Klopt het wat mij door een verkoper werd verteld dat Bauknecht een merk in opmars is en nu zeer goede waar voor het geld biedt? Zouden ook alle apparatuur in eigen beheer produceren. Iemand ook ervaring met de garantie die internetverkopers bieden/leveren?
Gr
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bauknecht en inernet
Re: Bauknecht en inernet
Diverse Bauknecht produkten komen van Electrolux groep, hier hoort nu AEG sinds kort ook bij, dus dat ze beter worden, zou kunnen, maar vroeger was Zanussi de fabriek die ook voor Bauknecht, Zanker, Electrolux, Frigidaire, Marijnen, en nog enkele andere leverden!
De online winkels zijn alle verschillend, maar de meeste leveren gezien de afstand meestal de fabrieks service, dus de officiele service centra doen het, en na de garantie kun je hier ook terecht.
Extra garantie word hier zelden aangeboden, maar Bosch of Siemens is meestal maar iets duuder, en stukken beter!
Ik zal gezien de vraag maar geen Miele adviseren, die zijn vermoedelijk te duur.
Kijk eerst of de online winkel snel of uit voorraad leverde, en of er klachten zijn.
De online winkels zijn alle verschillend, maar de meeste leveren gezien de afstand meestal de fabrieks service, dus de officiele service centra doen het, en na de garantie kun je hier ook terecht.
Extra garantie word hier zelden aangeboden, maar Bosch of Siemens is meestal maar iets duuder, en stukken beter!
Ik zal gezien de vraag maar geen Miele adviseren, die zijn vermoedelijk te duur.
Kijk eerst of de online winkel snel of uit voorraad leverde, en of er klachten zijn.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Keukenprinsesje
Diverse Bauknecht produkten komen van Electrolux groep, hier hoort nu AEG sinds kort ook bij
Wat een onzin;
Bauknecht is onderdeel van Whirlpool.
De Whirlpool en Bauknecht apparaten zijn allemaal uit eigen ontwikkeling en produktie.
Wat een onzin;
Bauknecht is onderdeel van Whirlpool.
De Whirlpool en Bauknecht apparaten zijn allemaal uit eigen ontwikkeling en produktie.