LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 500 belminuten bij Scarlet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

500 belminuten bij Scarlet

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Heb mij onlangs aangemeld bij Scarlet one omdat ik dacht dat je voor een vast bedrag onbeperkt kan bellen en internetten, nu lees ik dat je maar maximaal 500 minuten gratis kan bellen. Ik kan iemand die heeft wel onbeperkt bellen, is dit nieuw. Wie kan mij meer vertellen?

Is een nieuwe aanmeldding nog te annuleren (binnen een bepaald aantal werkdagen)?

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: 500 belminuten bij Scarlet

Ongelezen bericht door gozik »

Als je een abbonnement neemt ga je accoord met de voorwaarden dus vooraf goed lezen voor je de laatse klik geeft!

Die 500 minuten is wel ruim 8 uur geouwehoer.....
dus wat wil je?

06 nummers zitten er meestal niet bij en wat kosten die?
Ook 007 om mijn in Rusland te bellen of als je andere landen wilt bellen...

Beetje laat en je kunt wel opzeggen, want dat moet enkele maanden voor einde, dus nu mag ook al.. maar probleer eerst zelf, en anders via Skype bellen of gelijkwaardige!

Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

Re: 500 belminuten bij Scarlet

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Ik heb mij vrijdag jl online aangemeld, en moet de bevestiging nog ontvangen? Maar ik ken iemand die wel volledig gratis bellen heeft met Scarlet one, al heeft hi zich wel 3 jaar geleden aangemeld.

batchie
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 mar 2007 15:18

Re: 500 belminuten bij Scarlet

Ongelezen bericht door batchie »

Hoi

Bij een koop op afstand koop zoals een aankoop via internet ook wel word genoemd kan men binnen 7 dagen kosteloos en zonder opgaaf van redenen de overeenkomst ontbinden...

groetjes B

Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

Re: 500 belminuten bij Scarlet

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Heb vandaag zonder problemen de aanvraag bij Scarlet kunnen annuleren, blijf toch liever bij Planet en KPN, niet dat ze de goedkoopste zijn, maar ik heb ze al jaren en ondanks de hogere prijs ben ik er toch redelijk tevreden over!

De rare voorwaarden van veel providers schrikt mij toch af om zomaar bij een andere aanbieder te gaan, of ze hebben 2 jarige contracten met ondoorzichtige tarieven of voeren een vreemd belkosten beleid waar je als klant niet veel wijzer van wordt!

Gesloten