LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie weet hoe goed internet heet ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ojee

wie weet hoe goed internet heet ?

Ongelezen bericht door ojee »

Ik ga verhuizen. Ik wil graag nieuw abbonement met in ieder geval internetten en bellen en evt digitale tv.
Speedlinq lijkt het snelst en voordeligste, met Kpn heb ik op zich wel goede ervaringen, maar is wat duurder.
Ik ben op zoek gegaan naar reviews, maar kom tot de conclusie dat er eigenlijk geen echt goede is. :(
Er lijkt op allen wel wat aan te merken.
Ik lees heel veel op en aanmerking, maar wat is dan wel aan te raden ?

Wie weet hoe goed internet heet ? :?:

alvast bedankt voor elke reactie !

Chris62

Re: wie weet hoe goed internet heet ?

Ongelezen bericht door Chris62 »

Als je geen bezwaar hebt tegen torenhoge telefoonkosten en ergernis van kapotte modems, internetverbinding die regelmatig down is, telefoon die om de haverklap niet thuis geeft, ondeskundige helpdesk, praktisch onbereikbare administratie als er teveel geld geïncasseerd is, aansluiting- en modemgeld dat niet teruggestort wordt, dan lijkt Speedlinq mij de beste keuze. Zo niet, dan ben je bij XS4ALL zeker van een stabiele internetverbinding en altijd (klop,klop) goede internettelefoonverbinding.

man in de zorg

Ongelezen bericht door man in de zorg »

neem geen orange.
20 mb downloadsnelheid is bij mij maxmaal 200 kb. Dat betekend dat ik 19800 kb van mijn downloadsnelheid mis; maar ik betaal wel de volle mep

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

dit probleem is nog niet door andere gemeld van orange, dus hou je even rustig en vraag gewoon aan orange of ze dan niet kunnen helpen om het probleem op te lossen of het nu aan jou ligt of niet
ik maak gewoon de deal als het inderdaad aan mij ligt vergoed ik alle voor mij gemaakte kosten
manier werkt gewoon goed

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Het BESTE internet ??? GEEN-INTERNET :D Het kost niets. Je krijgt er nooit virus, geen spam en andere ergernis verwekkende zaken van zoals van het "gewone" internet :lol: :lol: :lol:

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Denk dat het heel moeilijk is om te vragen op een forum waar misschien 75% van de mensen klagen wat goed internet is. Eigenlijk durf je niet eens omdat je dan aan alle kanten word afgezeken.
Mensen die zeer tevreden zijn komen hier niet, uitzonderingen daar gelaten. Zelf durf ik er wel voor uit te komen, ik heb naar volle tevredenheid UPC, pakketje kost 29,95 met lekker snel internet van
6 Mbps downloaddsnelheid, en gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland. En ik geef toe dat het niet netjes was om ongevraagd bij mensen de mediabox aan te bieden. En wat betreft de nota's waar iedereen over klaagd daar kan ik niet over oordelen. Iedere maand krijg ik via email een respecifiseerde nota. Internet gebruiken wij al zo'n 5 jaar naar volle tevredenheid. Telefoon sinds vorig jaar april, er zijn daar wat storingen geweest maar ja alles stond nog in de kinderschoenen, en nu totaal geen klachten meer.
De meeste klachten zijn ook zeer gedateerd die hier staan, voorheen schijnt naar men zegt de afhandeling van diverse produkten, nogal stug te zijn verlopen. Zelf woon ik in een nieuwbouwwijk waarvan het hele rijtje van 8 huizen UPC heeft, en niemand heeft klachten.
Maar deze vraag blijft moeilijk zeker voor degene die slechte ervaringen heeft met een internetprovider.

Geoffrey

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Internetproviders hebben vaak honderdduizenden (soms miljoenen!) klanten. En met zo'n groot klantenbestand heb je altijd wel een paar klanten die ontevreden zijn en op een forum hun verhaal spuien. Maar daar staan dan weer honderdduizenden tevreden klanten tegenover. Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat een bepaalde internetprovider structureel slechte diensten levert.

Zelf heb ik goede ervaringen met Multikabel en met XS4All. Volgens mij was XS4All door de Consumentenbond destijds tot beste keus uitgeroepen, maar dat kan inmiddels ook al lang weer achterhaald zijn.

agro

Ongelezen bericht door agro »

De beste provider is "OnsNet" te Nuenen.
Geeft het snelste internet voor de laagste prijs, en bovendien ook nog eens GEEN klachten.
Maar je moet dan wel in Nuenen (gaan) wonen.
Sinds enige tijd ook beschikbaar in een gedeelte van Eindhoven, als ik goed ben geïnformeerd.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Zoals eerder gezegd .Dit is moeilijk te zeggen .
Ik heb eigenlijk nooit geen problemen met Tele 2 als sinds het nog in 2001 Zonnet heette maar andere klagen daar wel weer over .
Al zijn het wel veel problemen van het verleden.

interniek

Ongelezen bericht door interniek »

Als je internet, kabel en telefoon bij een provider neemt, loop je het risico dat als die provider uitvalt je alles kwijt bent. En de goedkope aanbiedingen lokken je tijdelijk binnen maar gaan na 3 of 6 manden flink omhoog.

jaapiejo

Ongelezen bericht door jaapiejo »

ik heb casema internet en telefonie, werkt prima ook lees ik hier weer berichten van mensen die er minder tevreden over zijn... zou het niet gewoon een beetje kwestie van smaak zijn ? :)

agro

Ongelezen bericht door agro »

zou het niet gewoon een beetje kwestie van smaak zijn
Of een kwestie van geluk als je geen problemen hebt?????

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Of een kwestie van geluk als je geen problemen hebt????? :oops :o : Nu val ik werkelijk van de stoel, een aanbieder behoort zekerheid te geven en niet zoals Agro ervaart : het is geluk als je geen problemen hebt. :D :) :o

Gesloten