LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Martinvdm

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Wees daar tevreden mee en kijk eens naar de wat meer vrolijker kanten van het leven
Misschien kan je die tip ook voor jezelf eens ter harte nemen als ex gedupeerde en tevens dbergschikker, ipv continue op dit forum rondstruinen en jezelf bezighouden met de indoctrinatie op dit forum.

:D

RinusVH003

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

In antwoord op uw eerdere vraag flipvanderwaal, ik heb de Duisenbergregeling NIET aangenomen en heb een opt-out brief ingestuurd.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jll »

@Bekker,

U heeft € 6.800,-- aan rente vooruitbetaald, in de veronderstelling dat dit spaarinleg was. In een procedure vordert u dit uiteraard in z'n geheel terug.
U heeft € 5.000,-- aan vermeende restschuld afbetaald. In een procedure vordert u dit uiteraard ook in z'n geheel terug.
U heeft € 900,-- aan advocaatkosten betaald, ook deze kosten komen bovenop uw vordering.
Mocht uw vorderingen worden toegewezen, dan wordt hierover wettelijke rente vergoed ad 4% per jaar, stel vanaf 2003 = ca. € 2.500

Totaal terug te winnen dus ruim € 15.000

Dit bedrag zegt uiteraard niets over uw kansen. Dit geldt echter net zo goed voor al die goedbedoelde adviezen om maar akkoord te gaan met de Duitenbergregeling, dit terwijl u al zover bent gekomen. U bent zeker niet kansloos, argumenten te over om tot een betere uitslag te komen met doorprocederen

Bonbons
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 jul 2007 18:59

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Bonbons »

[.
Laatst gewijzigd door Bonbons op 02 aug 2007 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Bekker
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:24

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Bekker »

@bonbons..ik geloof inderdaad dat ik iets over een einde aan onzekerheid maken heb laten vallen in mijn eerste bericht, dat klopt. Maar ik wil niet de indruk wekken, dat ik er echt mee in mijn maag zit. Ik kan je verzekeren dat ik er nog geen seconde van heb wakker gelegen en dat gaat hoe dan ook zeker niet gebeuren.Ik had dat zinnetje achteraf gezien liever niet gebruikt. Ik probeer alleen maar rationeel gezien de juiste beslissing te nemen en kijk puur naar het financiele plaatje ! :) Thanks :wink:

Bonbons
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 jul 2007 18:59

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Bonbons »

8) :lol:
Laatst gewijzigd door Bonbons op 02 aug 2007 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door jll »

alhoewel mijn inkomen laag genoeg was voor categorie 1.
Uw totale leasesom (hoofdsommen + rente) moet bijna € 43.000 hebben bedragen. In een procedure is het aan Dexia te stellen dat uw vermogen (exclusief eigen woning) groter was dan de leasesom. Reden temeer om op dit forum voorzichtig te zijn met dergelijke persoonlijke gegevens.

Bonbons
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 jul 2007 18:59

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Bonbons »

8) :lol:
Laatst gewijzigd door Bonbons op 02 aug 2007 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Martinvdm

Re: Categorie 3.. Verder procederen ja of nee ? Graag advies.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Reden temeer om op dit forum voorzichtig te zijn met dergelijke persoonlijke gegevens.
Inderdaad...
Al is mij het gebruik van een uitdraai van dit forum voor de rechtbank nog niet toegepast.

Gesloten