LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] naturpost

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jorieke1

naturpost

Ongelezen bericht door jorieke1 »

hallo radarlezers
mijn vraag gaat over naturpost kent iemand dat bedrijf
ik heb al twee keer ongevraagd post van hun ontvangen met elk een giro er bij die ik binnen twee weken moet betalen
het gaat om appelazijn tabletten van 29,95
als ik ze probeer te bellen zijn ze er niet maar je betaald wel 0,50 per min
hun email adres klopt niet of ze reageeren er niet op
wat moet ik hier mee heeft iemand tips voor me
dat ik snel van ze af ben want het zit me toch goed dwars :?
alvast bedankt voor de reacties :)
met vriendelijke groeten jorieke mhamdi

Jan1

Re: naturpost

Ongelezen bericht door Jan1 »

Ongevraagde toezending betekent dat je het mag houden. Want je hebt nergens om gevraagd.

Je kunt het bedrijf een brief sturen waarin je aangeeft dat je geen prijs stelt op de toezending, dat je er niet om hebt gevraagd en dat je geen prijs stelt op toekomstige toezendingen.

Mocht het bedrijf je blijven lastigvallen met rekeningen die je zou moeten betalen, dan geldt dat het bedrijf moet bewijzen dat je hebt gevraagd om de zending. Vraag hen in een brief om bewijs, pas als ze dat kunnen overleggen, hoef je te betalen.

koppensneller88

Ongelezen bericht door koppensneller88 »

het volgende mag voor zich spreken...

beste naturpost,

ik kan me niet herinneren een leveringsovereenkomst met uw bedrijf te zijn aangegaan.

de door uw bedrijf -ongevraagd- aan mij opgestuurde pillen zijn direct de vuilnisbak ingegaan.

ik raadt u aan om mij geen artikelen of rekeningen meer te sturen.

hoogachtend,

p.hof

p.s.

ik heb het kvk nummer wat achterop uw herinnering staat nagetrokken, dit staat op naam van sana direct in barendrecht, adres oslo 24 waar echter neve belastingadviseurs gevestigd is. het telefoonnummer van sana direct is een nummer in den haag. dit riekt naar oplichting en u kunt vast wel bedenken wat ik ga doen als u mij blijft lastigvallen.......

Veteraan

Ongelezen bericht door Veteraan »

Hallo, ik, heb toegestemd voor een zendeing euro 3,50 deze kwam binnen op zaterdag binnen. Direckt de volgende maandag gebled en
geschreven dat wij niets meer wilde ontvangen.Ja u zal het wel weten!
Hier begon de ellende. Tot ik een goede bekende van mij die net was
agfgestudeerd als meester in de rechten. Maar deze kreeg geen vinger
tussen de deur en hierop de politie ingeschakeld, maar deze kan hier
weinig aan doen. hierop een aangetekende brief gestuurd dat wij absoluut niets meer wilde ontvangen en gevrragd aan deze oplichters een bedrag van euro 50,000 te storten op mijn girorekening i.v.m.geleden physchische schade en een antwoord binnen een tijdsbestek van 4 weken. Nog niets gehoord natuurlijk, maar wat schets
onze verbazing, wordt hedenmiddag gebeld met de mededeling
of ik nog interesse had in de middelen van hen. Uiteraard neen gezegd, maar was echt met stomheid geslagen. Wat een brutaliteit, onbeschoft."Wat een oplichters zijn dat"

Gesloten