LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon waar zit je verstand!!
nuon waar zit je verstand!!
heb 2 jaar geleden een bedrijfje verkocht en krijg nog steeds rekeningen.heb al 100 keer met nuon gebeld maar die blijven alles doorelkaar gooien,en snappen er zelf ook niets meer van!ik word hier stapelgek van elke medewerker zegt wat anders ze weten niet waar ze mee bezig zijn,maar als ik nu niet betaal[ voor iets wat niet van mij is! ]ben ik bang dat ze bij mij thuis ook de stroom eraf gooien,omdat dat natuurlijk ook op mijn naam staat.waarom word dit nou niet eens opgelost???
Re: nuon waar zit je verstand!!
Draait dat bedrijfje ondanks dat U het verkocht heeft onder Uw naam? Zoja dan heeft U zelf het probleem opgeroepen. Zo nee? Dan heeft U Nuon niet goed geinformeerd wie de huidige eigenaar is. Dit had U moeten doen op het moment dat het bedrijfje verkocht werd met doorgave van de toen geldende meterstanden en de naam van de nieuwe eigenaar. Dus ook dan geldt dat U in gebreke bent gebleven.
Re: nuon waar zit je verstand!!
dat heb ik allemaal gedaan,draai al wat langer mee!
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38
Re: nuon waar zit je verstand!!
Beste Miran100,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over onder andere de afmelding van uw zakelijke aansluiting.
Graag zou ik op korte termijn telefonisch contact met u opnemen om u een toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen.
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over onder andere de afmelding van uw zakelijke aansluiting.
Graag zou ik op korte termijn telefonisch contact met u opnemen om u een toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen.
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: nuon waar zit je verstand!!
miran geef het contract nummer aan de mederwerker
en uw zult zien dat het probleem opgelost is
deze zit op dit forum en heeft al meer mensen die een probleem haden geholpen
groetjes rene
en uw zult zien dat het probleem opgelost is
deze zit op dit forum en heeft al meer mensen die een probleem haden geholpen
groetjes rene
Re: nuon waar zit je verstand!!
dat ga ik ook zeker doen maar heb net weer alles terug gestuurd,dus wacht nu even een reactie af.in ieder geval heel erg bedankt!en de medewerker hoort snel wat van me.
Re: nuon waar zit je verstand!!
je kan je conract nummer hier gewoon neer zeten niemand kan er wat mee aleen de mederwerker die neemt dan contact met uw op