Kan iemand mij informatie geven over de kwaliteit van
Keller keukens?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keller keukens
Re: Keller keukens
Ik heb nu een keller keuken sinds 2004 (arcade heet de serie geloof ik), en over het algemeen ben ik wel tevreden. Toch al een paar kleine minpuntjes die ik wil noemen:
- één plank hing na een jaar al door. dit is door een monteur hersteld door een extra ophangpunt/schroef te maken'
- de deurstoppers (die dingen die de deurtjes zacht laten dichtvallen) doen het niet allemaal meer zo goed
- apothekerskast is zwaar te openen, gaat niet echt lekker, je moet er echt flink aan trekken (dit is niet te veranderen)
Ik ben nu in de markt voor een siematic keuken voor een nieuw huis, en ik moet zeggen dat dit toch wel écht een flinke stap hoger is. Lades lopen lekkerder, gelakte kastjes zien er toch veel mooier uit dan met folie zoals bij mijn Keller en de afwerking is toch beter. Uiteraard betaal je dan ook weer meer voor een siematic. Toch is de Keller keuken zeker geen slechte keuken, maar ook zeker geen topklasse.
- één plank hing na een jaar al door. dit is door een monteur hersteld door een extra ophangpunt/schroef te maken'
- de deurstoppers (die dingen die de deurtjes zacht laten dichtvallen) doen het niet allemaal meer zo goed
- apothekerskast is zwaar te openen, gaat niet echt lekker, je moet er echt flink aan trekken (dit is niet te veranderen)
Ik ben nu in de markt voor een siematic keuken voor een nieuw huis, en ik moet zeggen dat dit toch wel écht een flinke stap hoger is. Lades lopen lekkerder, gelakte kastjes zien er toch veel mooier uit dan met folie zoals bij mijn Keller en de afwerking is toch beter. Uiteraard betaal je dan ook weer meer voor een siematic. Toch is de Keller keuken zeker geen slechte keuken, maar ook zeker geen topklasse.
Re: Keller keukens
Wij hadden in onze vorige nieuwbouwwoning een Keller keuken. Bijna 9 jaar veel plezier van gehad. Alleen de folie van de strip die voor de afzuigkap zat liet uiteindelijk los. Verder was alles nog prima. Met name de laden vond ik erg stevig en soepel lopen. Ze verkochten de keuken die wij hadden echter ook in een andere zaak onder een andere naam....welke dat weet ik niet meer; wij hebben daar later nog een deel erbij gekocht dat exact hetzelfde was.