LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jll »

Bekker,

Uw kansen op meer teruggave zijn volgens mij veel groter dan het verlies in de Duitenbergregeling. Ik zou lekker achterover gaan leunen en het initiatief aan Dexia laten om u te dagvaarden. U heeft weinig meer te verliezen, maar des te meer te winnen.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

En dat advies baseer jij op ...?

daatselar
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:32

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door daatselar »

Mijn enige troef is volgens haar de zorgplicht. Ik neig naar die Duisenberg regeling, want ik ben die onzekerheid nu wel zat en heb sterk de indruk dat verder procederen vooral raadzaam is voor mensen uit categorie 1 en evt. 2. Ze gaf zeker geen advies verder te procederen. Ze bleef erg op de vlakte. Dat zegt ook wel iets denk ik.
Als ik van de Duisenbergregeling gebruik maak krijg ik ca. € 1.400 terug (incl. advocaatkosten). Duisenbergregeling zou je zeggen ?? Of zie ik iets over het hoofd ? Wie kan me helpen ?
U kunt geen keuze maken .....ik zou voor de DR-regeling gaan :!:

Succes

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jll »

@JeroenEUR,

Het verhaal van Bekker kent nog vele losse eindjes waar wij het fijne niet van weten. Is ook niet verstandig op dit forum om je hele ziel en zaligheid hier bloot te leggen.
Mijn advies is dus nog gedeeltelijk op drijfzand gebaseerd, daar heeft u absoluut een punt.

Daarmee stoelt echter ook uw eigen advies op eenzelfde soort drijfzand. Gevaarlijker drijfzand nog JeroenEUR, met alle respect, u heeft in deze topic aangetoond het meest verkochte product Wv3D inhoudelijk niet te kennen:
Ik heb de brochure van Winstverdriedubbelaar op de site van PAL nog eens doorgenomen, maar hieruit wordt ook niet echt duidelijk of het nu wel of niet om depotlease gaat.
Mijn wedervraag luidt dan ook: dat advies baseer jij op...?

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Kennis van de verschillende aandelenleaseproducten is helemaal niet vereist om een goed advies te kunnen geven over de te nemen beslissing, want de vraag of Dexia schuld heeft is al lang vastgesteld en geldt voor alle producten.

Mijn beperkte kennis van de verschillende producten doet dus helemaal niet ter zake.

Martinvdm

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Mijn beperkte kennis van de verschillende producten doet dus helemaal niet ter zake.
Dus kan ik alleen maar als advies geven:

Ga met heel uw dossier naar iemand die er wel verstand van heeft zoals een advocaat die bekend is met het leasecircus of een belangenbehartiger zoals Leaseproces of PAL.

Ik heb al eerder aangegeven dat men via een forum met voornamelijk leken zoals ik goed moet opassen met 'adviezen'...

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Navarre »

Bij leaseproces werken juristen die uiteraard een goed advies kunnen geven.
Bij PAL is dit niet het geval en ook zal daar de afgelopen jaren best wat kennis vergaard zijn, het zijn niet de juiste mensen om adviezen te geven.
In het verleden en heden lieten/laten deze mensen zich teveel leiden door hun persoonlijk wrok en vanuit zo'n positie is het moeilijk om een goed advies te geven.

Martinvdm

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Bij PAL is dit niet het geval en ook zal daar de afgelopen jaren best wat kennis vergaard zijn, het zijn niet de juiste mensen om adviezen te geven.
Waar baseer je dat op...?
Of is dit een statement die gefundeerd is op iets persoonlijks.?

Ook PAL heeft, naar mijn mening, vast wel juridische expertise in huis om mensen te kunnen adviseren.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Navarre »

Dat baseer ik simpelweg op hetgeen er uit de PALhoek op dit forum geschreven wordt.
Als een olifant door een porseleinkast is in mijn ogen de methode van PAL en ik vind dat een slechte manier om dingen af te dwingen

Dit is mijn persoonlijke mening en daar hoef jij of anderen het dus niet mee eens te zijn.
Laatst gewijzigd door Navarre op 29 jul 2007 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Martinvdm

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Jij mag jouw mening hebben beste Navarre maar ik ben het met bovenstaande niet eens...

