Toen ik om bewijzen vroeg werd er simpelweg niet gereageerd. Het toestel is echter nooit gevallen en zat zelfs in de tas toen het defect optrad, dus dit kan nooit (volledig) mijn fout geweest zijn.
Maar wat de boel echt schandalig maakt, ze willen hem wel voor een vriendenprijsje repareren : 136,- EUR voor een camera die NIEUW maar 129,- heeft gekost !
Als ik daar niet mee accoord ga mag ik de camera - zonder verdere kosten - bij hen achterlaten. Met andere woorden dan ben ik de camera van 1 maand oud gewoon kwijt !
Zelfs wanneer het defecte scherm gedeeltelijk mijn schuld zou zijn dan :
- wil ik in elk geval weten waardoor het is onstaan en wat ik dan verkeerd heb gedaan. Of zijn Nikon camera's standaard al zo gammel dat bij 1e aanraking vanzelf het scherm barst ?
- verwacht ik een redelijke prijs voor een reparatie en niet een bedrag dat 10,- EUR hoger is dan de nieuwprijs !
Ik heb veel emails naar Nikon en vooral Digital Street gestuurd maar er is niet met ze te praten : ik moet 136,- reparatie betalen voor een camera van 129,- en dat is hun laatste bod.
Van klantvriendelijkheid hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. Ik ben best bereid om een deel van de reparatie te betalen maar dit is niet normaal toch, of zie ik dat verkeerd ?
Iemand anders slechte ervaringen met Nikon en/of Digital Street ?
En weet iemand wat je er aan zou kunnen doen ?
Ik heb al een klacht ingediend bij de consumentenautoriteit , maar je voelt je toch aardig machteloos tegenover dit stelletje arrogante boeven.
groeten,
Kees Lemmens.