LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voor maarschalk

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
katjax

voor maarschalk

Ongelezen bericht door katjax »

He waar was jij bij win wij waren in vlaardingen voor drie jaar terug heb er nog een nare smaak van in mijn mond. Hoe waren jou ervaringen met wellness en ben je nog actief, heb je je uberhaupt wil ingeschreven of alleen naar een meeting
Groetjes Katja

Maarschalk

Re: voor maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hallo katjax,

Ik ben ooit benaderd voor win toen mijn cv online stond.
Omdat ik van dergelijke praktijken misselijk word heb ik ze een tijdje an de lijn gehouden en daarna nooit meer iets van me laten horen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Aháááááá!!!!

NÚ begrijp ik je manier van denken......!

Dan heeft dat contact tóch een grote invloed op je denken gekregen, Maarschalk.......
Al je gezonde verstand is geblindeerd!!!! :lol:

So be it......

(Vandaar je frustratie/fobie mbt mlm....! :wink: )

Maarschalk

Nee jve/sobeit, dit was een van mijn "kennismakingen" met mlm.
En geen van alle was positief.

So be it

Bespeur ik enige frustratie, Mien Maarschalk??? :twisted:

Mooi.....

SBI (Karel)

So be it

Ik zal je voortaan WIN-nar noemen....! :lol:

SBI

katjax

so be it kan jij geen andere reacties geven als deze ??

Ik stelde jou toch geen vraag, als hier iets gevraagd word spring jij erop als een bok op een haverzak, hoezo gefrustreerd!!!!!!!!!!
Katja

So be it

Óók goedenmorgen, Katja.........,
so be it kan jij geen andere reacties geven als deze ??

Ik stelde jou toch geen vraag, als hier iets gevraagd word spring jij erop als een bok op een haverzak, hoezo gefrustreerd!!!!!!!!!!
Maarschalk had regelmatig vréémde reacties over mlm.... en nú weten we waar het vandaan komt, toch? :lol:

Maar als je je frustratie kwijt wil raken, Katja..., dan kan ik je deelnemen aan een goed mlmbedrijf van harte aanbevelen.
Relatief veel mensen die ondernemer zijn geworden zeggen dat ze die ondernemersdurf door hun mlmervaring hebben opgebouwd.

Ik wens je veel succes, dus...... :wink:

So be it

Maarschalk

Relatief veel mensen die ondernemer zijn geworden zeggen dat ze die ondernemersdurf door hun mlmervaring hebben opgebouwd.
Gaan we weer.

1) bewijs ontbreekt
2) term relatief is zo vaga dat ze alls kan betekenen.

Hiermee doe je mlm geen goed jve/sobeit.

So be it

Tjonge, tjonge...., wat ben JIJ een fiepje, man!! :roll:

Heb je zo'n nare jeugd gehad? :cry:

Stil maar, niet hoylen!!! :lol:

Maar luister nu eens, Mientje Snoezepoes...... Hoe kunnen wij je nu helpen??

Er vertelt weer iemand iets over mlm.... en omdat je nog nooit met mlm in aanraking bent geweest, begin je gelijk weer te hoylen dat we met "bewijzen" moeten komen.....
Nou..., IK vertel het toch!

Doe nu éérst eens wat onderzoek naar echte mlm. Je WIN debacle telt nl niet mee........! :wink:
(En daar heb je ook blijkbaar van die gekke streken opgestoken! :twisted: )

Vr. groetjes van KNPP, JVE, KKK, PPNK, VEJ, kortweg.... SBI.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Daar moet je je niet druk over maken Jan, jij ziet toch ook wel dat M's uitspraken weer op hemzelf van toepassing zijn?!

So be it

Daar moet je je niet druk over maken Jan, jij ziet toch ook wel dat M's uitspraken weer op hemzelf van toepassing zijn?!
Tegen WIE zeg je dat nu..., Mr T(inus?)??