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Elias »

Als een olifant door een porseleinenkast is in mijn ogen de methode van PAL en ik vind dat een slechte manier om dingen af te dwingen
Fijn, Navarre, en wat is is dan volgens jou een goede manier om dingen af te dwingen ? Heb naast een hoop gezei k nog maar weinig bruikbare tips van je aangetroffen op dit forum.
En zoals je ongetwijfeld bij je dagelijks bezoek hier weet (maar nog steeds niet kan of wil begrijpen) zijn de gedupeerden al zo'n 7 jaar bezig om recht en vooral duidelijkheid te krijgen in de aandelenlease-affaire, waarbij alles uit de kast wordt getrokken om te voorkomen dat dit daadwerkelijk gebeurd.

De conclusie dat het je alleen om dat gezei k gaat lijkt nogal erg voor de hand te liggen.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door B17 »

Helemaal waar wat je zegt Elias


b17

RinusVH003

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Ik ben vandaag voor het eerst in dit forum en meteen al in een discussie geraakt met flipvanderwaal, die zelf niets heeft te melden maar wel anderen, w.o. Piet Koremans afkraakt.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door cornelis »

Beste RinusVH003

En je zult nog meer van dat tuig tegen komen die niet kunnen verteren dat gedupeerden gebruik maken van hun recht om tegen dexia te procederen,ze ziek in hun hoofd eigenlijk moet je medelijden met deze gasten hebben,maar ze zijn zo irritant en proberen dit forum te verzieken dat in ze het meest ergste gun.

Bonbons
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 jul 2007 18:59

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Bonbons »

8) :?
Laatst gewijzigd door Bonbons op 02 aug 2007 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Rinus, roep even op dit forum dat je de Duisenbergregeling hebt aangenomen of dat je het een redelijke oplossing vindt voor jou situatie.

Dan wordt je gelijk door alle PALjassen afgemaakt hier.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 17:05 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Martin, iedere keer dat ik een fatsoenlijke reactie plaats, wordt die door het zooitje raddraaiers van Dexia de grond in geboord en wordt ik op het persoonlijke vlak aangevallen. Dan blijft er maar éé ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 16:56 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Weet je WAT onsmakelijk is, Navarre? De bedoeling achter woorden van degenen, waar je het niet mee eens bent, zo verdraaien dat het erop gaat lijken dat er iets anders wordt gezegd.
Heb je dat van D ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 16:29 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Tegenover figuren zoals jij, Eyedaho, helpt alleen maar klare taal om door die dikke plaat voor jouw kop heen te komen. Jij mag dat gerust "onbeschoftheid" noemen, ik vind dat in tijden van ...
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 16:14 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
De enige die "het mes op de keel techniek" gebruikt is nog steeds Dexia. Dekdweil is zeker een van de struikrovers in opleiding bij die boevenbende ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 15:23 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Zou Eyedaho van Dexia provisie ontvangen voor iedere gedupeerde die hij weet te overtuigen om geen opt-out verklaring in te sturen?
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 14:33 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Wat zou hierop wel de reactie van Eyedaho zijn? Dat hij spijt heeft van het Duisenberg-bedrog geeft hij vast niet toe ...
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 14:30 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Dit is weer een kwaliteitsreactie van Eyedaho, waar Bekker echt mee is geholpen.
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 14:07 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Ook mijn mening. Wilde dat niet eerder verkondigen wegens dat eeuwigdurende gezeur van Eyedaho, Dekdweil en ene Zaakvoerder.
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 10:21 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Mijn "kluifje" komt eraan. Zodra de rechter de kans krijgt een vonnis in de door mij aangespannen eegaleaseprocedure te wijzen. Een kluif van Dexia, die ik tot op het bot zal afvreten en sch ...
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 10:16 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Ben jij soms de dekdweil op het jacht van Knüppe?
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 09:56 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
En ik bedoelde NIET jou ALLEEN, Eyedaho. Ook je companen Gerrit Dekdweil, Zaakvoerder en nog zo'n paar fraaie vrienden van Dexia.

Het zal iedere lezer van dit forum toch wel duidelijk zijn uit welk ...
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 27 Jul 2007 09:09 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Eyedaho, jij stuk verdriet, Joop Nederstigt is in jouw ogen zeker ook een "kefferig schoothondje dat aan de voeten van Piet Koremans ligt"?

Ik zie de heer Nederstigt veeleer als een bulld ...
Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Procesvoerder

Reacties: 95
Bekeken: 2003
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 23:56 Onderwerp: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.
Gelukkig schrijft JeroenEu goed leesbare bijdragen. Dat is nog eens iets anders als het zinloze gebrabbel van beunhazen zoals Flipvanderwaal.
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 19:38 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Hah, een nieuwe ster van Dexia aan het firmament. Laughing Razz
Onderwerp: Geld terug voor ’domme’ belegger
Procesvoerder

Reacties: 6
Bekeken: 571
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 18:51 Onderwerp: Geld terug voor ’domme’ belegger
Gerrit de Dekdweil, een clown die laveert tussen oliedom en superstom.

Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 18:47 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Wat bazel je nu toch weer, JeroenEU? Mijn proces wordt gevoerd door Rompelberg & Ruiter Advocaten. Dat is een kantoor dat Dexia al diverse klappen heeft gegeven. O.a. in de zaak van Piet Koremans. ...
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 15:06 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Ik ga mij niet mengen in een dialoog tussen twee vrienden van Dexia, dus keuvel rustig verder, maar zonder mij.

Voor mijzelf ben ik niet bang: het proces dat ik tegen Dexia heb aangespannen op gron ...
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 12:16 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Vergelijk Dexia maar met een kat in 't nauw. Die maakt rare sprongen, zoals iedereen wel weet.
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 11:57 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Wat een onzin verkondig je nu weer, JeroenEU. De eerdere tekst van de website van Dexia is natuurlijk al veelvuldig gekopieerd. Daarmee is indien nodig het bewijs van de eerder gedane toezegging (dadi ...
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 10:49 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Ik ben het volkomen oneens met JeroenEU. Een toezegging om iets te doen of na te laten, in dit geval zelfs schriftelijk, is (vergelijkbaar) met een DADING en heeft rechtsgeldigheid, zowel in Nederland ...
Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Procesvoerder

Reacties: 49
Bekeken: 1607
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 09:00 Onderwerp: Dexia: Schikken of stikken
Dexia is gewoon een synoniem voor fout.
Onderwerp: Incassobureau/Concept dagvaarding
Procesvoerder

Reacties: 6
Bekeken: 523
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 26 Jul 2007 08:57 Onderwerp: Incassobureau/Concept dagvaarding
JeroeEU schrijft:"Ik heb een paar jaar geleden een eigen bedrijf gehad en zodoende veel te maken gehad met deurwaarders en incassobureaus ...(enz.).
Ik heb ook eigen bedrijven gehad, meer dan 40 ...
Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Procesvoerder

Reacties: 129
Bekeken: 3240
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 10:38 Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Ja, Eyedaho, B17 en ik begrijpen elkaar heel goed. Tot jou echter dringt niets door vanwege die enorm dikke plaat voor je kop.

Er is nòg een verschil tussen ons en jou: WIJ kunnen elkaar straks hee ...
Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Procesvoerder

Reacties: 129
Bekeken: 3240
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 10:30 Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Als jullie in het verleden misschien een hypotheek of een lening hebben afgesloten of aangevraagd, moesten jullie toch ook salarisgegevens verstrekken aan de geldgever? (Behalve natuurlijk in het geva ...
Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Procesvoerder

Reacties: 129
Bekeken: 3240
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 10:00 Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Misschien heeft DSB deze gegevens uit de databank van het BKR verkregen?
Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Procesvoerder

Reacties: 129
Bekeken: 3240
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 09:56 Onderwerp: Hoezo 3 j. na contractdatum
Ik kon anders dondersgoed begrijpen wat B17 bedoelde. Wat ik NIET begrijp is waarom ene Eyedaho voortdurend in de weer is met kritiek te leveren op gedupeerden die zich tegen Dexia verzetten.

Hoeve ...
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 09:34 Onderwerp: Nieuws: dexia
B17, vrij vertaald: "die verzet door de slachtoffers in de kiem tracht te smoren".
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 09:24 Onderwerp: Nieuws: dexia
Waarom ga je geen Frans leren i.p.v. hier je frustraties bot te vieren, Eyedaho? Je hebt toch tijd in overvloed.

Heb je trouwens ook al die "klaagzang" gelezen in DFT van vandaag? In het ...
Onderwerp: opt-out hoe te handelen?
Procesvoerder

Reacties: 61
Bekeken: 3896
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 25 Jul 2007 00:15 Onderwerp: opt-out hoe te handelen?
Zeker, CvdH. Bij Dexia weten ze dat ik bij Rompelberg & Ruiter zit en weten ze ook wat ze te wachten staat. Ik lach jou en Knüppe uit. Laughing

Iets anders, heb je je medicijnen vanavond al ingen ...
Onderwerp: opt-out hoe te handelen?
Procesvoerder

Reacties: 61
Bekeken: 3896
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 23:36 Onderwerp: opt-out hoe te handelen?
Bangmakerij? Laat Knüppe maar komen! Gedupeerden, die een opt-out verklaring hebben ingestuurd en tot nu toe nog niet tegen Dexia zijn gaan procederen, kunnen ook wachten totdat ze door Dexia worden g ...

Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 21:02 Onderwerp: Nieuws: dexia
Maar als meestergeldgraaier Knüppe met zijn rode kop en die bleekscheterige belangenverkwanselaar Lemstra in een uitzending van TrosRadar het over "broodje-aap verhalen" hebben is dat zeker ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 17:36 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Belegger+. wat kan jij toch slap oudehoeren! Mijn petje ervoor af. Twisted Evil
Zeker lessen gevolgd bij Dexia?
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 17:31 Onderwerp: Nieuws: dexia
Persoonlijk heb ik liever te maken met een linkse rakker dan met een bende rechtse, oplichtende zakkenvullers, zoals een niet nader te noemen arrogante perfect Laughing Franssprekende kwast stelt.
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 17:11 Onderwerp: Nieuws: dexia
Probeer nu maar niet de aandacht van het onderwerp oplichting door Dexia af te leiden met een vaag verhaaltje over een buurvrouw en Google zelf eens. Ik ga geen aap leren klimmen. Vraag het maar aan I ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 16:28 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Prosit. Razz
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 16:26 Onderwerp: Nieuws: dexia
Ik zie echt het causaal verband niet tussen een alias van een forumdeelnemer en de oplichtingspraktijken van Dexia. Maar misschien kan Eyedaho dit uitleggen?
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 16:22 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Jaja, CvdH, neem jij nu maar braaf je pillen in. Anders komen de mannen in de witte pakken je weer eens van huis halen.

Zeker ook straalbezopen, die rechter in Amsterdam die op 18-07-2007 onder rol ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 16:03 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
JeroenEU, wat let jou om dan een beter artikel in de krant te zetten?
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 15:56 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Wordt de brenger van nieuws tegenwoordig nog steeds onthoofd?

Rob Silvertand geeft slechts weer wat het Amsterdamse hof uitsprak. Ben jij soms ook blond, Janny? En inderdaad "kwats", jou ...
Onderwerp: Nieuws: dexia
Procesvoerder

Reacties: 55
Bekeken: 2878
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 15:50 Onderwerp: Nieuws: dexia
IWEBD is geen verkoper van/voor Dexia, Eyedaho! Daarvan zou je zo'n streek wel kunnen verwachten. En wat jou betreft: zoals de waard is, enz.
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 15:34 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Is de regeling van Duisenberg een goede deal?

door Rob Silvertand

Dinsdag 24 juli 2007 - Met interesse heb ik kennisgenomen van de uitspraak van het gerechtshof in Amsterdam van 27 januari 2007. ...
Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Procesvoerder

Reacties: 20
Bekeken: 596
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 14:39 Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Teveel moeite zeker vertaalmachine Babelfish te gebruiken om een jou onwelgevallig bericht te kunnen lezen en becommentariëren?

Maar ik zal je helpen:

"Het is Dexiabank gelukt om zich in Ne ...
Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Procesvoerder

Reacties: 62
Bekeken: 2204
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 14:07 Onderwerp: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken
Misschien draagt deze uitspraak er toch toe bij dat nog een aantal twijfelende gedupeerden over de streep worden getrokken en alsnog voor opt-out gaan. Je hebt er immers niets door te verliezen en ste ...
Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Procesvoerder

Reacties: 20
Bekeken: 596
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 14:01 Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Laten we het onderwerp Willems dan maar verder laten rusten.

Wanneer je echter bij "Nieuws: Dexia" kijkt, zie je dat door IWEBD vandaag een bericht werd geplaatst dat toch stof tot nadenk ...
Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Procesvoerder

Reacties: 20
Bekeken: 596
BerichtCategorie: LegioLease Geplaatst op: 24 Jul 2007 11:23 Onderwerp: Waar is Willems gebleven?
Als je de oude berichten napluist, zal je zien dat ik het ook altijd voor Ad opnam en Willems opriep zijn excuses aan te bieden. Wat niet wegneemt dat Willems door een paar figuren werd weggepest.


