LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Helmond
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:23

Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door Helmond »

Hallo.

Ik zoek een andere aanbieder voor Internet (,onbeperkt datalimiet) tv.telefoon.

Ben in 1998 met een abonnement bij Telekabel Brabant begonnen.
Daarna Goldmine.
Werd Chello en nu heet het UPC etc.
Maandag 10 augustus 1998
--------------------------------------------------------------------------------


Kabelexploitant UPC begint Internetbedrijf
Goldmine Internet Services NV luidt de naam van het nieuwe bedrijf voor breedband Internetaanbod van United Pan-European Communications Ltd, Europa's grootste private kabelmaatschappij, opererend in 14 landen.

UPC, ex-partner van Philips, is 50 procent aandeelhouder in de Amsterdamse kabelexploitant A2000 en heeft 49 procent in Nuon Telekabel. De Internetdienst zoals die door A2000 is ontwikkeld, vormt de basis voor het nieuwe bedrijf.

Goldmine noemt zich de '...eerste pan-Europese aanbieder van breedbandtoegang tot Internet.' Binnenkort maakt Goldmine de details bekend van haar aanbod. Nu zegt het bedrijf:

'Met de Goldmine service kunnen consumenten een breedbandpakket kopen bij hun plaatselijke kabel-tv-bedrijf. Deze levert de lokale en internationale content, e-mail en andere communicatiediensten met hoge snelheid.'

Het pakket zal bij het van start gaan beschikbaar zijn in tenminste 5 Europese talen voor een vast maandelijks bedrag, dat wordt gefactureerd op de nota voor kabel-tv.

Goldmine belooft ook 'mondiale en echt Europese content', met onder meer veel video en audio, spellen en videoconferencing.

Er zijn ervaren managers aangetrokken:


Tim Morel (ex-AT&T Worldnet) wordt Chief Executive Officer;
Marc Deschamps (ex-Philips Media) Chief Operating Officer;
Iain Osborne (ex-Yahoo), Executive Vice President Marketing.

http://web.planet.nl/computer/multim/10 ... 8-98a.html
In 9 jaar heb ik veel meegemaakt en heb veel veranderingen gezien maar wanneer ik terug kijk over de gehele periode dan ontdek ik dat
Storingen nog net zoveel voorkomen en afspraken nog steeds niet werken of worden nagekomen.

http://tweakers.net/nieuws/33644/Groei- ... orbij.html

Goldmine is het geworden beslist niet voor de gebruiker.

Nu mijn vraag:
Wie ken mij een aanbieding tippen waar je 50 mb homepageruimte hebt met een sterke Server?
Verder heb ik ook nodig telefonie en en TV.

Want stoppen doe ik na "Goldmine"-CHello-UPC. of wat er nog komen gaat.

Wie heeft de tips ?? :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door agro »

misschien is onderstaande iets voor je:

http://www.xs4all.nl/allediensten/pack/ ... 418b68168b

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door D1RK »

http://www.internetten.nl en met de postcode kun je zien of via de telefoonkabel naast Internet en Bellen ook TV mogelijk is!

De Int+bel kan vrijwel overal, de snelheid hangt af van de afstanden tot centrele!
Eventueel TV via Digitenne of Sateliet als niet kan.

Zoek rustig en beslis na zoeken gebruikt te hebben, en je weet of je een betere of slechtere hebt uitgezocht!

Veel succes!

Helmond
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:23

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door Helmond »

Ik ben inmiddels aan het zoeken geweest maar ik hang aan een jaarkontrakt ( tot 1 maart) vast wat een tijd geleden omgezet is op initiatief van hun naar Power (was eerst Classic).

Nu las ik het volgende en dat heb ik gedaan en betaal nu 29,95


En nu maar hopen dat UPC de prijs gaat verhogen dan kan ik er direct vanaf.
nl. bij prijsverhoging is het kontrakt verbroken totdat je de eerste verhoogde rekening betaald hebt.
€ 29,95 ook voor huidige UPC klanten.

9 Juni '07 Sinds kort adverteert UPC met een combinatie-pakket van internet en telefonie voor een vaste lage prijs van € 29,95. Er bestaat veel onduidelijkheid over wat dit betekent voor bestaande klanten die vaak veel meer betalen voor een vergelijkbaar product. In het overleg wat COAX gisteren met UPC heeft gehad is meer duidelijkheid geschapen. Bestaande klanten kunnen overstappen naar het nieuwe abonnement als zij bellen met UPC. Er zijn twee uitzondering; Klanten die chello classic of chello extreme en een telefonie abonnement hebben, kunnen pas vanaf 18 juni overstappen. UPC moet namelijk hiervoor de systemen eerst aanpassen. Uiteindelijk moet dus iedereen over kunnen stappen op de nieuwe abonnementen, ook tijdens een lopend jaarcontract.
UPC was het met ons eens dat het onhandig was dat, juist voordat de nieuwe combinatie-pakketten actief werden, een groep bestaande klanten, die een los internet en telefonie abonnement hadden, een aanbod voor een combinatie-pakket ontvingen met een beduidend hogere prijs dan die op het internet stond. Mensen die toch op dit duurdere aanbod zijn ingegaan komen ook voor het abonnement van € 29,95 in aanmerking.
Op het moment dat de klant het nieuwe combinatie-pakket neemt moet wel een nieuw jaarcontract worden afgesloten. Dus ook klanten die nu chello classic hebben voor € 49,95 met een maand-contract zitten dan aan zo'n jaarcontract vast. Als dit geen bezwaar is loont het overstappen echter zeker.
Wat UPC niet zal doen, is dit overstappen naar de goedkopere combinatie abonnementen actief promoten. Het is dus aan ons, als klanten, om dit aan elkaar verder te vertelen. Geef het dus door, want het kan veel geld schelen.
Update: 18-06-07 De datum waarop iedereen kan overstappen van een duur abonnement naar het van 29.95 € abonnement is nu: WOENSDAG 20 JUNI a.s.
http://www.upc.nl/totaalpakketten/?REFE ... upclive.nl

7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Bron:
Specificaties van XS4ALL.
VoIP: bellen over internet
*VoIP gratis gebeld kunnen worden, en
gratis bellen naar andere XS4ALL VoIP
-----------------------------------------------
Leuke aanbieding Gratis gebeld worden ze kunnen het wel
mooi maken die internet en telefoon aan bieders.

*Gebelt worden is toch altijd gratis :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door Henri42 »

MET ALLE RESPECT UPC IS DE BESTE KEUZE

arnhem
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 jul 2006 18:18

Re: Zoek een andere aanbieder voor Internet,tv.telefoon.

Ongelezen bericht door arnhem »

Dat dacht ik ook 7812pa1 maar mischien is dat bij XS4ALL niet het geval :lol:

Gesloten