Dexia komt na 1 augustus alsnog met een beter aanbod voor de opt-outers over de brug om het aantal rechtzaken binnen de perken te houden. Daarna kan een gedupeerde nog altijd beslissen om wel of niet te gaan rechten.
Dit is niet gegarendeerd!
Dexia geeft niet aan opt-out,ers de keuze na 1 aug.
wij hebben de Duisenberg-regeling verworpen, en Dexia is dus niet verplicht om ons daarop naar vrije keuze alsnog af te rekenen.
de rechter stelde of /of . en dat geeft mijns inziens aan opt-out ook een risico factor, al geloof ik niet dat ik dan voor alles of niets ga. Echter Dexia heeft deze woorden wel eerder gebruikt.
Wat is er "zo gek nog niet" aan die Duisenbergregeling? Soms dat je dan in ieder geval 1/3 van een hoge restschuld alsnog aan Dexia moet betalen?
Bedenk dat elk contract verschillend is in zijn soort. en dat niet voor alle contracten 1/3 ---2/3 staat
Voor aandelen die waarschijnlijk niet eens zijn aangekocht?)
Voor mij speelt dit gegeven geen enkele rol, omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat Dexia niet verplicht was/is om ons de aan en verkoop gegevens te verstrekken.
Dit, omdat wie een huis huurt een huurcontract ontvangt. Men krijgt geen bewijs van eigendom, of overdrachtsacte van het onroerend goed. Weet dat we bij de constructie nog € 45,00 euro als afsluiting moesten betalen als laatste onderdeel van de lease constructie. Bij eventuele overname van de aandelen werden we pas rechtmatig eigenaar van de onderhavige roerende zaak, in dit geval de aandelen, dan pas zou men ook de eigendomsbewijzen in zijn bezit krijgen, die men dan bij een te verkiezen bank in bewaring kon geven.
janny