LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autoverzekering
Re: autoverzekering
Ik wel... ik ben naar deze radarsite gegaan omdat ik het zaakje niet vertrouw. Ik krijg geen telefoonnummer als ik erom vraag ( verzekeruwzelf.nl) , ze kunnen schijnbaar mijn premie zomaar van mijn rekening halen maar wie verzekerd mij dat ik verzekerd ben? het gaat hier om een autoverzekering. Ik ga verder zoeken en als ik wat vind dan kom ik bij je terug, rogier.
Of weet jij inmiddels al meer?
Of weet jij inmiddels al meer?
IK heb inmidddels de verzekering afgesloten ,netjes groene kaart en zo gekregen alleen bleek de premie een beetje omhoog gegaan te zijn maar ja het was maar 1.56 € dus eigenlijkniet veel En je krijgt geen tel nummer om zo kosten te besparen ,daarom is de verz ook bijna 120 € goedkoper dan andere verzekeraars .En ik heb op prikbord gekeken of zoiets en daar zitten experts in verz en die zeiden dat het wel te vertrouwen was
-
En ze zijn aangesloten bij verschillende geschillen comissies
Als er al geen telefoonnummer wordt gegeven waar u informatie kunt krijgen, heeft u zich dan al eens afgevraagd wat er gebeurt als u een keer schade heeft?????? Dan blijkt heel snel het nadeel van een goedkope verzekeraar: geen service, geen kwaliteit.
-
ER word geen telefoonnummer gegeven maar wel een faxnummer .Dat doen ze om kosten te besparen .Ik heb tot nu toe binnen een dag reactie gehad op mijn mails .Maar als u liever zo een 120 € meer betaald om een telefoonnummer te kunnen bellen dan moet u dit vooral doen .
Ach.
ff een willekeurige berekening gemaakt. Standaard gegevens. premie uitgerekend bij centraal beheer: € 650. Verzeker u zelf doet het dan voor € 485. Een leuke vooruitgang, zou je zo zeggen.
Tot we dezelfde gegevens in een veel gebruikt vergelijkingsprogramma zetten.
AMEV doet slechts € 389.
Dus niet € 120 meer, maar € 96 minder. Ongeveer 20%....
ff een willekeurige berekening gemaakt. Standaard gegevens. premie uitgerekend bij centraal beheer: € 650. Verzeker u zelf doet het dan voor € 485. Een leuke vooruitgang, zou je zo zeggen.
Tot we dezelfde gegevens in een veel gebruikt vergelijkingsprogramma zetten.
AMEV doet slechts € 389.
Dus niet € 120 meer, maar € 96 minder. Ongeveer 20%....
-
Bij mij scheelde het wel 120 € .Het kan dus bij iedereen verschillen IK had ook al zoveel vergelijkings programma gebruikt en kwam rond de 118 tot 120 € besparing .
De ene maatschappij is de andere niet. De premie hangt van meer dingen af dan alleen van de gegevens van de auto, en goedkoop is natuurlijk ook lang niet altijd goed.
Voor wie heel veel tijd heeft kan dit natuurlijk allemaal zelf gaan uitpluizen op internet maar een goede tussenpersoon kan ook wonderen doen. Is trouwens ook heel makkelijk als je een keer schade hebt.
Marcel.
Voor wie heel veel tijd heeft kan dit natuurlijk allemaal zelf gaan uitpluizen op internet maar een goede tussenpersoon kan ook wonderen doen. Is trouwens ook heel makkelijk als je een keer schade hebt.
Marcel.