LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitvaartverzekering nodig? Vergelijk eerst de premie!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Rakers

Uitvaartverzekering nodig? Vergelijk eerst de premie!

Ongelezen bericht door Rakers »

Helaas sluiten steeds meer mensen nu zelfstandig een uitvaartverzekering af via het internet, met als gevolg: Verkeerde verzekering, slechte dekking of te hoge premie. uiteraard hoef je voor dergelijke verzekeringen geen Universitaire opleiding te hebben gevolgd, maar een stuk kennis van zaken is niet overbodig.

De vragen die u zich zou moeten stellen zijn:

Wat wil ik, begraven of cremeren? (dit ivm de hoogte van het verzekerde kapitaal.
Wil ik de verzorging uit handen geven of laat ik het over aan de nabestaanden.
Wil ik een waardevaste polis (natura) of gewoon een gelduitkering.

Begraven: Denk aan de hoogte van de grafrechten en de kosten van een grafsteen.
Cremeren: Vaak worden de kosten van een urn of gedenksteen vergeten. Gemiddeld kost een crematie in Nederland zo`n 5.500 euro en een begrafenis 8.500 euro. Dat hier een prijskaartje aan hangt is duidelijk. De prijs is in bijna alle gevallen afhankelijk van de kwaliteit die u wilt. Een naturadekking is duurder dan een gelddekking. Waarom? Omdat de diensten in een natura verzekering op waarde blijven. Een gelddekking raakt onderverzekerd in bijna alle gevallen. Gevolg hiervan is dat u blijft bij-verzekeren als u de verzekering op waarde wenst te houden.

Rakers V.O.F.
Onafhankelijk advies uitvaartverzekeringen
http://uitvaartverzekeringen.advisering.info/

NAK

Re: Uitvaartverzekering nodig? Vergelijk eerst de premie!

Ongelezen bericht door NAK »

Punt 6 van de gebruiksvoorwaarden
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.

Tja.......... en het wordt niet gezien.
Maar spreek slechts één woord verkeerd over de Tros of Radar.............

Rakers

Ongelezen bericht door Rakers »

lijkt me geen reclame toch? Meer uitleg over verzekeringen en een link.. Thats all

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Rakers V.O.F.
Onafhankelijk advies uitvaartverzekeringen
http://uitvaartverzekeringen.advisering.info/
Ik denk dat niet door de eerste de beste consument is neer gezet, wel dan?

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

@Rakers
Rakers V.O.F. is een onafhankelijk adviesburo voor Monuta, Dela, Reaal, Yarden en Klaverblad uitvaartverzekeringen.

Een contradictio in terminis . (Je spreekt jezelf tegen in één en dezelfde zin)

... een onafhankelijk advesbureau voor...

Erg lachwekkend en het ergste is je hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door.

Ennnuh dacht je nu echt dat je iemand voor de gek kan houden dat dit geen reclame is.

Citaat vanuit de link:
NEEM CONTACT MET MIJ OP VOOR MEER INFORMATIE OVER UITVAARTVERZEKERINGEN
Een van de adviseurs van Rakers V.O.F. kan op uw eigen verzoek ook direct contact met u opnemen met vragen over de uitvaartverzekeringen die wij u kunnen bieden

Gesloten