| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar is Willems gebleven?
Waar is Willems gebleven?
Waar is Willems gebleven? Hij schreef altijd van die goede artikelen en analyses maar lijkt nu verdwenen. Heeft hij al zijn geld terug van Dexia en ligt hij nu op de Bahama's?
-
Procesvoerder
Re: Waar is Willems gebleven?
De heer Willems kreeg helaas een ban omdat hij zich liet provoceren tot het doen van boude uitspraken. Schuld hieraan hebben een paar raddraaiers - zoals HvdB/HvdC - die hem voortdurend uitlokten en op de kast jaagden.
Triest dat zo'n "heer" verbannen wordt. Hoe durven ze!
Het is alweer een tijdje geleden, maar was "heer Willems" niet de homohater die Ad Snoeren op een nogal schofterige wijze behandelde op dit forum?
Het is alweer een tijdje geleden, maar was "heer Willems" niet de homohater die Ad Snoeren op een nogal schofterige wijze behandelde op dit forum?
-
Procesvoerder
Klopt. Maar vertel er dan ook bij dat Rudy Willems door een paar figuren (jijzelf ook soms?) zodanig werd getreiterd en geprovoceerd dat hij een paar keer uitbarstte en daarmee over de schreef ging.
Ja lekker is dat, hij laat zich op stang jagen en vervolgen pakt ie een ander aan. Dan had hij moeten ageren tegen de mensen die hem op stang jaagden.
Voor wat mijzelf betreft, de TROS heeft mij destijds een ban gegeven omdat ik het op niet mis te verstane wijze opnam voor Ad.
Voor wat mijzelf betreft, de TROS heeft mij destijds een ban gegeven omdat ik het op niet mis te verstane wijze opnam voor Ad.
-
Procesvoerder
Als je de oude berichten napluist, zal je zien dat ik het ook altijd voor Ad opnam en Willems opriep zijn excuses aan te bieden. Wat niet wegneemt dat Willems door een paar figuren werd weggepest.
Misschien wel omdat hij met zijn complottheorie een tere snaar raakte?
In een ander item van vandaag staat een stukje te lezen, waaruit mischien kan worden opgemaakt dat Willems er niet ver naast zat!
Misschien wel omdat hij met zijn complottheorie een tere snaar raakte?
In een ander item van vandaag staat een stukje te lezen, waaruit mischien kan worden opgemaakt dat Willems er niet ver naast zat!
Ik heb inderdaad nog eens wat oude posts van Willems bekeken.
Wat daar allemaal niet voor vuilspuiterij uit die man z'n vingers kwam is teveel om op te noemen.
Als je het na een paar jaar nog eens objectief bekijkt, zal je toch tot de conclusie moeten komen dat deze man klaar was om plaats te nemen in een of andere inrichting.
Ik vond destijds zijn complottheorieen ver gezocht, nu ik het nog eens nagelezen heb vind ik het peroonlijk klinklare onzin, maar iedereen is natuurlijk vrij om het voor waarheid aan te nemen.
Wat daar allemaal niet voor vuilspuiterij uit die man z'n vingers kwam is teveel om op te noemen.
Als je het na een paar jaar nog eens objectief bekijkt, zal je toch tot de conclusie moeten komen dat deze man klaar was om plaats te nemen in een of andere inrichting.
Ik vond destijds zijn complottheorieen ver gezocht, nu ik het nog eens nagelezen heb vind ik het peroonlijk klinklare onzin, maar iedereen is natuurlijk vrij om het voor waarheid aan te nemen.
-
Procesvoerder
Laten we het onderwerp Willems dan maar verder laten rusten.
Wanneer je echter bij "Nieuws: Dexia" kijkt, zie je dat door IWEBD vandaag een bericht werd geplaatst dat toch stof tot nadenken geeft.
Wanneer je echter bij "Nieuws: Dexia" kijkt, zie je dat door IWEBD vandaag een bericht werd geplaatst dat toch stof tot nadenken geeft.
