- Mijn systemen zijn veel betrouwbaarder
- Mijn systemen zijn uitbreidtbaar (Packard Bell en Dell) niet.
Uitbreidbaar met ? geheugen, no problem, extra mogelijkheden zoals TV-kaart, andere soundcard e.d. ? Kan allemaal...
qua processor? Je leeft in een tijd waarin nu de AM2 (voor AMD) standaard is. Het heeft dus geen zin om een processor upgrade te doen over 3 jaar, want tegen die tijd zal deze zelfs een nieuw moederbord aan moeten schaffen. AM2 is dan allang achterhaald.
Mijn systemen kunnen veel beter tegen een stootje.
Ik weet niet wat jouw klanten met hun PC's doen?! Maar die van mij werkten meestal op en een computer. Zo'n ding hoef je niet te verplaatsen hooguit als je wat wilt stofzuigen ofzo maar meer ook niet... en zelfs dan vraag ik mij nog af of je PC dan tegen een stootje moet kunnen... hooguit tegen wat schuifwerk. En jawel, PackardBELL, Dell, Medion etc. etc. je kan ook die PC's veilig verplaatsen.
Ik lever zelf alle support op mijn systemen en in de garantieperiode hoeft de computer niet opgestuurd worden.
Dus stel dat ik als klant in groningen woon en de PC bij jouw koop terwijl jij bijvoorbeeld in rotterdam zit dan kom je kosteloos bij mij langs om die PC te repararen?!? Da's inderdaad een waanzinnige service. Wat zeg ik... een gat in de markt.
De consument kan bij de moederbordfabrikant zelf de nieuwste drivers downloaden
Met een beetje zoekwerk lukt dit ook met de merk PC's.
Ik geef standaard 3 jaar garantie op mijn systemen, Dell maar 90 dagen.
Helaas! Maar 90 dagen is voorzover ik mij meen te herinneren de omruil garantie... normaalgesproken is deze 14 dagen (wettelijk gezien) de normale garantie is gewoon 1 tot 3 jaar. Dit kan nooit voor minder dan 1 jaar zijn omdat dit wettelijk is vastgesteld. En hiervoor is trouwens als je een beetje onderzoek werk had gedaan Dell door de HCC en consumentenbond voor het gerecht gedaagd en heeft Dell de zaak verloren (overigens is het geen waarover jij het hebt al iets wat meer dan 1 JAAR!!!! geleden betreft).
Ik besteed heel veel zorg bij het samenstellen van de systemen en ook bij het assembleren. Dell en Packard Bell gaan voor het zo goedkoop mogelijk maken van hun systemen.
En dat wilt de consument, goedkoop en geen dure producten kopen. De (gefrustreerde) praatjes lezen ze tegenwoordig wel op trosradar.