LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoekfunctie werkt niet goed

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik zocht op een term, in dit geval ''prestonpalace''. Ik verwachtte consumentenervaringen te krijgen over dit hotel-complex te almelo, maar kreeg de meest uiteenlopende rommel teruggemeld, tot legio-lease aan toe.

Een zoekfunctie op dit forum die op deze manier werkt, kan ik met de beste wil van de wereld geen zoekfunctie noemen.

Iemand een idee hoe ik wel kan vinden wat ik zoek, zonder allerhande rotzooi erbij?

Oh ja, alternatieve manieren om het begrip te zoeken, heb ik al geprobeerd.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 12 apr 2007 11:04, 2 keer totaal gewijzigd.


bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ja, ik had Preston Palace al gevonden. Op hun eigen website.

Maar het was slechts een voorbeeld.

Waar het mij om gaat, is dat je 95 procent rommel krijgt, als je de zoekfunctie gebruikt, zodat je je nog steeds een ongeluk zoekt naar relevante reacties.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door kanovaarder »

www.weekendjeweg.nl/Preston_Palace Boek het Preston Palace in Almelo voordelig online op weekendjeweg.nl

Hoezo, allemaal rommel?
Beste vraagsteller(ster)

Wanneer je Preston Palace intoetst dan maakt u uw vraag zelf zeer algemeen!
Toetst u Preston Palace hotel in dan is de zoekfunktie al wat uitgebreider maar nog te wijds.
Met het intoetsen van Preston Palace hotel en zoeken in Uitsluitend het Nederlands hoefde ik echt geen rommel door te worstelen.

Hoe gerichter de zoekfunktie te gebruiken, hoe beter de kwaliteit van de antwoorden.

Maar ja, is dit geen open deur intrappen???

Grootvader

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@Kanovaarder, je leest niet goed.

Ik heb het in mijn eerste bericht over de zoekfunctie hier op het radarforum.

Onder google was ik ook direct waar ik wilde zijn, maar vervolgens wilde ik op het radarforum kijken wat de reacties waren van mensen die daar daadwerkelijk geweest zijn. Aan een website van het complex zelf heb je dan niet veel.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door G7 »

Ik zocht op een term, in dit geval ''prestonpalace''. Ik verwachtte consumentenervaringen te krijgen over dit hotel-complex te almelo, maar kreeg de meest uiteenlopende rommel teruggemeld, tot legio-lease aan toe.
Beste bodejosm 43: Kijk eens even op de site:
www.vakantiereiswijzer.nl of op www.zoover.nl

Staat alles op, wat jij misschien wel wilt weten over Preston Palace.

Die vakantiehulp hier van het forum werkt zeker voor geen meter. Zelfs al zet je je eigen ervaringen over een accomodatie hierop, is het nergens terug te vinden.

Op die sites die ik je gaf, moet het lukken. Staan al veel ervaringen op.
Succes. :wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door bot321 »

Mijn ervaring is dat onervaren mensen hier hun ervaring uitspreken
als zijnde zeer ervaren en er achter komen dat ze onervaren zijn
want er zijn mensen met meer ervaring die er uiteindelijk achter komen dat ze ook geen ervaring hebben dus uiteindelijk ben ik de meest ervaren persoon die zonder ervaring zijn ervaring met julie wil delen.
Snappen jullie het zeer onervaren mensen want ik spreek uit ervaring.De zeer ervaren forumverpester? :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bedankt mensen. Het ging dus onder meer over Preston Palace, dit was slechts een voorbeeld. Ik heb het met meer onderwerpen gehad.

Kan iemand me namelijk vertellen, waarom ik berichten over Legio Lease teruggemeld krijg, wanneer ik naar (in dit geval dus) Preston Palace vraag?

En Bot321: jij bent geen forumverpester.

De grootste forumverpester zit in het MLM-forum de boel te verzieken, en de op een na grootste forumverpester heeft zich al maanden niet meer laten zien.

@G7L bedankt, daar heb ik wat aan. Een forum van het complex zelf zal niet snel consumentenervaringen vermelden. Hoewel, er is natuurlijk een uitzondering: de ammehoela-site over de biodebiel 2000, ik kan er nog steeds geen andere naam voor bedenken.

Samengevat: een zoekfunktie hoort relevante info te geven. Ik heb niets aan een wazige aandelen-constructie, wanneer ik toeristische info zoek. Of wanneer ik info over televisies zoek, hoef ik geen info over hondebrokken......

keukenleek
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:46

Re: Zoekfunctie werkt niet goed

Ongelezen bericht door keukenleek »

Misschien moet je eens goed lezen hoe je moet zoeken......

Als je op 'Preston' zoek krijg je maar 2 resultaten

Zoek je op 'Preston' en 'palace' dan krijg je veel meer resultaten, om het doodsimpele feit dat je dan alle berichten krijg waarin Preston of palace voorkomt. Als je echter even het rondje 'zoek op alle woorden' aanklikt krijg je maar 2 resultaten.

Dus eerst goed lezen voordat je gaat klagen !!!!!!

Gesloten