LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] depot leeg en wel/niet betalen??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ener

depot leeg en wel/niet betalen??

Ongelezen bericht door Ener »

Als je depot leeg is na 3 of 5 jaar krijg je afhankelijk van je eerste inleg (depot) te maken met maandelijkse incasso`s. Zeker nu de beurs in elkaar is gezakt.
Ik ben geen egaleaser, wel gewoon lid van SLV. Hier zeggen ze steeds :betalen als je betalen kunt, maar als dat een bedrag van 560 euro per maand beloopt, gaat het je toch erg veel geld kosten. Zeker als de rechtsgang nog jaren duurt. Zijn er mensen die deze maandelijkse incasso`s via de bank of giro blokkeren? Dat was ik namelijk wel van plan. Dat geld zet ik dan op een aparte rekening en dan maar afwachten. Zo blijf je over je eigen geld controle houden. Ik vrees dat wat je nu allemaal nog gaat betalen uiteindelijk kwijt bent.
Dexia kan dan dreigen met deurwaarders of een rechtszaak beginnen en dat is nu net wat veel mensen eindelijk eens willen. Een duidelijke uitspraak is waar we op wachten. Daarom is het stoppen van de maandelijkse incasso misschien een mogelijkheid om een uitspraak af te dwingen.
Graag reacties!!

groet,

ener.

Ronald

Re: depot leeg en wel/niet betalen??

Ongelezen bericht door Ronald »

Moeilijk hoor/

H.J

Ongelezen bericht door H.J »

beste Ener,
jij hebt storten op ander rekening spaar rekening en mischien uiteindelijk heb jij iets in de hand alle dreigmenten moeten omgedraaid en de gedupeerden moeten driegen om informatie en kosten van heel periode van de jaren en zit uw geld op appart rekening family kennisen en word u gemagtigde om deze rek te gebruiken. dus betaal hun niet en geen deal.

success

H.J

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Niks moeilijk !!

Dit was onze belangrijkste eis van de politiek: stopzetten betaling restschuld en maandtermijnen bij leeg depot.
Het heeft nog niet het gewenste resultaat opgeleverd, dus moeten we het zelf maar weer doen.
Ik betaal niet meer.
Het wordt tijd dat we dexia, de incasso bureaus en de politiek dit ook duidelijk maken!

Groeten,
Piet

Ronald

Ongelezen bericht door Ronald »

Waarom ?

H.J

Ongelezen bericht door H.J »

mee eens zelf ik heb geen schuld maar ik zal mij bijdragen wil doen.

gr

H.J

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ener...neem gewoon even contact met mij op. Ik ben de enige die je kan helpen met je probleem.

Jean

Jean

Ener, het laatste bericht is door iemand anders onder mijn naam geplaatst.

Tros, opletten, u heeft de juiste IP nummers!

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

Je hebt gelijk Jean.....het is een ander e-mail adres. Goed gezien!!

Jean

Jaap, de zwakte van dit forum is dat ik ergens anders op een computer, als ik dat dus wil, gewoon jouw naam kan intikken met jou emailadres.....met een willekeurige tekst zodat het lijkt alsof jij dat gepost hebt.

Alleen de webmaster kan zien via welk IP adres het bericht is verstuurd.

Nou kan je vertellen dat "mijn bericht" van 1.49 uur deze morgen niet van mijn hand is. Ik lag lekker in bed met mijn vriendin te kroelen.

Voor de Tros is het een eitje dat te controleren. Ik post prive met een kabelfoonverbinding en op de zaak met een XS4ALL verbinding.

Daarbij blaas ik niet zo hoog van de toren als in dat bericht als dat ik alleen maar de oplossing weet.

Ben en blijf van mening om van de stress af te kunnen komen dat er andere manieren zijn dan maar te blijven wachten op een rechtszaak met een onzekere uitkomst. Als het een beetje tegenzit dan komt er een negatieve uitspraak en zullen de diverse forumleden alsnog een alternatieve oplossing moeten vinden, wellicht dan toch de mijne?

tester

Ongelezen bericht door tester »

Ja maar ja als iedereen braaf gaat betalen

ener

Ongelezen bericht door ener »

Ik ben benieuwd of er veel mensen hun maandelijkse incasso niet betalen en wat ze daarop als reactie hebben gekregen. Nogmaals als je per maand een behoorlijk bedrag moet betalen, loopt dat flink op en ik vrees dat je dat geld helemaal kwijt bent. Dus waarom dit geld niet op een aparte (spaar) rekening zettten en afwachten op wat komen gaat.

Groet

ener
[/quote]

pietje

Ongelezen bericht door pietje »

Jean ik heb je een mail gestuurd bel morgen even .

pietje

Fozzie

Ongelezen bericht door Fozzie »

Mijn depot is ook al leeg. We leggen nu elke maand een bedrag opzij op een spaarrekening want we hebben nog niets gehoord over maandelijkse incasso's. Alleen het bericht dat het depot leeg was en het
Dexia Aanbod.

Niet dat we van plan zijn om te betalen, maar toch.....
Het is prettig te weten dat je het in ieder geval hebt voor als de dreiging te groot wordt.

Groet,
Fozzie

Jean

Pietje......ik heb geen mail ontvangen....

Gesloten