En zo staan er 32 paginas vol van hem alleen onder deze nickname.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
impact

Reacties: 158
Bekeken: 7226
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 10 Aug 2004 09:46 Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
...
Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
impact

Reacties: 158
Bekeken: 7226
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 10 Aug 2004 09:21 Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
...
Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
impact

Reacties: 158
Bekeken: 7226
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 10 Aug 2004 08:39 Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
...
Onderwerp: als je het maar vaak genoeg herhaald.....
impact

Reacties: 101
Bekeken: 3435
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 09 Aug 2004 10:28 Onderwerp: als je het maar vaak genoeg herhaald.....
...
Onderwerp: Dexia , het is voorbij...
impact

Reacties: 32
Bekeken: 1360
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 09 Aug 2004 08:09 Onderwerp: Dexia , het is voorbij...
...
Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
impact

Reacties: 158
Bekeken: 7226
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 09 Aug 2004 08:01 Onderwerp: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers
...
Onderwerp: tijd dringt
impact

Reacties: 6
Bekeken: 453
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 08 Aug 2004 18:44 Onderwerp: tijd dringt
...
Onderwerp: Getild op de beurs, Intermediair dd 29 juli 2004, artikel
impact

Reacties: 16
Bekeken: 1092
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 06 Aug 2004 09:25 Onderwerp: Getild op de beurs, Intermediair dd 29 juli 2004, artikel
...
Onderwerp: Voorstel Dexia
impact

Reacties: 3
Bekeken: 445
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 22:36 Onderwerp: Voorstel Dexia
...
Onderwerp: 'Dexia moet niet klagen'
impact

Reacties: 22
Bekeken: 1044
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 19:34 Onderwerp: 'Dexia moet niet klagen'
...
Onderwerp: Oproep voor DEXIANEN (zinkend schip verlaten)
impact

Reacties: 21
Bekeken: 1205
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 19:29 Onderwerp: Oproep voor DEXIANEN (zinkend schip verlaten)
...
Onderwerp: recht
impact

Reacties: 13
Bekeken: 663
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 19:16 Onderwerp: recht
...
Onderwerp: Dexia Verlaat Nederland
impact

Reacties: 33
Bekeken: 3691
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 19:11 Onderwerp: Dexia Verlaat Nederland
...
Onderwerp: ’Taxichauffeur uit hel’ vs. Aegon
impact

Reacties: 51
Bekeken: 4107
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 09:40 Onderwerp: ’Taxichauffeur uit hel’ vs. Aegon
...
Onderwerp: Fortis op haar bek gegaan bij DSI
impact

Reacties: 2
Bekeken: 340
BerichtCategorie: Legio Lease (oudere topics) Geplaatst op: 03 Aug 2004 09:30 Onderwerp: Fortis op haar bek gegaan bij DSI
...

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jll »

Terug naar de vraag van Bekker:
Zo staat het ervoor: Mijn inleg voor 2 contracten was: fl. 10.000 + fl. 5.000 = fl. 15.000. Beide bedragen werden in 1 keer (dus in zijn geheel) voldaan. Omgerekend is dit dus ca. € 6.800 . Restschuld: € 13.500, waarvan ik ca. € 5.000 heb betaald. Resteert dus ca. € 8.500.
Ga ik in op de Duisenberg regeling dan krijg ik ca. € 500 plus advocaatkosten is ca. € 1400,= retour. Mijn vermogen was groter dan mijn leasesom, dus val ik in categorie drie, alhoewel mijn inkomen laag genoeg was voor categorie 1. Dit betekent dat Dexia 30 a 40 % van inleg en restschuld (€ 6.800 + € 13.500 = € 20.300) zou moeten ophoesten. I.g.v. 30 nadeel Dexia is dit de som: € 20.300 - € 6090 (30 % Dexia) - € 6800 (mijn inleg) - € 5.000 (reeds betaald deel van de restschuld) = een bijbetaling van € 2410. I.g.v. 40 % dient het bedrag van € 6090 vervangen te worden door € 8120 en moet ik ca. € 400 bijbetalen. Ik ben hier geen expert in en hoor het dan ook graag als ik ergens een fout heb gemaakt in mijn berekening.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Navarre »

Rustig maar Elias, zoals je duidelijk kan lezen, geef ik niet meer dan mijn mening, ik verwacht, zeker van jou niet, dat je het daar mee eens bent.

Jij laat je net zoals zovelen alleen nog maar leiden door een hoop opgekropte woede omdat je de deksel van die vermeende en of voorgekauwde beerput waar jij zo op gefixeerd bent, niet kunt openen.

Je wereldje wordt op deze manier kleiner en kleiner, laat je toch niet zo meeslepen, je krijgt voldoende genoegdoening voor je aangeschafte aandelenlease product(en).
Wees daar tevreden mee en kijk eens naar de wat meer vrolijker kanten van het leven ipv je te laten inkapselen door de indoktrinatie op dit forum.

Gesloten