Maar vind je ook niet dat het niet erg getuigt van realiteitszin wanneer je betrokken bent geweest bij WIN?
Ik vermoed dat hij erg fanatiek was.... en flink op zijn donder kreeg van fam en vrienden... en dat dáár die frustratie door komt.

Hij heeft het zélf al eerder geopperd...., népmlm is iets waar onze minder begaafde, naieve medemensen intuinen, toch? :shock:

So.... be ..... it.....! :wink:

Maarschalk

Jij hebt zeker ook ene probleem met lezen Jan? (Sorry hier noem je jezelf sobeit en aangezien je dit niet ontkent ben je het dus volgens je eigen regels)

Ik ben nooit aan win begonnen. Zoals al eerder gemeld heb ik wel iets beters te doen dan met dergelijke oplichters in zee te gaan.
Maar nogmaals, waar is het bewijs van je bewering?
Of kunnen we concluderen dat ze niet waar is vanwege het uitblijvende bewijs?

So be it

Zoet maar M..., ik weet dat het zéér doet.....
Je voelt je nu wat uitgestoten, hè? :cry:
Jij hebt zeker ook ene probleem met lezen Jan? (Sorry hier noem je jezelf sobeit en aangezien je dit niet ontkent ben je het dus volgens je eigen regels)
Je hebt nog meer pijnpunten blijkbaar???
Ik ben nooit aan win begonnen. Zoals al eerder gemeld heb ik wel iets beters te doen dan met dergelijke oplichters in zee te gaan.
Je hóeft je niet te schamen, jongen.....

We maken allemaal wel eens vaute...! :oops:
Alleen geven wij dat net iets makkelijker toe....
Zo geven wij toe dat het onbegonnen werk is, iets zinnigs uit jou te krijgen....
Dat geven wij ruiterlijk toe... 8)

Zie je wel...?
Het gaat al wat beter, toch?? :roll:

Truste, Mien M......

Handjes boven de dekens... want jij krijgt er maar waanideeen van.....

So be it (Jij mag me Jan noemen hoor......, of Keessie bijvoorbeeld....)

katjax

ik vind jou antwoorden ook weinig weg hebben van realiteitszin, waar is het bij jou dan wel helemaal misgegaan binnen mlm?
Waar ken jij WIN van, van de mailtjes en negatieve reacties van andere of zelf weleens stiekum een bezoekje gebracht!!

En ja je hebt gelijk WIN is niks en wordt ook nooit niks, maar om iemand aan te vallen die daar een meeting heeft bijgewoond om misschien zijn horizon en of portomonee te verbreden aan te vallen vind ik ook niet echt getuigen van een bepaald soort wijsheid :oops:

Het enige waarom ik met iemand contact zoek over Win, ligt op een heel ander vlak en spreek daarom iedereen aan die ooit met WIN te maken heeft gehad. Wij zijn een van die weinig mensen,die daar waarschijnlijk de realiteit uit het oog verloren zijn, nu zijn er contracten afgesloten met een copie indentiteitskaart van mijn man, en alles gaat terug naar vlaardingen en schiedam wat met deze fraude te maken heeft en aangezien wij in het oosten van het land wonen gaan we niet in het westen een contract afsluiten, wij denken dat binnen WIN iemand fraude pleegt met copieen van mensen die daar wel zijn ingeschreven ,maar er uiteindelijk niks mee hebben gedaan(van ons is drie jaar geleden) Dus hoop ik via sites mensen tegen te komen die ook in vlaardingen waren ingeschreven, we zijn al heel ver in het onderzoek, maar wil 100% WIN kunnen pakken, snap je, dus als je iemand kent met weinig realiteitszin :D schrijf me dan? Win op de voorkant van de telegraaf en in een keer weg in nederland is alles wat ik nog wil

Groetjes Katja

So be it

ik vind jou antwoorden ook weinig weg hebben van realiteitszin, waar is het bij jou dan wel helemaal misgegaan binnen mlm?
Waar ken jij WIN van, van de mailtjes en negatieve reacties van andere of zelf weleens stiekum een bezoekje gebracht!!
Heb inderdaad eens een bezoek gebracht in het kantoot in Haarlem, achter Mc Donalds.
Het enige kwalijke wat ik vind van WIN is dat men mensen probeert wijs te maken dat je geld kunt verdienen door grote vooraden te verkopen.
Je kunt die vervolgens weer dóórverkopen met winst naar je downline.

