LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bug melden Topfield Personal Recorder (Digitenne)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fda

Bug melden Topfield Personal Recorder (Digitenne)

Ongelezen bericht door fda »

Hallo,

In de Topfield personal recorder (Digitenne) zit een bug:
als je een opname hebt geprogrammeerd van bijv. 19:00 tot 20:00 en je gaat om 19:55 TV kijken, dan schakelt de personal recorder uit om 20:00 (als de geprogrammeerde opname is afgelopen). Is erg vervelend.
Ik heb dit bij KPN gemeld, het was hun nog niet bekend, maar via Google had ik hier al meer meldingen over gevonden, ook mijn buurman heeft hetzelfde probleem. KPN vroeg of ik dit wilde laten melden door meerdere mensen zodat zij dit bij Topfield kunnen neerleggen.
Als jij hetzelfde probleem hebt met de Topfield, dit graag melden via het gratis nummer: 0800 0505

hadiebart

Re: Bug melden Topfield Personal Recorder (Digitenne)

Ongelezen bericht door hadiebart »

Een duits testblad heeft dit al beschreven. De topfield kwam op zich qua prestaties bij de beste 5. Maar dit mankement is ingebouwd en valt niet softwarematig te verhelpen.
Ook al gaat dat er bij mij niet in. Das kann doch nicht sein!!!!

Ik ben echter zo blij met mijn topfieldje en het relaxte time shiften dat ik deze ergernis voor lief neem.
Maar tijdens het hoogtepunt van een opgenomen film ruw onderbroken blijft een vast vloek ritueel.

Gesloten