Ik ben de Franse taal niet machtig, dus deze laat ik aan me voorbij gaan
-
Procesvoerder
Teveel moeite zeker vertaalmachine Babelfish te gebruiken om een jou onwelgevallig bericht te kunnen lezen en becommentariëren?
Maar ik zal je helpen:
"Het is Dexiabank gelukt om zich in Nederland onder een oplichtingsaffaire uit te draaien van zes miljard euro (de zaak Legio Lease).
Dit schandaal is in de doofpot beland met behulp van krachtige steun van de Nederlandse regering en met deze machthebbers bevriende rechters".
Maar ik zal je helpen:
"Het is Dexiabank gelukt om zich in Nederland onder een oplichtingsaffaire uit te draaien van zes miljard euro (de zaak Legio Lease).
Dit schandaal is in de doofpot beland met behulp van krachtige steun van de Nederlandse regering en met deze machthebbers bevriende rechters".
Wij blijven het herhalen de Duisenberg-Regeling is een;
WEGGEGOOIGELD REGELING
b17
WEGGEGOOIGELD REGELING
b17
Hoe kan ik nu weten dat het een voor mij onwelgevallig zou zijn, als ik het niet kan lezen????Teveel moeite zeker vertaalmachine Babelfish te gebruiken om een jou onwelgevallig bericht te kunnen lezen en becommentariëren?
Maar goed er wordt dus gezegd;
Ik zie geen bronvermelding, kun je die nog even vermelden?"Het is Dexiabank gelukt om zich in Nederland onder een oplichtingsaffaire uit te draaien van zes miljard euro (de zaak Legio Lease).
Hahahahahaha ja hoor ventje blijf jij maar roepen zoveel als je wilt.Wij blijven het herhalen de Duisenberg-Regeling is een;
WEGGEGOOIGELD REGELING
b17
En als je toch bezig bent, open dan gelijk nog een stuk of 10 topics per dag met dezelfde boodschap, moet jij eens kijken hoeveel mensen je bereikt......
Je moet je naam eens veranderen, anders blijf je onder Idaho of
Eikeldooier zo hetzelfde brallen, zeker bij die bank in de leer
b17
Eikeldooier zo hetzelfde brallen, zeker bij die bank in de leer
b17
hahahaha hoe verzin je het!Eikeldooier
Het wordt ook steeds komischer let op een heerlijke tijd gaat voor
velen aanbreken. Zie maar het laatste bericht van procesvoerder
Heerlijk om zoiets te lezen, een pleasant verhaal.
b17
velen aanbreken. Zie maar het laatste bericht van procesvoerder
Heerlijk om zoiets te lezen, een pleasant verhaal.
b17
Prachtig toch, iedereen happy! 
Op heel dit forum te vinden zijn mailadres, mail de man dus gewoon als je hem mist
Krijg je waarschijnlijk meteen uitvoerig antwoord op de vraag waar ie gebleven is.
[email protected]
[email protected]
-
flipvanderwaal
Ik denk dat hij in dezelfde TBS kliniek zit als alle gespleten persoonlijkheden van procesvoerder.
Zo'n kliniek is de juiste plaats voor deze figuren met hun homohaat en bedreigingen.
De meeste gedupeerden wilden zich niet eens aansluiten bij de belangenverenigingen juist vanwege deze figuren op dit forum.
Tegenwoordig is procesvoerder aka impact aka van dale aka..... bevorderd tot PALjas van dit forum. Ik kan er alleen maar om lachen.
Zo'n kliniek is de juiste plaats voor deze figuren met hun homohaat en bedreigingen.
De meeste gedupeerden wilden zich niet eens aansluiten bij de belangenverenigingen juist vanwege deze figuren op dit forum.
Tegenwoordig is procesvoerder aka impact aka van dale aka..... bevorderd tot PALjas van dit forum. Ik kan er alleen maar om lachen.
Jij kunt er alleen maar om lachen, dat klopt...!Geplaatst op 25 Jul 2007 01:57 door flipvanderwaal
--------------------------------------------------------------------------------
Ik kan er alleen maar om lachen.
Maar het wordt minder!