LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Crowd Clout > samen sta je sterker

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door chicky252 »

@Cyber..... Hoi een goede nacht zou ik zeggen en je gaat me toch niet vertellen dat jij daartoe behoort want waar jij al over hebt geschreven is een heel goede Crowd Clout esoa de UVW. Daar word ik al jaren gek van , die hele rattaplannen van ze op te moeten volgen zoals het hun belieft . Maar ik heb het wel voor elkaar cyber heb medische en ook psychische onderzoeken gehad , ik denk dat ik wel vijf x terug heb moeten komen maarrrrrrrrrrrrr nu komt het ik ben toen voor drie jaar vrijgesteld van sollicitatieplicht woon bij ma terug in en krijg ipv wao ..Waar ik al vanaf 1997 mee bezig ben geweest nee zeggen de heren zo ook dames niet in de wao gewoon uitkering inwonend netto per maand 542,- - 50,- = 491,- euro over is nog een nasleep ex boete's cijb , goed maar toch dom ...mijn ma heeft zelf aow en ik betaal haar 250,-van alles ieder de helft . Over 241,-daar nog vanaf de verzekeringen, dela , enz maar ook nog een hele achterstand bij ma omdat die steeds maar weer voor moet schieten want het lukt mij echt niet makkelijk om van 100 tot 150 in de mnd rond te komen snap je ik begrijp jou standpunt hartstikke goed maar weet je wat we missen in de huidige maatschappij die ouwerwetse ÈÈNHEID wat vind jij hiervan . Dat is wat je van de grond moet zien te krijgen zo ook de CZ GGZ enz die bedragen zijn toch ook niet meer menselijk te noemen wel dan maar ik sta hiermee wel achter je cyber groetjes @chicky 8)

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Tjemigdepemig ... wat een lap tekst zo vlak voor t naar bed gaan.
:wink:
Maar we snappen elkaar. De eenheid in dit land is al jaren zoek.
Mensen zijn jaloers,egoistisch,achterbaks en lopen overal over te
klagen (of erger) zonder zelf eens wat actie te ondernemen.

En met een beetje grote mond en heeel veel geduld krijg je soms
best nog wel eens wat voor elkaar (met de nadruk op voor elkaar)

Ik ga zo lekker slapen maar als je hier morgen over wil verder praten,
open dan ff een nieuw topic ("waar is de eenheid gebleven"-onder div.)

Welterusten (en jij ook samueel :wink: )

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door chicky252 »

:D Zou er dan toch nog ergens die gouwe ouwe unit verschuild zitten en by the way waarom is samueel toch zo gebeten op jou want zijn eigen nederlands is ook niet bepaald de beste vind ik als ik het ff mag zeggen. Oke Cyber ben benieuwd of er zo toch nog meerdere mensen denken als wij lets hope so slaap lekker al die wakker zijn nog en cyber tot morgens :roll: :wink:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Yo ... zie je morgen ... chicky :wink:
(wat een straattaal ... vet cool gast )
En wat die samueel tegen mij heeft ???
Werkelijk geen enkel :idea: dat gaat branden.

>Cyber<

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door chicky252 »

@Cyrus .....

Oke jij ook tot morgen ben benieuwd of we hier iets verder komen dan op @home waar ze elkaar voor rotte vis uitmaken en zoveel discriminatie heb ik nog nooit mee gemaakt .
Maar ik vind het dan nog het ergste k..maroccen en ga zo maar door , maar Cyrus hebben de mensen in nederland ''the unit'' niet in de gaten dat wij nederlanders veel harder worden gedriscrimineerd dan menige andere neder/medelander waar moet dit naar toe in dit verzuipende landje .......................................ps ik stop er ook mee nu loekker slapen en morgen gezond weer op doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :P

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door Nita »

Zo,ook van deze wolk wordt weer een combinatie gemaakt van elkaar afzeiken .....kijk eens wat de overheid ons nu weer flikt..........discrimineren en gediscrimineerd worden.......het zgn.verzuipende Ned.........enz enz.Er zijn hele grote bevolkingsgroepen die graag met ons willen ruilen.De grote vraag (wat mij betreft is)wat doe je zelf dan om de situatie te verbeteren.Het draait in het leven niet allemaal om geld maar om de saamhorigheid die gelijk met de welvaart hier verdween.Buren (zoals ik vaak hoor)die elkaar niet eens meer groeten en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.Ik weet van mijn ouders die net als elk ander na de oorlog niets meer hadden ,dat zij en de buurtbewoners elkaar ten alle tijden hielpen.Daar draait deze wolk dus om.Niet alleen kijken naar ikke ikke maar proberen elkaar weer te verdragen.Er zijn natuurlijk mistoestanden maar die worden door zeuren niet opgelost.Mijn buurman zit bij een ouderenbond die al veel hebben bereikt door groepskorting te bedingen bij oa.de zorgverzekering en energie maatschappij.Dusssssssss. het zou op alle fronten moeten kunnen werken.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door Nita »

Wil even off topic aan radar nog iets vragen.

Weet u dat er hier op dit forum gerespecteerde mensen (die voor veel mensen al van nut zijn geweest) weglopen omdat u zelf de eigen regels
(reclame en verwijzingen naar)niet in acht neemt?

Jammer want we gaan die mensen missen hier. :(

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door Nita »

Heb je nog net kunnen lezen L J.Moest snel even mailtje versturen. :wink:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Weet u dat er hier op dit forum gerespecteerde mensen (die voor veel mensen al van nut zijn geweest) weglopen omdat u zelf de eigen regels
(reclame en verwijzingen naar)niet in acht neemt?

Jammer want we gaan die mensen missen hier.
Hier moet ik me helaas bij aansluiten ... en een serieuze reactie,
hier in het topic, door TROS RADAR word danook door ons op
prijs gesteld ... er gaat een hoop kennis verloren zo.
Dat lijkt me niet ten gunste van dit verder "redelijke" forum.

>Cyber<[/quote]

jdek
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jun 2007 18:18

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door jdek »

Geplaatst op 19 Jul 2007 22:50 door tham

Ik doe graag mee, Het kabinet net als bedrijven door consumenten onder druk zetten die worden verkocht door hebberige managers.

Mooi voorbeeld was de kopers staking bij Albert Heijn.

Zo zouden klanten van ABN/AMRO ook massaal kunnen aangeven dat ze de rekening opheffen als er te grote voordelen dreigen voor commissarissen en bestuur.
Helaas zijn mensen zich pas bewust van hun mogelijkheden als consument als alles al uitverkocht is.
Het kabinet moest zo nodig privatiseren. KLM, TPG, Hoogovens, ze zijn echt weggeprivatiseert

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Crowd Clout > samen sta je sterker

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ jdek ...
Een crowd clout tegen privatisering e.d.
beetje laat ... maar ik sluit me graag aan.
Geef maar een linkje als je zover bent :wink:

@ samueel ... excuus geaccepteerd... zand erover.
je kan om het goed te maken ff VOOR stemmen bij t
volgende topic :wink: :

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=52787

>cyber<

Gesloten