ikbenik vind ik echt koppige ventje(of is het vrouwtje?)
Ik denk meer een zeer zwaar gefrustreerde winkelier die stik jaloers is dat z'n eigen omzetten dalen omdat de notebooks en desktop PC's van de Aldi, Lidl etc. etc. veel harder over de toonbank gaan.
Maar dan moeten ze wel stoppen met mijn prijzen aanvallen.
Ho! Ik heb vrijwel alle discussies gevolgt met de geen die hier continue aanvalt en (in veel situaties) klanten (= de consument) voor dom, achterlijk etc. etc. bestempeld ben jij! Veelal zeg of doe je dit niet direct maar als je eens goed tussen je eigen regels doorleest komt het hier veelal wel op neer. Want om jou mening even meteen goed te verwoorden:
Je bent gek als je een PC of notebook bij een Aldi of Lidl koopt, koop gewoon in een echte computerwinkel want die kwaliteit is altijd beter
"Ik eis de dezelfde prijzen als bij de Aldi!"
Dat zeggen de klanten misschien in de winkel bij jou, maar hier op het forum heb ik het ze nauwelijks zien zeggen. Jij vraagt regelmatig om de reden waarom mensen niet bij jou kopen maar wel bij een Aldi of Lidl en veel mensen geven daar antwoord op 'een Aldi of Lidl PC is goedkoper en jij bent duurder'.
Als jij bij de Aldi een tv koopt, weet je dat je er niks van kunt verwachten.
Niet?! Doe je ogen eens open en denk eens even na. Het tijdperk goedkoop is duurkoop is al jaren lang achter de rug. De pindakaas van de Aldi kan net zo lekker zijn voor de ene persoon, als de Calvé die de AH aan jou verkoopt. Die notebook die jij verkoopt kan voor klant A qua prijs, service en prestaties juist zo k*t zijn in tegenstelling tot de prijs, service en prestaties die klant A bij de Aldi krijgt.
Op sommige producten geldt inderdaad, dat indien iets goedkoop zal moeten worden aangeschaft de service wat minder is... neemt niet weg dat er geen service is want die is er gewoon ongeacht welke partij.
De Aldi moet stoppen met de klanten gelijk doorverwijzen naar HP en Medion!!!!!
Als er problemen met de computer zijn, dan dient de Aldi dat eerst zelf op te lossen!
De regels die voor mij gelden, gelden ook voor de Aldi.
En die regels overtreden ze VET!!!
Wat let je om eens een zaak te starten wegens dergelijke praktijken?! Blijkbaar ben je erg gefrustreerd over de gang van zaken en irriteer je je er mateloos aan. Dus wat let je?! Je kan wel blijven zeuren op het feit dat Aldi en de Lidl zich niet aan de regels houden maar weet je dat ontzettend veel mensen je inmiddels al duidelijk geprobeerd hebben te maken dat ze schijtziek van dergelijke commentaren worden. Nog niet gesproken over het feit dat het meer en meer op
Smaad & Laster begint te lijken.
Heb je zelf wel eens teruggelezen hoeveel topics je al vervuild hebt met deze onzin? Dat is niet voor niets de reden waarom tegenwoordig alleen dezelfde mensen zich nog in die topics bevinden.
Als de Aldi onder garantie iets kosteloos oplos, dan zegt men in koor:
Hulde, uitstekend, een pluim!
Ja, en weet je hoe dat komt?! Omdat mensen als jij continue hun oordeel vellen over een Aldi en Lidl terwijl deze bedrijven weldegelijk het tegendeel van wat jij beweert waarmaken namelijk.... repareren wanneer dat nodig wordt geacht. Dus verdienen ze uiteindelijk een pluim, jou maar ook berichten van anderen, werken dus averechts en dat zou je nu inmiddels al wel geweten kunnen hebben als je niet eens alleen de dingen leest die je wilt lezen.
Ogen openen, en jezelf eens plaatsen in andere mensen doet wel eens wonderen. Niet continue blijven hameren (= opdringen) op het geen wat jij zo perfect vind. Ieder heeft een mening en leer deze eens te respecteren.