LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GoGo Tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
PT00
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2007 13:18

GoGo Tours

Ongelezen bericht door PT00 »

Wat zijn jullie ervaringen met GoGo Tours?

Ik had samen met een aantal vrienden een reis naar Kroatie geboekt.
Zeer goede vakantie gehad, maar wat GoGo daar allemaal aan het klungelen was, ongelooflijk.

- Een reisleider die iedere keer klaagt dat hij de avond ervoor zoveel gedronken heeft en ons niet van informatie kan voorzien.
- Opgesloten worden in een oud fort met maar 1 deur (met daarachter nog een deur) met grote sloten erop. Mensen stonden uiteindelijk die deuren in te beuken om er uit te komen.
- Kwijtraken van de borg.
- 3 dagen de tijd nemen om vouchers af te geven die al maanden van te voren waren geboekt.

Verder was de controle van activiteiten ook dramatisch slecht. In principe hoefde je helemaal niets te boeken. Je kon met gemak met dingen meedoen.

Ook vreselijk irritant dat je de ene keer bij X-Travel moet melden, dan weer bij GoGo. Dan blijkt opeens dat je bij de X-Travel groep zit en je eigenlijk bij de GoGo groep hoort te zitten.

Vorig jaar met beachmasters geweest, maar die pakten het gelukkig een stuk professioneler aan en over hun was ik toen ook zeer tevreden.

Al met al toch een zeer goede vakantie gehad, maar wilde dit verhaal even over GoGo kwijt en was benieuwd hoe anderen het hebben met ervaren met hun.

Captain Peacock
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:21

Re: GoGo Tours

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Ik heb eenzelfde verhaal laatst nog gelezen ( bijna exact hetzelfde) maar dan over Beachmasters...

Maar hoe vervelend is het om te kijken naar een xTravel/Traxs of Gogo shirt? na 1 keer weet je het toch wel?

Geniet van je vakantie ..biertje erbij en genieten...niet zo achteraf zeuren!

PT00
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2007 13:18

Re: GoGo Tours

Ongelezen bericht door PT00 »

Best irritant met verschillende reisleiders. Maar dat was nou niet bepaald een hekel punt. Echter om te horen hoe iemand weer zat was de avond ervoor ipv je vouchers te krijgen om je activiteiten te kunnen doen, dat is wel een hekel punt.

We hebben ook genoten van de vakantie. Zeker weten :)
Wil echter niet zeggen dat ik mijn mening niet mag verkondigen en mag vragen of er meer mensen zijn met een negatieve ervaring met hun.

Captain Peacock
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:21

Re: GoGo Tours

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

ik heb geloof ik nooit geschreven dat je je ervaring voor je moest houden :?

Ik begrijp ook dat het gezeik over een kater irritaties kan opleveren...er iets van gezegd? en die vouchers hadden idd gewoon beschikbaar moeten zijn op het moment van aankomst...jammer..

maar toch kijk je terug op een mooie vaikantie, GAAF

nu nog nazomeren in Hollandia..als dat eventueel komt :P

Gesloten