LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC GAAT LETTERLIJK OVER LIJKEN !!!!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bloedlink

UPC GAAT LETTERLIJK OVER LIJKEN !!!!!!

Ongelezen bericht door Bloedlink »

--------------------------------------------------------------------------------

In februari is mijn vader overleden.
Ondanks toezeggingen van UPC (schriftelijk) is het bedrag, dat UPC terug zou storten, nog steeds NIET voldaan.
Dit zou uiterlijk binnen 8 weken gebeuren (dagtekening 22 maart)
Dankzij UPC kan ik de rekening niet opheffen want dan hebben ze weer een smoes dat ze het geld niet over kunnen maken.
Ook de post moet ik langer door laten sturen.
Ik zou de zaak zo graag af willen sluiten maar voor UPC draait alles alleen maar om geld en met gevoelens van mensen wordt totaal geen rekening gehouden.
Je kunt letterlijk gewoon doodvallen.
Op e-mail wordt niet gereageerd.

PS.

Medewerkers UPC, en ik weet dat jullie meekijken op forum, ik hoop dat jullie nu ook eens gaan beseffen bij wat voor een ***bedrijf jullie werkzaam zijn. Probeer er iets aan te doen.

rene117

Re: UPC GAAT LETTERLIJK OVER LIJKEN !!!!!!

Ongelezen bericht door rene117 »

heb je een kopie van het akte van overlijden mee gestuurd
heb je dat wel gedaan dan vind ik het hoogst ombeschoft van upc maar dat zijn we inmidels wel gewend van het bedrijf upc bagger

Inwoner

Ongelezen bericht door Inwoner »

Nou, komt me niet onbekend voor.
Mijn vader is eind mei overleden, en is vorig jaar vanuit Amsterdam naar
onze woonplaats verhuist.
Heeft toen blijkbaar niet zijn verhuizing geregeld, maar volgens UPC medewerker, de eerste die ik aan de lijn kreeg, was er sprake dat er dubbel betaald was voor die aansluiting. Door mijn Vader, en de nieuwe bewoners. Op advies van hem toen een brief gestuur - aangetekend -
maar ze keren alleen de laatste week van mei uit, omdat hij toen
niet meer leefde. Over de opgave van wat er een jaar lang dubbel betaald is geweest, of een uitleg hierover hoor je ze niet!
Hebben ze toch weer bijna € 170,- in hun zak gestoken! Moet zeggen,
de eerste medewerker was vriendelijk, de 2e veegde alles van tafel, nadat de eerste me doorverbonden had!
Had vroeger een hekel aan ze, dat was door het prettige gesprek eigenlijk veranderd, maar door de 2e dame die ik aan de lijn kreeg, en het antwoord wat ik op mijn brief kreeg weet ik voor de rest van mijn leven, dat - ook al kreeg ik het gratis! - ik nooit maar dan ook nooit! iets bij hun zal afnemen!!!!

Bloedlink

Ongelezen bericht door Bloedlink »

Ja, ik heb alles meegestuurd en ik heb zelfs de eindnota ontvangen, alleen ze storten het geld niet terug.
Daarbij heb ik alle gegevens nodig voor de aanslag successierechten.
Heb zelfs de eindnota en brieven van dat *** UPC gescand en naar hun terug gestuurd maar dan krijg je geen enkele reactie meer.

SCHOFTEN ZIJN HET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

tja komt me kent voor bij dit bagger bedrijf

Gesloten