LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoorsteenveger ERKEND , TANNESKAMP 15 , DEN BOSCH

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
harley10

Schoorsteenveger ERKEND , TANNESKAMP 15 , DEN BOSCH

Ongelezen bericht door harley10 »

Ga nooit met dit bedrijf in zee. Pure oplichters.
Bejaarde semi demente vrouw wijsgemaakt dat dakgoten schoongemaakt moesten worden. Resultaat is geen goede schoonmaak, GEEN BON, 10 MIN werk EN EEN REKENING VAN RUIM E700.

Buren , tevens bejaaard maar niet dement hebben dit ook laten doen, BON van E35, E70 werkelijk betaald.

WAARSCHUWING: DEZE CLUB DEUGT ECHT NIET

Ik ga aangifte doen en indien dat niet helpt gaan ze wat beleven. Zo laag bij de gronds, zo ontzettend misselijk. Al doe ik er 5 jaar over, ik pak ze.

Harley10

MJFD

Re: Schoorsteenveger ERKEND , TANNESKAMP 15 , DEN BOSCH

Ongelezen bericht door MJFD »

Ik begrijp uw boosheid helemaal! Er speelt nog steeds van alles.
Er hebben twee artikelen in Eindhovens Dagblad gestaan. Elders op het internet wordt de naam Erkend ook niet echt positief genoemd. Er hebben zich al meerdere slachtoffers (rekeningen tot 1700 euri!) gemeld. Diverse mensen, onder wie mijn moeder, hebben aangifte gedaan. Volgens de politie blijft Erkend net binnen de grenzen der wet, dus kunnen ze strafrechtelijk niets doen. Flauwekul, dunkt me; een exorbitant bedrag vragen voor een kleine dienst zonder fatsoenlijke offerte is in goed Nederlans gewoon oplichting. Enfin, we hebben een advocaat in de arm genomen. Dat hele gesodemieter kost onze familie dus veel tijd, geld, energie, moeite, nachtrust, gemoedsrust. Tegenexpertise heeft aangetoond dat het dak nu beschadigd is; kosten reparatie tweeduizend euro. De praktijken van Evert Bosters en consorten zijn echt te gek voor woorden. Zou u contact willen opnemen met Gerard Janssen van het Eindhovens Dagblad om uw verhaal te doen? Samen staan we sterker!

Debke38

Ongelezen bericht door Debke38 »

Ik lees hier al oude berichten over schoorsteenveegbedrijf erkend!
Dit bedrijf bestaat naar mijn weten niet meer,maar werken ze nu onder een andere
naam!
Bosters is woonachtig bij mijn ouders in het dorp Empel,niet meer op de Tanneskamp!
Een kennis van mij is ook gedupeerd,dit is vorig jaar gebeurt.
Flinke vernielingen op het dak aangericht bleek achteraf en een vette rekening
van bijna 600 euro mogen ontvangen!
Als je ziet hoe deze familie woont,dan luid wederom het gezegde-van eerlijk werken word je niet rijk!-Ze hebben dikke autos voor de deur,en een flink huis!!
Raar voor een schoorsteenveger!
Zoonlief terroriseert de hele wijk ,zal ie wel van paps hebben!
Ik hoop dat deze mensen ooit gestopt worden,want ik kots ervan!!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Debke38
.................maar werken ze nu onder een andere
naam!
Is het mogelijk dat je hier hun huidige bedrijfsnaam vermeldt?

Maxiem.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

In Den Bosch zitten een heleboel malafide schoorsteenvegers die het gemunt hebben op met name bejaarden. Ik zou hier zeker aangifte van doen. Radar heeft hier een uitzending over gemaakt. Ze rijden door het hele land en met list en bedrog troggelen ze mensen veel geld af. Waarschuw je buren als je met deze gasten te maken krijgt.

Goede schoorsteenvegers zijn aangesloten bij de ASPB, http://www.aspb.nl . Zij gaan nooit de deuren af voor klanten. Malafide schoorsteenvegers doen dit wel, zodat ze je kunnen overdonderen!

Ik heb zelf te maken gehad met Correct uit Den Bosch:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 90&t=82468

Ze lopen ook gewoon je tuin in om pal voor je huiskamerraam te gaan staan als je niet open doet. Zo brutaal zijn ze. Agressief worden, dat kunnen ze ook erg goed als je ze wat minder vriendelijk te woord staat.

Mijn advies: niet betalen! Betaal je ze wel, dan help je dit soort criminelen door te gaan met hun praktijken. Bij de kantonrechter maken ze geen schijn van kans.

Het is zelfs zo erg dat deze kliek van criminele bedrijven uit Den Bosch een eigen nepbond hebben opgericht om mensen zo te kunnen overbluffen met "dat zij lid zijn van de Nederlandse Schoorsteenvegers Bond", NSVB. Dit is hun antwoord op de bovenstaande ASPB. Zie http://www.nsvb.org/ of http://www.schoorsteenbond.nl/

Wat ze doen is dus verwarring zaaien, zodat de argeloze en goedgelovige consument het allemaal niet meer snapt. Vervolgens slaan ze hun slag. Kan het nog crimineler?

Hier de uitzending van Tros Radar vanaf minuut 7:15: http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... eenvegers/ Het nokvorsten-toneelstukje zoals omschreven door de topicstarter wordt hier prachtig opgevoerd.

Het is héél erg simpel: word je bezocht aan huis door een schoorsteenveger, dan is het foute boel. Doe geen zaken met ze, wat ze je ook vertellen! Bonafide schoorsteenvegers bellen nooit bij je aan zonder afspraak.

Debke38

Je hebt 2 schoorsteenveegbedrijven Haard en Huis en Huis en Haard!
1 van deze 2 is van Bosters!Je hebt ook VD H of zoiets en dat schijnt van de
broer van Bosters echtgenote te zijn!
Ze wonen in Empel op de Zeewaard maar of het bedrijf daar gevestigd is dat
weet ik niet....

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ze wonen in Empel op de Zeewaard
Zal wel Zeewaardin zijn :wink:

Debke38

Je hebt gelijk het is inderdaad zeewaardin!

Gesloten