LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
berchris

internet

Ongelezen bericht door berchris »

Reeds 2 x mijn P.C. (2 jaar oud) moeten laten installeren bij een overigens betrouwbare man.

Is er ergens b.v. bij KPN (waar ik internetplus heb) een onderhoudsabonnement, waardoor ik van öpnieuw installeren"verschoond blijf, kost namelijk een boel duiten.

Gaarne een reactie, bertus

Geoffrey

Re: internet

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik volg niet helemaal de link tussen een internetaanbieder en het opnieuw installeren van je pc. Misschien kun je nog even uitleggen waarom jij meent dat een internetaanbieder verantwoordelijk is voor het onderhoud van jouw pc?

berchris

Ongelezen bericht door berchris »

Nee, de internetaanbieder is niet verantwoordelijk voor het crashen.
Over de 2e maal van het gebeuren te spreken, ineens deed mijn p.c. het niet meer. Er verschenen allerlei zinnen, waarmee ik niet uit de voeten kon. Alles geprobeerd, maar ik kon op geen enkele manier het apparaat in beweging krijgen. De bewuste expert gebeld en deze zei mij, dat alleen door opnieuw installeren het euvel verholpen zou kunnen worden, hetgeen hij bij hem thuis doet.
Incl. voorrijkosten kostte mij dit geintje € 150,00.
Daarom mijn vraag is er waar ook een soort onderhoudsabonnement, waarmee kosten gespaard worden ?
Dank voor uw eerste reactie, en hoop dat ik nu wat duidelijker ben.

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

dit is de reinste onzin, ik neem aan dat het een blauw scherm was?
ik wil je overigens vragen om op hhtp://www.bendeboy.nl je vraag nogmaals te stellen, daar hebben ze de expertise om je te helpen.

tester

Ongelezen bericht door tester »

Den Haag, 09-03-2006

KPN-monteur houdt PC fit

KPN komt vandaag als eerste internetaanbieder in Nederland met een servicedienst voor de computergebruiker ‘ServiceThuis’. Klanten kunnen bij problemen met hun PC, software, thuisnetwerk of randapparatuur zoals printer, modem en thuisnetwerk de hulp inschakelen van een service monteur, die binnen 24 uur langskomt en alle problemen ter plekke oplost.

KPN start met ServiceThuis voor klanten van Planet Internet. Later dit jaar kunnen ook alle klanten van Het Net en Direct ADSL van KPN gebruik maken van deze service.

Als een klant de hulp van de service monteur inschakelt, is het eerste bezoek in een jaar gratis. Daarnaast krijgen klanten elk jaar een gratis PC FitTest. De service monteur komt langs en checkt de beveiliging van de PC en de internetverbinding. Ook kan de monteur advies en informatie geven over bv. de beveiliging van de PC, het belang van back ups maken, thuisnetwerken en draadloze internetverbindingen.

De monteur is doordeweeks overdag én avonds beschikbaar en kan ook op zaterdag langskomen. Mocht de service monteur de PC-problemen onverhoopt niet kunnen oplossen, betaalt de klant niets. Ook de voorrijkosten worden niet in rekening gebracht. Deze verzekering kost €4,95 per maand en na het eerste gratis bezoek €15,- per kwartier wanneer de service monteur langskomt.

KPN-Internet directeur Karin Valk: “De mogelijkheden van internet en de computer thuis worden steeds groter. Dit is geweldig, als alles goed werkt en als je zelf handig bent in bijvoorbeeld het installeren van programma’s en oplossen van technische problemen. Als je computer om de een of andere reden niet meer goed werkt, gebeurt dit altijd onverwacht en is dit heel erg vervelend. Wij willen klanten helpen deze problemen snel en vakkundig op te lossen op een voor hen gewenst moment.”

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

vraag is wel, wat is de kwaliteit van deze thuis hulp
waarschijnlijk weer van die hitmanpro gastjes (hitmanpro is slecht!)
en die norton adviseren (wat ook slecht is)

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Fijn dat jij je (negatieve) oordeel al gelijk weer klaar hebt :| Het wachten is op je grote vriend!

Geoffrey

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Gelukkig hebben de computerexperts niet het laatste woord over dit soort kwesties. Het zijn de consumenten die hun oordeel geven of service goed of slecht is. En al hebben jullie 100 keer gelijk: als de consument er anders over denkt zullen jullie altijd een roepende in de woestijn blijven :).

Gesloten