Heb net een half uurtje geleden de telefoon weer opgehangen nadat ik contact heb gehad met de KPN "help"desk, specifiek "Technische dienst".
Het begon toen mijn vriend een huisje had gevonden. Hij dacht: laat ik KPN nemen, een wat betere versie zodat hij veel kon downloaden en sneller ermee kon werken.
FOUTE KEUZE!
alleen het aanvragen ervan moest ongeveer 3 x gebeuren. Namelijk 3x verkeerd bij KPN "in het systeem" gezet. In totaal 4 maanden gewacht tot het eindelijk een keer mbv monteur werd aangesloten.
Wij besloten, hoe leuk, samen te gaan wonen. Ik had nog UPC, maar deze kon ik opzeggen aangezien mijn abbonnement bijna afliep, want een geluk!! anders hadden we dubbele kosten gehad.
Eerst hebben we via internet van KPN de verhuizing doorgegeven. er stond een mooi linkje op de webiste "verhuizing doorgeven". Het leek al te simpel. Week verder...nog niks gehoord. Maar even bellen. Zegt de heer van de "help"desk aan de telefoon: Ja mevrouw er u moet er sowieso maar vanuit gaan dat alles wat via internet gebeurd bij ons niet binnen komt...dus de verhuizing is niet doorgekomen

Dus de verhuizing is "in het systeem"gezet. We zouden nu per 9 juli (een maand later) verbinding moeten hebben voor het internetplusbellen. Ondertussen natuurlijk gerust abbo geld betalen.
Vandaag 9 juli...goh geen signaal, geen verbinding. Maar weer even KPN bellen. Wat blijkt: : ja er is iets fout gegaan"....GOH WAT EEN VERRASSING, u moet helaas wachten tot 31 juli!!
sjeesssssss

De reden: jaaa...waarschijnlij heeft iemand het "afgebroken" in "het systeem"..jaaajaa...erg duidelijk. OFF er zat nog een signaal doorheen van een andere provider. Mijn UPC was per 1 juli def afgesloten...dus zal het daarmee te maken hebben? Maar dan alsnog!!! Zoiets meld je bij je klant zodra je dit ziet...echte te belachelijk voor woorden.
nu dus wederom...weer een maand zonder internet, maar wel gewoon abbo geld betalen...dacht het niet

AAHH en dan heb ik nog niet verteld dat ik tijdens mijn 3 telefoonsessies vandaag, 3x !! ben weggedrukt ten tijde dat ik in de wacht werd gezet....