LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tourmax

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sunflower68

tourmax

Ongelezen bericht door sunflower68 »

hoi.

ook ik heb de vraag of we wel goed doen om bij tourmax een leuke veilige vakantie te boeken!
het scheelt veel geld ,maar heeft er iemand ervaring mee om bij tourmax te boeken?

gr Sunflower68

evie01

Re: tourmax

Ongelezen bericht door evie01 »

ze zijn alleen SGR aangesloten en valt onder BeachHolidays BV.

De vroegboek korting die ze bieden is inderdaad erg hoog, en je kunt ook kiezen voor martinair e.d.

tsja of je het zou moeten doen kan ik niet voor je bepalen. Zelf boek ik altijd sgr/anvr en dat ik meer zou betalen neem ik maar voor lief.

jansm05

Ongelezen bericht door jansm05 »

Ik zou er niet boeken. Je kunt beter bij Sonar reizen boeken Daar heb ik betere ervaring mee. Zie ook het andere item over Tourmax/Beachhollidays

skydive

Ongelezen bericht door skydive »

jansm05

van waar deze opmerking ervaring????????
heb ff op je sonar site gekeeken
maar goedkoop is ie aller minst

en ja over worden foutjes gemaakt want wij nederlanders zijn soms wel erg kritich en verwend en zeuren graag

mvg skydive

jeanettevandam

Ongelezen bericht door jeanettevandam »

Hoi,

ik zou het niet doen, wij zijn net terug uit Turkije, en ook via Beach Holiday, tourmax geboekt.
Alles is slecht verlopen met betrekking tot reis en kamer enz.
Lees mijn hele verhaal maar.............

groetjes jeanette van dam

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Op dit moment is het helemaal gevaarlijk om een lastminute te boeken,
hotels zijn er genoeg maar op hele korte termijn een vliegtuig boeken dat word een groot probleem.

famvanzetten

Ongelezen bericht door famvanzetten »

Nou wij zijn net terug van een reis geboekt bij tourmax in tegenstelling tot andere op deze site, hebben wij een fantastische reis en tijd gehad, wij hadden twee kamers geboekt, met twee verschillende boekingsnummers waardoor mijn dochter met haar vriendin een andere tijd van terugvlucht hadden. Maar dat is het risico als je verschillend boekt verder niks dan lof en wij zaten 500,00 euro goedkoper dan andere mensen op het resort, en met sgr ben je ook verzekerd van teruggave van je geld ,mocht er iets misgaan. Nee geen negatief woord over tourmax. :lol:

monique1968

Ongelezen bericht door monique1968 »

Ook wij hebben onze vakantie geboekt bij Tourmax en zijn uiterst tevreden. We vonden het best eng maar het scheelde zoveel geld dat we het risico genomen hebben, ze zijn sgr aangesloten dus het geld zouden we toch terugkrijgen mocht het fout gaan het enige wat ons kon overkomen is dat je niet weg zou kunnen en je alsnog iets nieuws moest gaan boeken. Maar gelukkig alles prima geregeld daar !
Wat ik ook eng vond is dat je de tickets pas twee dagen voor de reis thuis krijgt via internet maar ook dat is allemaal goed gegaan.
Enige puntje is dat er op het vliegveld geen bus klaar staat waar Tourmax op staat ! Wij hebben vorig jaar geboekt bij Sonar reizen en deze stonden nog te wachten op het vliegveld (we hadden bijna een taxi genomen), toen vroeg ik op ze Tourmax kenden en toen vertelden ze ons dat we verder met hun te maken hadden en dus met hun meegingen naar het hotel. We hadden een kamer op de begane grond gevraagd en ook dit was geregeld !
Alles prima, gerust boeken !

skydive

Ongelezen bericht door skydive »

net kleine weekie ook terug uit turkije

heb ook mijn reis via tourmax geboekt en ja het klopt
is de zelfde als beacheholiday.
maar mijn hotel (club paradiso)
mijn ries werd allen via een omweg geboekt
via birce das weer de turkse kras dat was ff puzzelen soms want echt goed nerderlands spreken ze niet.
maar ik heb een heerlijke vakantie gehad en voor veeeel minder dan ja zeg het maar welk reis organisatie je hebt genomen

wel vind ik als je 15 dagen boekt dus 14 nachten dat die laatse nacht er moet zijn en niet `snachts opgehaald worden om uur of 12

gr skydive

Gesloten