| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Girotel van de Postbank wéér buiten gebruik...
Girotel van de Postbank wéér buiten gebruik...
Om moe van te worden. Hoe vaak het mij (en met mij waarschijnlijk ook een hele hoop andere klanten van de Postbank) de laatste tijd als niet is overkomen dat ik geen gebruik kon maken van MijnPostbank.nl (internetbankieren).
Je betaalt hier jaarlijks een bedrag voor, dan verwacht je toch ook normaal gebruik te kunnen maken van het product. Afgelopen weekend waren er "onderhoudswerkzaamheden", nu weer een technische storing, een paar weken geleden lag werkelijk de hele boel plat, kon er dus ook geen gebruik gemaakt worden van Girofoon en de sms-service...
Het is dat ik al mijn rekeningen bij de Postbank heb lopen en het teveel "gedoe" vind om over te stappen naar een andere bank, maar hier wordt ik niet vrolijk van. Denk je voor het weekend nog snel even wat rekeningen te kunnen betalen... Niet dus!
Je betaalt hier jaarlijks een bedrag voor, dan verwacht je toch ook normaal gebruik te kunnen maken van het product. Afgelopen weekend waren er "onderhoudswerkzaamheden", nu weer een technische storing, een paar weken geleden lag werkelijk de hele boel plat, kon er dus ook geen gebruik gemaakt worden van Girofoon en de sms-service...
Het is dat ik al mijn rekeningen bij de Postbank heb lopen en het teveel "gedoe" vind om over te stappen naar een andere bank, maar hier wordt ik niet vrolijk van. Denk je voor het weekend nog snel even wat rekeningen te kunnen betalen... Niet dus!
Re: Girotel van de Postbank wéér buiten gebruik...
En dan staat er op de beginpagina iets over het gemak van een online rekeningoverzicht ipv de papieren overzichten. Moet het wel werken natuurlijk!!!
Bijzonder, voor iedereen is mijnpostbank.nl gratis en JIJ moet er jaarlijks voor betalen? Hebben ze je mooi een poot uitgedraaid. Raar hoor.MijnPostbank.nl (internetbankieren).
Je betaalt hier jaarlijks een bedrag voor,
Die is gratis Hahaatje, waar je wel voor moet betalen is de Girotel!MijnPostbank.nl (internetbankieren).
Je betaalt hier jaarlijks een bedrag voor,
-
Goudkuipje
Mijnpostbank.nl is gratis.
Je betaald jaarlijks voor je normale giropakket met pinpas.
Je betaald jaarlijks voor je normale giropakket met pinpas.
@ SJZ, als je niks bijzonders te melden hebt of dat niet op een normale manier kan, reageer dan niet!
Ik heb me wat het betalen voor Mijnpostbank.nl vergist (dat was idd voor Girotellen toentertijd), feit blijft dat je wel mag verwachten dat de boel gewoon werkt... Helemaal als je zelf net op je homepage het gemak van Internetbankieren t.o.v. de ouderwetse afschriften en overschrijvingskaarten aan het promoten bent!
Ik heb me wat het betalen voor Mijnpostbank.nl vergist (dat was idd voor Girotellen toentertijd), feit blijft dat je wel mag verwachten dat de boel gewoon werkt... Helemaal als je zelf net op je homepage het gemak van Internetbankieren t.o.v. de ouderwetse afschriften en overschrijvingskaarten aan het promoten bent!
-
gravedigger
Hee. Dít is pas een bijzondere melding. Het zal alle lezers denk ik een worst zijn, dat jij dat wordt. Als je op een openbaar forum iets plaatst, kan je commentaar (zowel negatief, als positief) verwachten. Wil je dat niet, open dan geen topic en blijf dan weg.Om moe van te worden.
gravedigger, zie mijn vorige reactie, dat geldt dus ook voor jou!
Positieve of negatieve reacties, kom maar op! Het gaat mij meer om de manier hoe die reactie hier wordt neergezet. En als het jou toch geen worst interesseert, waarom reageer je dan in mijn topic??
Als er nog mensen zijn die wél on-topic kunnen reageren, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Positieve of negatieve reacties, kom maar op! Het gaat mij meer om de manier hoe die reactie hier wordt neergezet. En als het jou toch geen worst interesseert, waarom reageer je dan in mijn topic??
Als er nog mensen zijn die wél on-topic kunnen reageren, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Dat valt wel mee . Daarvoor heb je de overstapserviceHet is dat ik al mijn rekeningen bij de Postbank heb lopen en het teveel "gedoe" vind om over te stappen naar een andere bank, maar hier wordt ik niet vrolijk van
Met de Overstapkaarten kan je dan zelf heel snel iedereen informeren.
Tegenwoordig hebben ze ook Postbank Buddy, das weer via msn je saldo opvragen. 9 van de 10 keer werkt die zooi niet.
-
Maarten1234
Girotel bestaat al een poosje niet meer hoor en daarbij jouw pc begeeft het toch ook wel eens. Die monteurs zitten er echt niet naast hoor om meteen aan de slag te kunnen met een uitgevallen systeem.
Beetje kort door de bocht om zo te reageren.
Beetje kort door de bocht om zo te reageren.
Met Girotel was die in de war en had hij zich hierin eerder al gecorrigeerd
en storingen komen bij de Postbank wel heel veel voor als je al de berichten op het web ook eens leest.
en storingen komen bij de Postbank wel heel veel voor als je al de berichten op het web ook eens leest.
Huh? Hoe kan het dan dat er nog mensen zijn die Girotel gebruiken?Girotel bestaat al een poosje niet meer
Kan inderdaad nog wel maar het kost wel €1.82 per maand en kan niet meer worden aangevraagd en ook niet mogelijk met ADSL .
Aangezien inbellen ook niet voor niks is lijkt het mij niet erg voordelig .
Aangezien inbellen ook niet voor niks is lijkt het mij niet erg voordelig .
-
gravedigger
Ik lees net op TT, dat het weer Bingo is 
-
NewDutchie
Maar heb je er ook last van?[/url]Ik lees net op TT, dat het weer Bingo is
-
gravedigger
Nee. Ik heb al ongeveer 35-40 jaar ABNAMRO.
Dat is alleen het betalen met je TAN via SMS.Ik lees net op TT, dat het weer Bingo is Smile
Met de Papieren lijst is wel mogelijk .