Met dit gegeven hoef ik verder niks meer te weten over WIN.
En ja je hebt gelijk WIN is niks en wordt ook nooit niks, maar om iemand aan te vallen die daar een meeting heeft bijgewoond om misschien zijn horizon en of portomonee te verbreden aan te vallen vind ik ook niet echt getuigen van een bepaald soort wijsheid Embarassed
Sorry, meiske..., dat is een vete tussen M en mij..... :oops:
Vond het wel frappant dat hij betrokken is geweest bij WIN... (Oei, oei..., maar zulke dingen mag je hier beweren...:wink: )
Win op de voorkant van de telegraaf en in een keer weg in nederland is alles wat ik nog wil
Daar zal het niet mee lukken.

3 Dagen later weet geen hond zich meer het "programma" te herinneren... Zó werkt dat... :roll:

So be it
En maak je niet te druk over het WIN gebeuren, want een échte mlm-er beschouwt het niet als mlm, maar als een écht piramide-investeringssysteem.

Maarschalk

Vond het wel frappant dat hij betrokken is geweest bij WIN... (Oei, oei..., maar zulke dingen mag je hier beweren... )
Zolang je iemand niet eschuligt van het plegen van strafbare feiten mag je beweren wat je wil.
Het zou alleen prettig zijn als je eens de stront tussen je oren wegblaast en er hersens voor in de plaats laat implanteren.
Ik ben nooit betrokken geweest bij win en zal dat ook niet doen. Zij hebben mij benaderd en zoals je met boeven omgaat heb ik ze een tijdje aan het lijntje gehouden.
En maak je niet te druk over het WIN gebeuren, want een échte mlm-er beschouwt het niet als mlm, maar als een écht piramide-investeringssysteem.
Jij hebt echt moeite met lezen is het niet? Het gaat hier niet om wat jij echte mlm-ers noemt, maar al die anderen die er ingeluisd worden.

So be it

Ik ben nooit betrokken geweest bij win en zal dat ook niet doen. Zij hebben mij benaderd en zoals je met boeven omgaat heb ik ze een tijdje aan het lijntje gehouden.
Je kunt hier wel vanalles beweren..., maar bewijzen??? Hó maar hè??? :?

Jij hebt echt moeite met lezen is het niet? Het gaat hier niet om wat jij echte mlm-ers noemt, maar al die anderen die er ingeluisd worden.
Zie je nu dat we je helemaal niet uitlachen??? 8)
Het geeft helemáál niet dat je met WIN iets te maken hebt gehad.....

Gewoon goed luisteren hier, dan kom je vanzelf van je trauma af.
Trots zijn op jezelf!! Dan komt je zelfvertrouwen óók wel weer terug......

Je welWINnende, sorry, welwillende , toegenegen So be it.

Maarschalk

Jan van eech..., sorry, sobeit moeten we je hier noemen. Proberen mij win in de mond te duwen lukt je niet en maakt je niet kwaad.
Ik hoef niet te bewijzen dat ik nooit win gedaan heb.
Ik vraag jou ook niet om te bewijzen dat je Amway-t.

Wel wil ik graag nog steeds bewezen zien wat jij zei over ondernemers en starten in mlm. Voorlopig beschouwen we het als de zoveelste leugen die hier is geplaatst om mlm er gunstig uit te doen springen. Als jij het bewijst beschouwen we het niet meer als een leugen.

So be it

Ik hoef niet te bewijzen dat ik nooit win gedaan heb.
Jawel....., oh verheven M. Verh...., (Oh, nee..., je heet hier Maarschalkje...)

Het is wél een echt pijnpunt voor je, hè, knul???

Kom, leer ons nog eens wat over mlm.... :wink:

So be it.....
:roll:

Gesloten