Uiteindelijk Int.PlusBellen opgezegd omdat er plaatselijk een glasvezelnet werd aangelegd. Van KPN kreeg ik een bevestiging: dd 02-02-07 werd InternetPlusBellen GESTOPT.
Nadien werd nog 3x maandelijkse bedragen geïnd, inclusief telefonie, waar ik dus geen gebruik meer van maakte. Bedragen teruggevorderd.
Nu krijg ik een rekening van Euro 264,44 opnieuw zonder specificatie en of ik die binnen 10 dgn wil betalen (anders wordt m'n Int.PlusBellen AFgesloten?? De Experiabox staat al dd 02-02-07 in de doos, ik was in blijde afwachting op het retour-voorstel. NIX dus.
Bellen over dit soort zaken is eveneens een ramp...zojuist waren me 10bellers voor.....dus dat wordt weer een heel epistel schrijven.
Eén ding begint me wel duidelijk te worden, KPN en diens administratie is een ramp. Aannemende dat ik niet de enige ben....wordt e.e.a. alleen maar erger! Wens de lezer die e.e.a. helemaal doornam een 'Prettige Dag!'
