LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizen en internetplusbellen KPN, een onmogelijke opgave

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MLT

verhuizen en internetplusbellen KPN, een onmogelijke opgave

Ongelezen bericht door MLT »

zeer gefrustreerd en geirriteerd schrijf ik nu deze "klacht" en vraag ik me af of wij de enigen zijn of niet.

Heb net een half uurtje geleden de telefoon weer opgehangen nadat ik contact heb gehad met de KPN "help"desk, specifiek "Technische dienst".

Het begon toen mijn vriend een huisje had gevonden. Hij dacht: laat ik KPN nemen, een wat betere versie zodat hij veel kon downloaden en sneller ermee kon werken.

FOUTE KEUZE!

alleen het aanvragen ervan moest ongeveer 3 x gebeuren. Namelijk 3x verkeerd bij KPN "in het systeem" gezet. In totaal 4 maanden gewacht tot het eindelijk een keer mbv monteur werd aangesloten.

Wij besloten, hoe leuk, samen te gaan wonen. Ik had nog UPC, maar deze kon ik opzeggen aangezien mijn abbonnement bijna afliep, want een geluk!! anders hadden we dubbele kosten gehad.

Eerst hebben we via internet van KPN de verhuizing doorgegeven. er stond een mooi linkje op de webiste "verhuizing doorgeven". Het leek al te simpel. Week verder...nog niks gehoord. Maar even bellen. Zegt de heer van de "help"desk aan de telefoon: Ja mevrouw er u moet er sowieso maar vanuit gaan dat alles wat via internet gebeurd bij ons niet binnen komt...dus de verhuizing is niet doorgekomen :shock: :shock: ". BELACHELIJK! oke hij was wel eerlijk...

Dus de verhuizing is "in het systeem"gezet. We zouden nu per 9 juli (een maand later) verbinding moeten hebben voor het internetplusbellen. Ondertussen natuurlijk gerust abbo geld betalen.
Vandaag 9 juli...goh geen signaal, geen verbinding. Maar weer even KPN bellen. Wat blijkt: : ja er is iets fout gegaan"....GOH WAT EEN VERRASSING, u moet helaas wachten tot 31 juli!!
sjeesssssss :evil: :twisted:

De reden: jaaa...waarschijnlij heeft iemand het "afgebroken" in "het systeem"..jaaajaa...erg duidelijk. OFF er zat nog een signaal doorheen van een andere provider. Mijn UPC was per 1 juli def afgesloten...dus zal het daarmee te maken hebben? Maar dan alsnog!!! Zoiets meld je bij je klant zodra je dit ziet...echte te belachelijk voor woorden.

nu dus wederom...weer een maand zonder internet, maar wel gewoon abbo geld betalen...dacht het niet :evil:

AAHH en dan heb ik nog niet verteld dat ik tijdens mijn 3 telefoonsessies vandaag, 3x !! ben weggedrukt ten tijde dat ik in de wacht werd gezet....

MLT

Re: verhuizen en internetplusbellen KPN, een onmogelijke opgave

Ongelezen bericht door MLT »

nu is het inmiddels 2 augustus, internet zou aangesloten zijn op 31 augustus en ..goh...dat was niet het geval...internet deed het niet

Nu ben ik alweer 3 dagen aan eht wachten op een afdeling die mij moet gaan bellen (zou binnen 2 dagen zijn). Na een telefoontje naar KPN blijkt dat ik nu weer moet wachten tot a.s. maandag.
smoes was: ja het is vakantietijd he
en daarna ook nog de opmerking erachteraan: "geduld is een schone zaak"...

Ons geduld is op na 2 maanden...
ik geef ze de mogelijkheid om mij in ieder geval terug te bellen vandaag of morgen en anders dan hoeft het niet meer. :evil:

BLW

Re: verhuizen en internetplusbellen KPN, een onmogelijke opgave

Ongelezen bericht door BLW »

Ik ben het met je eens dat KPN en al wat daar mee samenhangt een grote ballentent is. Echter als ze beloven dat ze op 31 augustus aan te zullen sluiten, kun je niet verlangen dat het op de 2e al gebeurt is.

Sorry, ik kon het even niet laten. Voor de rest succes met die ******!

Gesloten