29,95 euro afreken voor internet ofwel de prijs van multi. Ondertussen werd er 5 euro korting gegeven op het telefonieabonnement.
Navraag bij de klantendienst leert dat casema het als volgt heeft opgelost: de prijs van een telefonieabonnement bij casema is voor iedereen 5 euro gedaald (9,95 i.pv 14,95), plus 5 euro extra korting en het verschil is verrekend met het internetbedrag. Maar dit klopt niet: als iedereen 5 euro minder betaalt voor telefonie dan is dit bedrog! Dit betekent dat trouwe klanten benadeeld worden tegenover nieuwe klanten. Ofwel iedereen die een gratis upgrade kreeg, betaalt nu 5 euro per maand meer! (ofwel 60 euro per jaar!)
De klantendienst vertelde mij overigens dat ik niet de enige was met mijn klacht... vervolgens bekende verhaal: klacht schriftelijk melden bla bla bla
graag reacties.
alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] casema triple play bedrog?
Re: casema triple play bedrog?
Als het je niet bevalt moet je opzeggen. Bij verhoging van het abonnementsgeld kun je per direct opzeggen.