LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tel sell

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
sophia47
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2007 14:25

tel sell

Ongelezen bericht door sophia47 »

Ik koop weleens een product via Tel Sell en ik moet zeggen dat het in het verleden goed is gegaan, hoewel ik de tijd tussen betaling en aflevering wel heel lang vindt.Nu heb ik een bestelling gedaan midden juni op 18 -06 -07 is het bedrag van mijn rekening afgeschreven o.v.v van levering binnen 21 dagen Vandaag 8 augustus heb ik nog niets mogen ontvangen.Mailen, telefoneren, je krijgt geen enkele reactie.een telefoontje kost 35 c per minuut en je kan tijden aan de lijn hangen, je krijgt ze niet te pakken. Je kan vragen of ze terug willen bellen door een toets in te drukken, terugbellen doen ze niet.Ik heb een paar maal de afdeling verkoop gebeld daar krijg je direct iemand aan de telefoon, het lukt me niet om doorverbonden te worden voor verdere informatie , het lukt me niet een leidinggevende aan de lijn te krijgen , wel zeggen ze je toe een spoedberichtje achter te laten om teruggebeld te worden, alleen , ze bellen niet.Ik vind de behandeling ronduit schandalig.Zijn er nog meer mensen met dezelfde ervaring ?

stefanoo
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2007 14:43

Re: tel sell

Ongelezen bericht door stefanoo »

Mag ik iedereen die iets bij Tel Sell wil kopen het volgende advies meegeven:

Als je iets besteld bij Tel Sell schrijven zij het bedrag direct van je rekening af ongeacht of ze het kunnen leveren.

Uit eigen ervaring en het lezen van vele forums weet ik:

Regelmatig kunnen ze niet leveren en heb je maanden later nog niets. Als je dan annuleerd proberen ze de gehele zaak te traineren (problemen met bank, 30 werkdagen i.p.v. dagen) om je geld zo lang mogelijk vast te houden. Iedere poging om iets te weten te komen kost je geld, want je moet een brief sturen of wat de meesten doen het dure 0900 nummer bellen, waar ze overigens nergens de kosten van vermelden.
Uiteindelijk moeten velen hun geld terug halen via een incassobureau.

Dit lijkt volgens vele meldingen op dit en andere consumentenforums de standaard werkwijze van Tel Sell. LAAT JE NIET FOPPEN en koop het lekker in de winkel.

Gesloten