LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 0900 nummer bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RubenF

0900 nummer bellen

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik belde vandaag een 0900 nr kosten 10 cent per minuut+de kosten voor het gebruik van mobiele telefoon.
Mijn prepaid tegoed was 6,71 euro na exact 5 minuten en 5 seconden werd de verbinding verbroken omdat mijn beltegoed op was,dus ik kon nog net horen van een bandje dat er nog 1 wachtende voor mij was.

Even de tarieven opgezocht bij vodafone:
0900, 0906, 0909 nummers €1,30 per minuut (1e minuut gehele bedrag, vanaf 2e minuut betalen per seconde)

Ik begrijp niet waarom dit extra word berekend,je betaalt tenslotte al 10 cent extra (waarschijnlijk levert het nog steeds een hoop geld op,door domme mensen als mij die toch weer bellen)
Toch vind ik dat je misleid word,ze horen te zeggen wat de exacte kosten zijn per minuut.
Afijn ik ben weer 6,71 armer,alleen door even 5 minuten te bellen.
Vodafone mag ik even kotsen!!!! :cry:

marjolein1983

Re: 0900 nummer bellen

Ongelezen bericht door marjolein1983 »

Ik plaats dit bericht omdat ik van mening ben dat er vele mensen dus onnodig veel uitgeven aan de 0900 nummers en VraagAlex.nl zonder enige winstoogmerk iedereen wilt helpen om geld te besparen en een alternatief te bieden.

Bekijk de site eens en vertel wat jij er van vind.
Je kan de site bezoeken via http://www.vraagalex.nl

Vriendelijke groet,

Marjolein

Gesloten